Troll je nu, of...?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:16 schreef Wootism het volgende:
Sorry hoor, maar dat gezever over privacy komt echt mijn neus uit....
Hoezo zijn die 'facial recognition camera's' inbreuk op je privacy? En hoezo is de OV-chipkaart ook inbreuk op je privacy?
Nope, leg mij maar eens uit waarom dat inbreuk maakt op jouw privacy.quote:
Ja, leuk. Maar de gemiddelde 50+er moet alleen maar lachen om deze naam denk ik zo. Is niet iets wat je wil als politieke partij volgens mij.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:23 schreef shazaam het volgende:
[..]
Heay ! We hebben het over een geuzennaam heh![]()
Niet alleen bestaat de Piratenpartij buiten Nederland ook als Pirateparty of de andere locale vormen maar is het wat Nederland betreft natuurlijk ook een ge-ni-ale knipoog naar de Nederlandse piraten die geholpen hebben ons van het juk van de Spanjaarden te bevrijden.
Zonder de geuzen in de 80 jarige oorlog hadden wij nu in ieder geval geen Nederland gehad!
We selecteren een aantal vragen van tevoren dus je hoeft er niet per se bij te zijn zondagquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:40 schreef Pokkelmans het volgende:
En behoort dit nu tot Ancilla's huiswerk, of moet ik zondag nog een keertje mijn vraag stellen als ik een leuk antwoord wil?
Jullie willen als Piraten partij dat de overheid gevoelige informatie laat zien aan haar burgers als hij zich van een fout is bewust geraakt? Als deze fout te maken heeft met een persoon, schendt je dan ook niet meteen zijn privacy? Jullie willen een transparante overheid, wat in mijn ogen alleen gebeurt in een sprookjes wereld, maar goed dat terzijde.quote:Overheid open en inzichtelijk maken.
E-democracy als instrument om de bevolking inspraak te geven in het politieke proces.
Directe inspraak als einddoel.
Transparantie legt corruptie bloot; de Wet Openbaarheid van Bestuur (WOB) moet vanzelfsprekend worden.
Zieltjes winnen voor de landelijke verkiezingen?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:46 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
Waarom doet de piratenpartij nu met de gemeenteraadsverkiezingen mee? Het is een one-issue-partij die niet op gemeentelijk niveau thuishoort.
Ja, dat was ook mijn idee, maar moet dat ten koste van de gemeentelijke politiek?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:47 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Zieltjes winnen voor de landelijke verkiezingen?
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:16 schreef Wootism het volgende:
Sorry hoor, maar dat gezever over privacy komt echt mijn neus uit....
Hoezo zijn die 'facial recognition camera's' inbreuk op je privacy? En hoezo is de OV-chipkaart ook inbreuk op je privacy?
Ik kan het niet anders dan eens met je zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:57 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Ja, dat was ook mijn idee, maar moet dat ten koste van de gemeentelijke politiek?
Sorry, maar dan is deze politieke partij gewoon niet capabel. Je denkt? waarom niet?
1. Haar punten(aldus het filmpje) zijn alleen op landelijk niveau oplosbaar en niet op gemeentelijk niveau. Als je de privacyproblemen wilt oplossen, moet je dat landelijk doen. Daar zit de wetgever en die kunnen de regels maken of breken. De gemeente kan alleen maar regels " aanvullen".
2. Ik zei net al, je kan dit alleen maar landelijk oplossen. Hun standpunten lossen de problemen in bijv Amsterdam niet op. De grotere problemen blijven bestaan.
Als je aan de gemeenteraadsverkiezingen mee doet, moet je voor de mensen zijn maar deze partij zit alleen maar voor hun eigen belang. Ik hoop dat deze partij geen enkele zetel krijgt.
Je wilt zeggen dat de andere partijen helemaal voor de belang voor de burger zitten?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:57 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
Als je aan de gemeenteraadsverkiezingen mee doet, moet je voor de mensen zijn maar deze partij zit alleen maar voor hun eigen belang.
Ja, dat klopt maar ik woon niet in Amsterdam.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:02 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ik kan het niet anders dan eens met je zijn.
Het komt mee op mij over als een zaadje planten, laat de mensen hierover nadenken. Kom hier een 1.5 maand op terug voor de landelijke verkiezingen. Je zal meteen wat meer zieltjes hebben gewonnen.
Geen partijen, maar er zijn gelukkig nog wel mensen die de burgerbelangen willen behartigen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:03 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat de andere partijen helemaal voor de belang voor de burger zitten?
Ik zat te denken aan een naam als Partij Voor de Vrijheid. (slaat het wel een beetje op), maar die naam+afkorting is al een beetje heel erg bevuilt door een gebleekte indoquote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:24 schreef Typisch het volgende:
Wanneer gaat de Piraten Partij eens een serieuze naam nemen? En is daar überhaupt wel eens serieus over gesproken?
Partij van de Privacy.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:07 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan een naam als Partij Voor de Vrijheid. (slaat het wel een beetje op), maar die naam+afkorting is al een beetje heel erg bevuilt door een gebleekte indo
Maar inderdaad, PiratenPartij klinkt leuk om naam te maken, maar niet politiek genoeg.
Partij 1, i.v.m. één issue partij.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Partij van de Privacy.
Opgelost, slotje.
Gordon ook echt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:27 schreef superniger het volgende:
Hoi, zullen we samen een lijntje nemen?
Je hebt wel mooie foto's online staan.![]()
Alsnog had ze dat beter niet kunnen zeggen, dat terzijde lijkt het mij heel erg moeilijk om niet uit je slof te schieten tegen een parasiet wat Gorden heet. Ook een parasiet zoals Gordon heeft nou eenmaal recht op privacy, terwijl hem dat zelf niet eens uitmaakt of hij nou privacy heeft of niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gordon ook echt.
Typisch van RTL dat ze zo'n randdebiel in een serieuze discussie moeten laten mengen. Maar goed, RTL. Pure sensatie. Dat je met Gordon geen goed inhoudelijk debat krijgt boeit RTL niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |