quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Stein, saks, papir. Ze hebben er zelfs kampioenschappen in...
http://www.steinsakspapir.com/
Rot LaPoquote:
het is gelukt hoorquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al. Hij moet gewoon rustig naar beneden lopen
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dan kan DJ Symph gewoon doordraaien voor zijn groepies
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ligt aan de kwaliteit en hoeveel deuren. Voor dat geld zou je een redelijik goede moeten hebben.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hangt van het merk af. Ikea niet
Netjes!quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
even een jan de bouvrie schets
er komen 3 schuifdeuren van 80cm breed voor.
Hangt van het gebruikte materiaal af. Hout is duur, dus lijkt 300 euro voor een kast van deze omvang mij niet te duurquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
even een jan de bouvrie schets
er komen 3 schuifdeuren van 80cm breed voor.
van dat goedkope geplastificeerde spaanplaatquote:
Hmmmm ja die grootte is meestal wel duur, maar van spaanplaat is vaak wel wat voordeligs te vinden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
van dat goedkope geplastificeerde spaanplaat
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:31 schreef ToT het volgende:
Deze is vrijwel dezelfde die ik heb, maar ik heb 4 deurs en maar 2 lades, die wel 2x zo breed zijn.
http://www.leenbakker.nl/(...)nkast_milaan_3-deurs
wij willen graag een schuifdeur ivm de ruimte voor het openslaan van de kasten. dan hoeven we daar geen rekening mee te houden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:32 schreef ToT het volgende:
http://www.leenbakker.nl/(...)nkast_sprint_4-deurs
¤189 voor een 4-deurs.
http://www.leenbakker.nl/(...)zweefdeurkast_madridquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
[..]
wij willen graag een schuifdeur ivm de ruimte voor het openslaan van de kasten. dan hoeven we daar geen rekening mee te houden.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
Tig auto's beschadigd, diepe krassen en banden lekgestoken in de garage
Morgen maar even kijken of de mijne nog heel is
Damnquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
"Sol og Jubel" is een van mijn favorieten, maar kon die niet in studioversie vinden op YT.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit vind ik echt een heeeel fijn nummer trouwens
ik ga wel eens zoekenquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
"Sol og Jubel" is een van mijn favorieten, maar kon die niet in studioversie vinden op YT.
Alle muziek die ze maken is wel vrolijk trouwens
Ska is leukquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga wel eens zoeken
Dit is trouwens ook erg leuk
Is dan ook dezelfde band, voor de helft, de andere helft zijn de rappersquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga wel eens zoeken
Dit is trouwens ook erg leuk
ah soquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is dan ook dezelfde band, voor de helft, de andere helft zijn de rappers
quote:
quote:Ow nee![]()
hmm, dat is niet tofquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
Zat ik me net te bedenken, da's wel weer fijn!quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, zijn wel videobeelden van, dat maakt het voor de verzekering weer makkelijker
maar het zou wel heel kut zijnquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, zijn wel videobeelden van, dat maakt het voor de verzekering weer makkelijker
ja, maar lang niet genoeg vakken. In de kast moet hoofdzakelijk mijn rotzooi in opgeborgen worden. veel vakken is dus geen overbodige luxequote:Op donderdag 13 maart 2014 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
http://www.leenbakker.nl/(...)zweefdeurkast_madrid
Zoiets? ¤349
ben je er voor verzekerd?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
Ja, las net dat van de auto die direct achter de mijne staat 2 banden (links) zijn doorgestoken.quote:
No prob!quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, maar lang niet genoeg vakken. In de kast moet hoofdzakelijk mijn rotzooi in opgeborgen worden. veel vakken is dus geen overbodige luxe
Ik ga het dit weekend eens voorleggen aan m'n pa. in ieder geval bedankt voor het meedenken. Als deze meer planken had gehad, dan was het een goede kandidaat geweest.
All risk voor de auto, en omdat het een afgesloten parkeergarage is zou het ook nog wel eens onder de inboedelverzekering of de verzekering van de VvE kunnen vallenquote:
Ja het doet me aan een heel bekende zanger denken, maar ik kan niet op de naam komen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:41 schreef Symphonic het volgende:
Ik kan er niks aan doen, maar ik verzuip echt in die stem
Volgende week een Sivert-special?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:41 schreef Symphonic het volgende:
Ik kan er niks aan doen, maar ik verzuip echt in die stem
Jah, snap ik....quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, las net dat van de auto die direct achter de mijne staat 2 banden (links) zijn doorgestoken.
Maar misschien dat mijn winterbanden te dik/stug zijn
En nee ik ga nu niet kijken, doe ik morgen wel
Ik moet heel erg aan Leonard Cohen denken stiekemquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het doet me aan een heel bekende zanger denken, maar ik kan niet op de naam komen.
ah, dat laatste zou wel beter zijn. autoverzekeraars zijn naaiers 2e klasquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
All risk voor de auto, en omdat het een afgesloten parkeergarage is zou het ook nog wel eens onder de inboedelverzekering of de verzekering van de VvE kunnen vallen
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jah, snap ik....
Getver, kunnen mensen nou nooit met hun poten van andermans spullen afblijven?
Ja, dat. Maar... het is maar een stuk blik, er zijn geen doden of gewonden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jah, snap ik....
Uh, in mijn geval is dat stuk blik wél mijn hele spaargeldquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, dat. Maar... het is maar een stuk blik, er zijn geen doden of gewonden.
ja, dat is toch gewoon niet normaal? ik heb hier m'n auto vaak wel los.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jah, snap ik....
Mwah, heb schade gereden met deze auto, en dat is gewoon heel netjes door de verzekeraar afgehandeldquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, dat laatste zou wel beter zijn. autoverzekeraars zijn naaiers 2e klas
en een heel fijn blik ookquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, in mijn geval is dat stuk blik wél mijn hele spaargeld
Ik ben me bewust dat ik er een andere kijk op heb dan anderenquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, in mijn geval is dat stuk blik wél mijn hele spaargeld
ja, in eerste instantie lijkt dat ook wel netjes. maar aan 't einde van 't jaar maken ze de rekening even opquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mwah, heb schade gereden met deze auto, en dat is gewoon heel netjes door de verzekeraar afgehandeld
Dat geluk heb ik ook eens gehad, hele rij auto's opengebroken vanaf het politiebureau 300m verderop tot aan de caravan van de buren. Junk was daar (met zijn buit) in slaap gevallen. Mijn auto stond voor de caravan, vergeten af te sluiten, mobiele telefoon en frontje van de radio er nog inquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, dat is toch gewoon niet normaal? ik heb hier m'n auto vaak wel los.
bij m'n ouders toentertijd hadden ze ook ingebroken in auto's in de straat. mijne stond aan straat, van 't slot, maar er was niet ingebroken
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat geluk heb ik ook eens gehad, hele rij auto's opengebroken vanaf het politiebureau 300m verderop tot aan de caravan van de buren. Junk was daar (met zijn buit) in slaap gevallen. Mijn auto stond voor de caravan, vergeten af te sluiten, mobiele telefoon en frontje van de radio er nog in
dat is echt mazzel hebben hoor....quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat geluk heb ik ook eens gehad, hele rij auto's opengebroken vanaf het politiebureau 300m verderop tot aan de caravan van de buren. Junk was daar (met zijn buit) in slaap gevallen. Mijn auto stond voor de caravan, vergeten af te sluiten, mobiele telefoon en frontje van de radio er nog in
Volgens mij heeft de politie ook niet eerder zo vlot een autokraker te pakken gehadquote:
quote:
Ja.quote:
Nee die komt nog tussendoor ergens, en die andere ookquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:48 schreef ToT het volgende:
Je sluit zeker af met dat ene "zwarte film"-nummer, Symph?Of komt die tussendoor?
Mijn sportvelgen hebben al jaren zo'n special sleutel. Ik moet ook niet vergeten die weer mee te nemen als ik mijn zomerbanden erop laat zettenquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:47 schreef ToT het volgende:
Bij mij hebben ze een keer de sportvelgen onder de auto vandaan gejat (dure modellen, met ook dure banden er om), en ze hebben een keer de autoradio en CD-wisselaar gejat.
Dat laatste is waarschijnlijk zelfs door een toenmalige kameraad van me gebeurd!
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee die komt nog tussendoor ergens, en die andere ook
Of de dublinersquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:50 schreef Symphonic het volgende:
Wat zullen we drinken, zeven dagen lang
tenminste daar doet dit me aan denken, de Rapalje versie
Ja wilde ik ook met mijn huidige doen, maar degene die ze er onder gooide moest al ongelooflijk kutten om deze vast te draaien en zei dat ik een bepaalde heel speciale baco nodig had met een ultra dunne kop, om ze er weer af te kunnen krijgen. Dat lijkt me wel veilig genoeg, voorlopig.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn sportvelgen hebben al jaren zo'n special sleutel. Ik moet ook niet vergeten die weer mee te nemen als ik mijn zomerbanden erop laat zetten
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:51 schreef robdriessen het volgende:
Pffffffffffffffffff. Kapot vliegtuig. Vriendin is halsoverkop omgeboekt, vliegt nu via London en komt daardoor morgen pas om 14:00 uur aan ipv 08:00 uur :/
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:51 schreef robdriessen het volgende:
Pffffffffffffffffff. Kapot vliegtuig. Vriendin is halsoverkop omgeboekt, vliegt nu via London en komt daardoor morgen pas om 14:00 uur aan ipv 08:00 uur :/
Toch nog steeds op tijd voor http://www.steakandbj.org/ ....quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:51 schreef robdriessen het volgende:
Damn, het zit ook niet meequote:Op donderdag 13 maart 2014 21:51 schreef robdriessen het volgende:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Toch nog steeds op tijd voor http://www.steakandbj.org/ ....
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Toch nog steeds op tijd voor http://www.steakandbj.org/ ....
Ik moet de fakkel weer tevoorschijn halen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:54 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
YESSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!
Whehehe nee dat zal meevallen, maar als het goed is heb jij dit nummer ook!quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik moet de fakkel weer tevoorschijn halen?
Uh, ik heb inmiddels zoveel, maar nog niet alles geluisterdquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe nee dat zal meevallen, maar als het goed is heb jij dit nummer ook!
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik moet de fakkel weer tevoorschijn halen?
Straks herken je waarschijnlijk wel wat!quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, ik heb inmiddels zoveel, maar nog niet alles geluisterd
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
yeahh noorwegen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
yeahh noorwegen
[ afbeelding ]
Sintquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
yeahh noorwegen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:57 schreef Symphonic het volgende:
DIt is wel een bijzonder fijn nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |