He-le-maal nergens.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:42 schreef Grifte het volgende:
Soms vraag ik mij wel eens af waar dit forum geweest zou zijn zonder de inbreng van Johannes.
Wie heeft dat gedaan?quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:43 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ga de wedstrijd overigens lekker vanuit bed bekijken, ben gesloopt.
Bij nader inzien moet ik ook wel concluderen dat een topic zonder (subtiele) verwijzing naar Alba en/of Schelvecchio zwaar tegenvalt.quote:
Mijn excuses maar soms dient de waarheid gezegd te worden. Dit topic mist niet alleen passie, inhoud maar ook de soul.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit doet pijn in mijn hart.
En dit nog verwerpelijker ja.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:48 schreef Grifte het volgende:
[..]
Bij nader inzien moet ik ook wel concluderen dat een topic zonder (subtiele) verwijzing naar Alba en/of Schelvecchio zwaar tegenvalt.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:48 schreef Grifte het volgende:
[..]
Bij nader inzien moet ik ook wel concluderen dat een topic zonder (subtiele) verwijzing naar Alba en/of Schelvecchio zwaar tegenvalt.
Bedankt voor jullie opbouwende kritiek.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn excuses maar soms dient de waarheid gezegd te worden. Dit topic mist niet alleen passie, inhoud maar ook de soul.
De blues van Derksen is ver te zoeken.
[..]
En dit nog verwerpelijker ja.
Waarom praat jij Wilfred na?quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom praat de commentator alsof het een documentaire is?
Als Emile en Koen tevreden zijn wie ben ik om nog negatief te oordelen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Bedankt voor jullie opbouwende kritiek.
Ik heb een poging gedaan het topic te redden door de OP te renoveren.
Hopelijk kan het jullie goedkeuring wegdragen.
Echt zo'n "ik ben inmiddels overleden" stemquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit klonk echt heel deprimerend, wtf man
Sinds deze foto ging het ontzettend goed op de Olympische spelen (op de gesaboteerde hamer van Niklas in de halve finale na dan).quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als Emile en Koen tevreden zijn wie ben ik om nog negatief te oordelen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |