Dus in dat geval heb ik niet voor Jean-lul lopen Mailen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:29 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ja, je krijgt de keuze of je al een OVC hebt of dat je meteen een nieuwe wilt bestellen. Ik heb niets gezegd over hoe lang je OVC nog geldig moet zijn, als dat minder dan een jaar is krijg je sowieso nul op het rekest wanneer je een jaarcontract aangaat.
Goede reis!quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi. Nou, ik ga naar de Jungfraujoch. Lekker puh
Ik denk dat we een beetje langs elkaar heen hebben gepraat danquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:30 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Dus in dat geval heb ik niet voor Jean-lul lopen Mailen.
Daar kun je tenminste nog zonder ov-chipkaart reizenquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi. Nou, ik ga naar de Jungfraujoch. Lekker puh
Ja, en welke partij doet dat dan?quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:32 schreef James1988 het volgende:
[..]
Goede reis!
[..]
Als je op je bestaande kaart al een abonnement hebt staan dat je op dezelfde kaart als je nieuwe NS-product wil hebben staan dan zal het verplaatst moeten worden naar de nieuwe kaart die NS je toestuurt.
Ja, daar ga je alleen heen als je het heleMAAL niet over geld wilt hebbenquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:33 schreef dennistd het volgende:
[..]
Daar kun je tenminste nog zonder ov-chipkaart reizen
Maar dan heb ik toch nog liever de NL-tarieven met ov-chipkaart...
Nee.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:33 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Weet je wat? Kan je die Dalvoordeel ook aan het Loket halen voor 29 Euro?
Beter zet je jezelf aan tot geweld, is goed voor de campagne.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:33 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Weet je wat? Kan je die Dalvoordeel ook aan het Loket halen voor 29 Euro?
In dat geval sleep ik de NS loketist en de Veolia Loketist wel allebei naar de hal van Breda centraal en dan gaan die het maar uit lopen te bakkeleien....
Ik ben geen Fransoosquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:44 schreef b2py het volgende:
[..]
Beter zet je jezelf aan tot geweld, is goed voor de campagne.
"Fransoos timmert conducteur in elkaar vanwege gezeik met Veolia abbonement."
"In Frankrijk woonachtige Nederlander timmert conducteur in elkaar op station Breda vanwege Veolia producten."quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:56 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik ben geen Fransoos
Edit, volgens t groene boekje wel![]()
Maar zoals in Vorig topic geopperd, Veolia zegt dat NS translink de opdracht moet geven...quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:40 schreef Regenjas het volgende:
[..]
Nee.
Wat je het beste kan doen is eerst een NS-abonnement met gratis OV-Chipkaart bestellen, en dan bij het loket van Veolia gratis hun producten over laten zetten naar je NS-kaart.
"In Frankrijk woonachtige Nederlander timmert conducteur in elkaar op station Breda vanwege producten van het in Nederland actieve Franse bedrijf Veolia."quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:57 schreef b2py het volgende:
[..]
"In Frankrijk woonachtige Nederlander timmert conducteur in elkaar op station Breda vanwege Veolia producten."
"Ontheemde buitenlander zonder vaste woon- of verblijfplaats timmert ~ "quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:57 schreef b2py het volgende:
[..]
"In Frankrijk woonachtige Nederlander timmert conducteur in elkaar op station Breda vanwege Veolia producten."
Het lijkt me sterk dat NS iets zou moeten betekenen m.b.t. een Veolia-reisproduct. NS is er alleen voor de treinabonnementen lijkt me.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:58 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Maar zoals in Vorig topic geopperd, Veolia zegt dat NS translink de opdracht moet geven...
Het lijkt me typerend dat die hele bermspleetkaart ingevoerd is "om lekker alles te kunnen koppelen" maar zodra de reiziger ergens om service aanklopt ELK eilandje zijn kop in het zand steektquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:27 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat NS iets zou moeten betekenen m.b.t. een Veolia-reisproduct. NS is er alleen voor de treinabonnementen lijkt me.
Dat moet Veolia doen, want NS kan niet bij de producten van Veolia. TLS zou het ook nog wel moeten kunnen (zij beheren immers die hele pleuriszooi), maar TLS heeft geen loketten waar je het kunt vragen, en ze hebben ook geen formulieren om het aan te vragen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:37 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ja, en welke partij doet dat dan?
Voor een Veolia-product moet je gewoon bij Veolia zijn of inderdaad bij TLS; een overkoepelende organisatie.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het lijkt me typerend dat die hele bermspleetkaart ingevoerd is "om lekker alles te kunnen koppelen" maar zodra de reiziger ergens om service aanklopt ELK eilandje zijn kop in het zand steekt
Maar ga dan ook niet zeggen dat het allemaal makkelijker en comfortabeler voor de gebruiker wordt want het is EN geldklopperij EN dient niemand behalve de vervoerder.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:40 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Voor een Veolia-product moet je gewoon bij Veolia zijn of inderdaad bij TLS; een overkoepelende organisatie.
Wat dat betreft is er niets veranderd t.o.v. vķķr de OV-chipkaart, eigenlijk. Toen ging je toch ook niet met je Veolia-abonnement naar NS?
Als ik bij de Media Markt een kapotte laptop heb gekocht, ga ik hem ook niet omruilen bij BCC.
Een beetje makkelijker is het wel hoor... je hoeft niet meer drie abonnementen mee te sleuren, in de rij aan te sluiten voor kaartjes of een nieuwe strippenkaart te halen bij de plaatselijke kruidenier omdat er nog maar 1 strip over is terwijl je er twee nodig hebt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ga dan ook niet zeggen dat het allemaal makkelijker en comfortabeler voor de gebruiker wordt want het is EN geldklopperij EN dient niemand behalve de vervoerder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |