SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. draait zich om in zijn graf.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Dat is waar ook, de toevoeging van eieren had ik natuurlijk van Saind. RIP, god hebbe zijn ziel.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ei zat dan ook niet in het originele recept, maar ik waardeer deze eigen interpretatie van Knut zeer.
[..]
Nou dat is niet echt waar. In mijn recept stonden geen eieren, maar het lijkt mij echt heerlijk.
Kano jij als fietser moet toch weten dat er doordeweeks geen pinten gedronken worden?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:10 schreef kanovinnie het volgende:
Wordt er hier met appelsap daadwerkelijk het vocht van appelen bedoeld, of wordt er hier stiekem gesuggereerd er een pint bij te nemen?
Ja, dat weet ik. Ik doelde ook als weekendgerecht. Zoiets als dit is te luxe om zomaar op een doordeweekse avond naar binnen te schuiven.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kano jij als fietser moet toch weten dat er doordeweeks geen pinten gedronken worden?Gaat gelijk in je vetrollen zitten, zo kom je nooit het kopje op.
Als je dit gerecht echter in het weekend maakt dan lijkt me een pint een meer dan welkome toevoeging.
Kan je niet je vriendin vragen om te helpen? Is misschien niet heel mannelijk maar ik denk dat het dan wel gaat. En anders oppiepen in de magnetron. Dan moet je ze dus wel van te voren bereiden (haha, er zit ei in bereidenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:11 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Moeten die gebakken eieren perse heet zijn? Of kan ik ze ook eerder bereiden? Wil ze wel graag erbij, maar 3 pannen is gewoon teveel.
Ik denk dat het koud heel lekker is, maar bovendien warmen ze toch weer een beetje op omdat je ze uiteindelijk op je warme bord nasi deponeertquote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:11 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Moeten die gebakken eieren perse heet zijn? Of kan ik ze ook eerder bereiden? Wil ze wel graag erbij, maar 3 pannen is gewoon teveel.
Goed idee, ik besteed het gewoon helemaal uit aan mijn vriendin, komt die 4 jaar hotelschool van haar nog eens van pas.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan je niet je vriendin vragen om te helpen? Is misschien niet heel mannelijk maar ik denk dat het dan wel gaat. En anders oppiepen in de magnetron. Dan moet je ze dus wel van te voren bereiden (haha, er zit ei in bereiden)
Die rijst moet de laatste tien minuten toch gewoon afgegoten, van het vuur, nog staan. Dus dan heb je tien minuten voor een tweede pan op het vuur om de eieren te bakken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:11 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Uh, kan je je alsjeblieft niet met Johannes' gerecht bemoeien? Er stond niks over rijst die "moest staan". Gewoon afgieten en in de pan.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die rijst moet de laatste tien minuten toch gewoon afgegoten, van het vuur, nog staan. Dus dan heb je tien minuten voor een tweede pan op het vuur om de eieren te bakken.
Eigenlijk moet je de rijst van tevoren koken en helemaal af laten koelen en dan pas bij je prutje doen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Uh, kan je je alsjeblieft niet met Johannes' gerecht bemoeien? Er stond niks over rijst die "moest staan". Gewoon afgieten en in de pan.
Daar heeft toch niemand tijd voor.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je de rijst van tevoren koken en helemaal af laten koelen en dan pas bij je prutje doen.
Nee klopt, het is wel hogere kookkunde.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:26 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Daar heeft toch niemand tijd voor.
Alsof het uitmaakt of je een ei, peper of zilvervliesrijst hebt van de Aldi of de Appie.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:47 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat een rare merken, komt dit van de Aldi ofzo?
Dat is onze bijdrage aan de Poolse economie.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:31 schreef Lienekien het volgende:
Het is sowieso een hoax. Kijk maar eens naar hoe schoon dat fornuis is. Er zit niet eens zilverfolie op.
je bent niet wijs jijquote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:53 schreef essnhills het volgende:
Je moet dat ei niet zo groot laten joh. Gewoon vakkundig met een spatel in kleinere stukjes verdelen, bij voorkeur in driehoekjes. Ongeveer 1 bij 1,5cm. Dit roer je dan door het prutje heen zodat je tijdens het verorberen van je smakelijke maal af en toe aangenaam verrast wordt door een stiekem verstopt stukje ei. Dat maakt de ervaring nog allemaal wat spannender, als je dat aandurft.
Ik doe ook altijd een spiegeleitje, bij de macaroni met rode saus ook trouwensquote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:53 schreef essnhills het volgende:
Je moet dat ei niet zo groot laten joh. Gewoon vakkundig met een spatel in kleinere stukjes verdelen, bij voorkeur in driehoekjes. Ongeveer 1 bij 1,5cm. Dit roer je dan door het prutje heen zodat je tijdens het verorberen van je smakelijke maal af en toe aangenaam verrast wordt door een stiekem verstopt stukje ei. Dat maakt de ervaring nog allemaal wat spannender, als je dat aandurft.
Knap. heeft mijn ogen wel geopend voor de volgende keer als ik een dergelijk culinair uitstapje ga makenquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is dus een briljante ingeving van Johannes geweest. Ik heb slechts het recept van de meester gevolgd.
Ketchup?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik doe ook altijd een spiegeleitje, bij de macaroni met rode saus ook trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |