quote:
Dan laat ik wel het gemiddelde van IMDB en Moviemeter cijfer tot 5 cijfers achter de komma ofzo beslissen en zeg alsjeblieft niet dat die ook gelijk isquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:32 schreef Kansenjongere het volgende:
En als het dan nog/weer gelijk is penalty's?
quote:
Duel 1 is nu ook correct.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:10 schreef Rucebo het volgende:
Rush is toch door in plaats van Captain Phillips?
2. Gravity - Django Unchained
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gravity vond ik qua plot en acteerprestaties niet zo boeiend, maar die film heeft het momentum. Eindelijk had 3D echt een rol in de filmervaring en was er meer te zien dan wat snorkels die rondbanjeren.
Rush is de meest conventionele film, een film zoals er wel meer zijn, maar ik vond hem daarin wel érg sterk. Vette montage, knap neergezette personages (waarbij je als kijker zelf een kant mag kiezen - en die kant wisselt nogal eens) en een heel spannend verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enfin, 4 goede films dus, maar 2 steken er bovenuit:
1. Vie d'Adèle, La - Rush
2. Gravity - Django Unchained
Was ook gewoon beter geweest als hij een uur korter was geweest.quote:Op woensdag 2 april 2014 09:43 schreef Mike het volgende:
Ik vond Rush ook niet het beste van dit jaar, maar La Vie d'Adèle viel me tegen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |