quote:
Dan laat ik wel het gemiddelde van IMDB en Moviemeter cijfer tot 5 cijfers achter de komma ofzo beslissen en zeg alsjeblieft niet dat die ook gelijk isquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:32 schreef Kansenjongere het volgende:
En als het dan nog/weer gelijk is penalty's?
quote:
Duel 1 is nu ook correct.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:10 schreef Rucebo het volgende:
Rush is toch door in plaats van Captain Phillips?
2. Gravity - Django Unchained
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gravity vond ik qua plot en acteerprestaties niet zo boeiend, maar die film heeft het momentum. Eindelijk had 3D echt een rol in de filmervaring en was er meer te zien dan wat snorkels die rondbanjeren.
Rush is de meest conventionele film, een film zoals er wel meer zijn, maar ik vond hem daarin wel érg sterk. Vette montage, knap neergezette personages (waarbij je als kijker zelf een kant mag kiezen - en die kant wisselt nogal eens) en een heel spannend verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enfin, 4 goede films dus, maar 2 steken er bovenuit:
1. Vie d'Adèle, La - Rush
Was ook gewoon beter geweest als hij een uur korter was geweest.quote:Op woensdag 2 april 2014 09:43 schreef Mike het volgende:
Ik vond Rush ook niet het beste van dit jaar, maar La Vie d'Adèle viel me tegen.
De beste film (voor mij) van het afgelopen jaar. Gravity daarentegen vond ik maar een simpel verhaal met mooie beelden.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:39 schreef planethugo het volgende:
wat was er zo goed aan Rush, vond het maar een sentimenteel cliché werkje
Maar jij bent ook formule 1 fan.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:34 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De beste film (voor mij) van het afgelopen jaar. Gravity daarentegen vond ik maar een simpel verhaal met mooie beelden.
Hoi. Simpel was het zeker niet, super vernieuwend dan ook weer niet, maar thema's als dingen los kunnen laten en opnieuw starten, de dood in de ogen kijken heb ik toch echt wel gezien. Samen met de beelden staat de film wat mij betreft dan ook symbool voor een (weder)geboorte. Zie spoiler voor wat parallellen.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:04 schreef ohnikua het volgende:
Ik denk dat niemand zal beweren dat Gravity geen simpel verhaal had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat gezegd hebbende: de beelden zijn verreweg het meest intrigerende, zowel in de bioscoop als thuis in 3D was het een briljant schouwstuk, maar ik snap niet dat zo goed als iedereen de film alleen maar roemt om de beelden.
Nu wel.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar jij bent ook formule 1 fan.
En Django Unchained had je toch al wel gezien? Waarom stem je dan niet op 1 van de laatste 2 films?
Ben aan het kijken. Adele is jong en zoekende,quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:15 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb die La vie d'Adèle niet gezien, ik ben helemaal niet geïnteresseerd in de privéproblemen van Franse lesbiennes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:23 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Only God Forgives. Een van de slechtste films van het jaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |