En voor de brandblusser!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:06 schreef kanovinnie het volgende:
Hier kan mijn verslag niet tegenop. Ik denk dat de zure haters zoals iwanius hier nog wel een puntje aan kunnen zuigen.
Plus 1 voor je hippe slippers.
Dat zeg ik er ook bij hè, volstrekte onzin. Als je gewone rijst haalt scheelt dat veel en je merkt het niet in het eindproduct.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:09 schreef Ole het volgende:
Dat ei direct door de nasi is wel een briljante oplossing voor die derde pan.
De rijst eerst wassen en later laten drogen lijkt me dan weer erg ingewikkeld
Ah mooi zo!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat zeg ik er ook bij hè, volstrekte onzin. Als je gewone rijst haalt scheelt dat veel en je merkt het niet in het eindproduct.
Precies, als je je rijst vooraf kookt is je eindproduct beter en heb je maar 1 pan op het vuur.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:14 schreef Ole het volgende:
[..]
Ah mooi zo!
Wie weet ga ik eind deze week de uitdaging aan. Ik heb ook een extra uitdaging: ik kan maar één pan tegelijk gebruiken, want mijn gasfornuis is buiten gebruik.
-edit-
hoewel.. zo te zien had jij ook maar één pan tegelijk op het vuur
Als je het ei er slechts in doet voor de voedingswaarde wel. Lekker wordt het natuurlijk niet. Wat je wel kunt doen is de rest even opzij schuiven en op de bodem de eieren bakken tot het wit grotendeels gestold en er dan doorheen scheppen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:09 schreef Ole het volgende:
Dat ei direct door de nasi is wel een briljante oplossing voor die derde pan.
Natuurlijk niet lekker? Wat praat jij voor een poepquote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als je het ei er slechts in doet voor de voedingswaarde wel. Lekker wordt het natuurlijk niet. Wat je wel kunt doen is de rest even opzij schuiven en op de bodem de eieren bakken tot het wit grotendeels gestold en er dan doorheen scheppen.
Een ei klutsen en dan helemaal en gelijkmatig garen is zo'n beetje de beste manier om een ei nergens naar te laten smaken. Anders gooi je even een geklutst eitje in de pan en bak die tot het droog is, en doe die dan op brood. Misschien proef je het dan wel.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Natuurlijk niet lekker? Wat praat jij voor een poep
Een ei door je nasi heen is wel lekker.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Een ei klutsen en dan helemaal en gelijkmatig garen is zo'n beetje de beste manier om een ei nergens naar te laten smaken. Anders gooi je even een geklutst eitje in de pan en bak die tot het droog is, en doe die dan op brood. Misschien proef je het dan wel.
Dat wel ja.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Een ei door je nasi heen is wel lekker.
Hi hi, een kanovoet.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:33 schreef kanovinnie het volgende:
[warning]pas op! Kook niet op blote voeten! Als er hete rijst op komt kan dit pijn doen![/warning]
[ afbeelding ]
Alsof ik ook maar ene meuk geef om wat jullie hier lekkere Nasi goreng noemen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:06 schreef kanovinnie het volgende:
Hier kan mijn verslag niet tegenop. Ik denk dat de zure haters zoals iwanius hier nog wel een puntje aan kunnen zuigen.
Plus 1 voor je hippe slippers.
gebeurtquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:56 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Alsof ik ook maar ene meuk geef om wat jullie hier lekkere Nasi goreng noemen.![]()
Als ik al zie dat mensen op hun fornuis met een wok gaan lopen spelen dan weet ik al hoe laat het is.
Elke rechtgeaarde kenner weet dat de effectiviteit van het gebruik van een goede wok alleen geldt als je een zeer hoge vlam en bijbehorende hoge temperaturen weet te bewerkstelligen. De kunst is om de kwaliteit van je ingrediënten te behouden.door kort en krachtig met medewerking van die hele hoge temperaturen je gerecht kort en krachtig te bereiden. En bijna alle huis-tuin en keuken fornuizen kunnen dat niet!
Wat hier gebeurd beschouw ik als spielerei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |