mama ik heb spierpijnquote:
Wacht maar tot je ze over een hek schopt, of ze in een plastic zak van de brug gooit, dan piepen ze wel andersquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:40 schreef Fascination het volgende:
Kleine hondjes moeten ook altijd stoer doen.![]()
Tell me about it. K.C. moet tegen elke hond een grote bek hebben. Ook al kan die andere hond hem in één hap opeten. Wat een herder ook bijna gedaan had.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:40 schreef Fascination het volgende:
Kleine hondjes moeten ook altijd stoer doen.![]()
Hihaho.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wacht maar tot je ze over een hek schopt, of ze in een plastic zak van de brug gooit, dan piepen ze wel anders
Kut voor jequote:Op donderdag 13 maart 2014 16:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mama ik heb spierpijnen ik heb mijn tentamen niet gehaald
ik had vet veel gelerd dat is het probleemquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kut voor je
Spierpijn gaat vanzelf wel over en dan had je beter moeten leren jongen.
Krijg je he. Als je een vriendinnetje hebt....
Tsjaquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik had vet veel gelerd dat is het probleem![]()
![]()
gewoon veel instinkers enzo, en ik mocht maar 9 vragen fout hebben van de 50 voor een 5,5
quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Tell me about it. K.C. moet tegen elke hond een grote bek hebben. Ook al kan die andere hond hem in één hap opeten. Wat een herder ook bijna gedaan had.
Bijna 20% fout is ook best veel.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik had vet veel gelerd dat is het probleem![]()
![]()
gewoon veel instinkers enzo, en ik mocht maar 9 vragen fout hebben van de 50 voor een 5,5
Er zijn ergere dingen Aldoquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kutleven
[..]
voor een voldoende he
Yep.quote:
Normaal is dat bij 35% fout je een 5,5 hebt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:46 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Yep.Wat verwacht je dan, dat je bij wijze van spreken 49% fout zou mogen hebben?
nou ja, als ik dat vak de volgende keer weer niet haal kan ik niet aan mijn master in Ierland beginnenquote:
dit dusquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Normaal is dat bij 35% fout je een 5,5 hebt.
Awww.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:44 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
Herkenbaar. Binky had weleens een grote mond tegen een andere hond, maar als die hond dan op m af kwam ging hij snel tussen je benen staan.
Best veel dan hoor.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Normaal is dat bij 35% fout je een 5,5 hebt.
Puur op gevoel bedoel ik dan he. Als ik 35% van mijn piemel zou verwijderen zou ik daar best wakker van liggen zeg maar.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee manIk weet niet waar jij hebt gestudeerd
Ow, dus dat is de reden waarom ik indertijd studievertraging opgelopen heb?quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kut voor je
Spierpijn gaat vanzelf wel over en dan had je beter moeten leren jongen.
Krijg je he. Als je een vriendinnetje hebt....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Jack Russell? Die zijn vaak zo, grote bek en niet wegrennen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Awww.Dat doet K.C. jammer genoeg niet, dat beest heeft echt (figuurlijke) ballen. Gewoon doorvechten met het idee dat hij het wel kan winnen.
Nee, het is (volgens mij) een Tibetaanse Spaniël.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:54 schreef yats het volgende:
[..]
Jack Russell? Die zijn vaak zo, grote bek en niet wegrennen.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:53 schreef yats het volgende:
[..]
Ow, dus dat is de reden waarom ik indertijd studievertraging opgelopen heb?Mja, dat heb ik ook gehad, maar nu wel alles ingehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nog geen studievertraging
goed bezigquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:55 schreef Seikcid het volgende:
En ik was niet zo geschikt om te studeren. Ik kon goed programmeren en ontwikkel nu o.a. software voor de Vestia's van Nederland.
Al mijn collega's zijn minimaal WO afgestudeerd. Maar ik kan mij gemakkelijke staande houden vooralsnog.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Zoveel zegt een opleiding ook helemaal niet. Zeker HBO opleidingen van tegenwoordig zijn om te huilen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:55 schreef Seikcid het volgende:
En ik was niet zo geschikt om te studeren. Ik kon goed programmeren en ontwikkel nu o.a. software voor de Vestia's van Nederland.
Al mijn collega's zijn minimaal WO afgestudeerd. Maar ik kan mij gemakkelijke staande houden vooralsnog.
oh no you didn'tquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zoveel zegt een opleiding ook helemaal niet. Zeker HBO opleidingen van tegenwoordig zijn om te huilen.
Toch willen werkgevers wel graag een hbo of WO papiertje zien. Soms maakt het niet eens uit wat voor een, als je maar aan kunt tonen wat voor niveau je hebt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zoveel zegt een opleiding ook helemaal niet. Zeker HBO opleidingen van tegenwoordig zijn om te huilen.
Dat scheelt in de IT, ik had veel andere manieren en dingen om mijn niveau aan te kunnen tonen. Nu werk ik er alweer 6 jaar, vast in dienst en dat papiertje haal ik ooit nog wel ofzo.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Toch willen werkgevers wel graag een hbo of WO papiertje zien. Soms maakt het niet eens uit wat voor een, als je maar aan kunt tonen wat voor niveau je hebt.
Vast in dienst zegt niksquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:14 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Dat scheelt in de IT, ik had veel andere manieren en dingen om mijn niveau aan te kunnen tonen. Nu werk ik er alweer 6 jaar, vast in dienst en dat papiertje haal ik ooit nog wel ofzo.
Het geeft iets meer zekerheid.quote:
Kun je eventueel via je werkgever doen, mits ze dat aanbieden. Of gewoon wat cursussen om je kennis bij te schaven. Soms is het niet verkeerd iets van een opleiding er bij te doen, maakt je waardevoller en geeft aan dat je gemotiveerd bent om meer te leren en beter te worden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:14 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Dat scheelt in de IT, ik had veel andere manieren en dingen om mijn niveau aan te kunnen tonen. Nu werk ik er alweer 6 jaar, vast in dienst en dat papiertje haal ik ooit nog wel ofzo.
nee, dat is onzin, als ze van je af willen vinden ze toch wel een redenquote:
Voor werkgevers maakt het wel uit, maar uiteindelijk leer je op je opleiding wat je op je werk moet gaan toepassen. Als jij de kans krijgt om het te leren terwijl je werkt, blijf je echt niet altijd minder omdat je die opleiding ooit niet hebt gedaan.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Toch willen werkgevers wel graag een hbo of WO papiertje zien. Soms maakt het niet eens uit wat voor een, als je maar aan kunt tonen wat voor niveau je hebt.
Mja als jij tegelijkertijd een briefje stuurt met mensen die dat papiertje wel hebben wordt jij vaak afgewezen met de reden: Ja sorry je bent te licht bevonden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor werkgevers maakt het wel uit, maar uiteindelijk leer je op je opleiding wat je op je werk moet gaan toepassen. Als jij de kans krijgt om het te leren terwijl je werkt, blijf je echt niet altijd minder omdat je die opleiding ooit niet hebt gedaan.
Dat is waar. Het meeste leer je meestal ook op je stage. Maar ja, dat papiertje geeft toch een zekere garantie voor werkgevers. Het 'bewijs' dat je het kunt. Ze nemen je niet zomaar aan zonder, zeker niet als er andere kandidaten zijn met wel een papiertje. Dan kun je nog zo goed zijn, maar je moet het wel aan kunnen tonen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor werkgevers maakt het wel uit, maar uiteindelijk leer je op je opleiding wat je op je werk moet gaan toepassen. Als jij de kans krijgt om het te leren terwijl je werkt, blijf je echt niet altijd minder omdat je die opleiding ooit niet hebt gedaan.
nu pas?quote:
Zeker al heb ik nooit echt stil gezeten. Altijd wel interesse in alle nieuwe technieken, ook als ik er niet per se dagelijks mee (moet) werken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Kun je eventueel via je werkgever doen, mits ze dat aanbieden. Of gewoon wat cursussen om je kennis bij te schaven. Soms is het niet verkeerd iets van een opleiding er bij te doen, maakt je waardevoller en geeft aan dat je gemotiveerd bent om meer te leren en beter te worden.
Nee hoorquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:46 schreef Fera het volgende:
Ik ben best vrolijk eigenlijk. Is dat raar?
Aan het werkquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:49 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Zo dat was mijn dag..
Hoe was die van jullie?
Neequote:Op donderdag 13 maart 2014 18:46 schreef Fera het volgende:
Ik ben best vrolijk eigenlijk. Is dat raar?
Ook niet gezien de omstandigheden?quote:
Dat vindt mijn moeder ook altijd, maar is heus niet altijd zo. Zeg ik als kind zijnde.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:49 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Zo dat was mijn dag..
Hoe was die van jullie?
Dat zal het wel zijn, denk ik.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee![]()
Het is lekker weer dat helpt vaak met vrolijk zijn.
Het heeft wel iets inderdaadquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zal het wel zijn, denk ik.Ben echt een lentemens.
Koffie.quote:
Hoe hangt 'ie?quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Fera!![]()
De rest van fok is dood, dus ik kom maar even hierheen
O 't gaat eigenlijk wel lekker hier!quote:
Anders dan dat ik weer vrijgezel en nog steeds arm ben wel goed.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O 't gaat eigenlijk wel lekker hier!
Tuurlijk gaat er ook nog wel eens wat mis (zoals financieel eventjes, magoed) maar over de gehele linie gesproken loopt het allemaal best wel lekker zo
En met U?
Ik loop juist tegen beperkingen op met mijn WO-papiertje (te duur, te hoog opgeleid etc.)quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb vandaag letterlijk statiegeldflessen in zitten leveren om de boodschappen nog enigszins betaalbaar te houdenquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Anders dan dat ik weer vrijgezel en nog steeds arm ben wel goed.
Hoi.quote:
Ja, dat is dan weer de andere kant ... Het is gewoon kut tegenwoordig.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:02 schreef yats het volgende:
[..]
Ik loop juist tegen beperkingen op met mijn WO-papiertje (te duur, te hoog opgeleid etc.)
'Overgekwalificeerd' heb je ongetwijfeld ook wel es gehoord.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:02 schreef yats het volgende:
Ik loop juist tegen beperkingen op met mijn WO-papiertje (te duur, te hoog opgeleid etc.)
Waarheidquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoi.
[..]
Ja, dat is dan weer de andere kant ... Het is gewoon kut tegenwoordig.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb vandaag letterlijk statiegeldflessen in zitten leveren om de boodschappen nog enigszins betaalbaar te houden![]()
Jawel hoorquote:
Ze kunnen zoveel excuses verzinnen om je niet aan te nemen. Daarom heb ik na een vijf maanden vruchteloos solliciteren besloten voor mezelf te beginnen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoi.
[..]
Ja, dat is dan weer de andere kant ... Het is gewoon kut tegenwoordig.
Ja, ook zo'n bekende reden inderdaad. Maar als je dan ziet wie de baan wel krijgt snap je er nog minder van dan eerder.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Overgekwalificeerd' heb je ongetwijfeld ook wel es gehoord.
Yats!quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:05 schreef yats het volgende:
[..]
Ze kunnen zoveel excuses verzinnen om je niet aan te nemen. Daarom heb ik na een vijf maanden vruchteloos solliciteren besloten voor mezelf te beginnen.
Gigolo is een mooi beroepquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:05 schreef yats het volgende:
[..]
Ze kunnen zoveel excuses verzinnen om je niet aan te nemen. Daarom heb ik na een vijf maanden vruchteloos solliciteren besloten voor mezelf te beginnen.
Ach, ik kan ook bijna nergens heen. Eten is belangrijker.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel hoor
April gaat nog een beetje moeilijk worden, maar in mei zou alles weer goed moeten gaan komen
Alleen weet ik niet of ik 2 keer weg kan dit jaar gezien mn financiën![]()
Ik kan dat ook niet doen ... Daarom ga ik in september studeren. Hopelijk is het over 4 jaar wat beter. Wellicht dat mijn ouders me een beetje willen helpen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:05 schreef yats het volgende:
[..]
Ik moet wel 1 keer naar het buitenland omdat mn vader gaat trouwen!quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, ik kan ook bijna nergens heen. Eten is belangrijker.
Jep! Het kletsen met enkele users hier bevalt me prima!quote:
Wauw! Maar kan je vader dat niet voor je betalen of je in ieder geval helpen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik moet wel 1 keer naar het buitenland omdat mn vader gaat trouwen!
Dus daar -moet- ik gewoon bij zijn
Maar jij bent zelf dan ook helemaal primaquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:08 schreef yats het volgende:
[..]
Jep! Het kletsen met enkele users hier bevalt me prima!
Jawel, laatste keer dat ik bij hem was, hoefde ik sowieso alleen maar mn vliegticket te betalen. Eten hoefde ik nauwelijks in te slaanquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Wauw! Maar kan je vader dat niet voor je betalen of je in ieder geval helpen?
Bij een bruiloft krijg je sowieso genoeg te eten, lijkt me.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel, laatste keer dat ik bij hem was, hoefde ik sowieso alleen maar mn vliegticket te betalen. Eten hoefde ik nauwelijks in te slaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Haha, thxs! Ik merk wel dat dat heerlijke lente-weer wonderen doet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar jij bent zelf dan ook helemaal prima
Goed zoeken naar goedkope ticketsquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik zit wel te denken om niet naar zuid-Frankrijk te vliegen (uitnodiging van mn zus), want denk dat het dan een beetje te gortig wordt, moet ook een beetje sparen voor 2015
quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij een bruiloft krijg je sowieso genoeg te eten, lijkt me.Anders zou ik er al niet heen gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, vorig jaar trouwde mn stiefzusje (die dus vanaf aankomende zomer officieel mn stiefzusje zal zijn) ook al en eten was er genoeg!
Dat was echt een gave vakantie, nog nooit zoveel contact gehad met mn zusje en die laatste vakantie had me echt een boost gegeven!![]()
Moet ik sowieso eerst wachten totdat ik geld heb, want ik ben helemaal platzak en zit mn gespaarde centen nu letterlijk op te vretenquote:
uhuh!!!quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:12 schreef yats het volgende:
[..]
Haha, thxs! Ik merk wel dat dat heerlijke lente-weer wonderen doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
uhuh!!!Wielrenners in strakke broekjes en met geschoren benen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
uhuh!!!Rokjesweer, heerlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Neeeee lammetjesquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wielrenners in strakke broekjes en met geschoren benen?
quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
One way ticket, en gewoon blijvenquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik zit wel te denken om niet naar zuid-Frankrijk te vliegen (uitnodiging van mn zus), want denk dat het dan een beetje te gortig wordt, moet ook een beetje sparen voor 2015
quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:20 schreef yats het volgende:
[..]
Rokjesweer, heerlijk!Ik gun het je van harte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nah, doet me teveel aan m'n vader denken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ehm...ik heb altijd een beetje dit idee: Frankrijk is een prachtig land...alleen jammer dat er Fransen wonenquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
One way ticket, en gewoon blijven
LoLaquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neeeee lammetjesen wollige poezebeestjes
Nom, verse shoarma.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:21 schreef LovelyLady het volgende:
Neeeee lammetjesen wollige poezebeestjes
quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ehm...ik heb altijd een beetje dit idee: Frankrijk is een prachtig land...alleen jammer dat er Fransen wonen![]()
Thxs!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:27 schreef yats het volgende:
[..]
Thxs!* LovelyLady zingt: love is in the air......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, wat NL betreft zeg ik altijd: Nederland is een prachtig land...alleen jammer dat het zo plat is als een pannekoek, vol zit met criminele murken (gelukkig niet in mijn buurt, maar waar ik hiervoor woonde was het gewoon -te- erg) en het hier altijd regent (behalve dan sinds afgelopen weekquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]Dat hoor ik mensen zeggen van Finland tot Malta
quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady zingt: love is in the air......
Wespen zijn erger. Had vanmiddag zo'n dikke koningin rond m'n hoofd zoemen. Ik zag alleen de schaduw, dus dacht dat het een hommel was. M'n moeder zei later dat het een wesp was. WTF.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee hoor, wat NL betreft zeg ik altijd: Nederland is een prachtig land...alleen jammer dat het zo plat is als een pannekoek, vol zit met criminele murken (gelukkig niet in mijn buurt, maar waar ik hiervoor woonde was het gewoon -te- erg) en het hier altijd regent (behalve dan sinds afgelopen week) en vergeet de muggen niet...argh, die muggen!
[..]
Thxs!Veel plezierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Horrorbeesten zijn hetquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Wespen zijn erger. Had vanmiddag zo'n dikke koningin rond m'n hoofd zoemen. Ik zag alleen de schaduw, dus dacht dat het een hommel was. M'n moeder zei later dat het een wesp was. WTF.
[..]
Thxs!O lekkur!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes he!![]()
Tijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhu.quote:
Ik heb mn 1e BBQ al gehad dit jaar!quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Uhu.![]()
Enige nadeel aan deze zachte winter. Het krioelt straks van die beesten. Lekker BBQ'en wordt dat.
Lucky you.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb mn 1e BBQ al gehad dit jaar!
Thxs! Ik ga er zonder verwachting in, dan kan het alleen maar meevallen.quote:
Die 2 zijn nog steeds bij elkaar?quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Lucky you.
Ik hoop dat Myra en twi snel een BBQ gaan houden.
Rook helpt om die beestjes uit de buurt te houden. Dus laat die BBQ maar roken!quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Uhu.![]()
Enige nadeel aan deze zachte winter. Het krioelt straks van die beesten. Lekker BBQ'en wordt dat.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
TijnWie ik? Waar? En als mijn gevoel van humor ziek is, moet ik er mee naar de dokter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Verstandig, ik heb volgende week zaterdag een date en zo ga ik ook naar die datequote:Op donderdag 13 maart 2014 19:35 schreef yats het volgende:
[..]
Thxs! Ik ga er zonder verwachting in, dan kan het alleen maar meevallen.
Nee, iedereen die jouw humor leest of hoort moet naar de dokter...wegens gescheurde lachspierenquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie ik? Waar? En als mijn gevoel van humor ziek is, moet ik er mee naar de dokter?
Die zie ik nog wel trouwen of zo.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die 2 zijn nog steeds bij elkaar?
Vind ik leuk voor ze!
Valt tegen. Zitten er toch nog genoeg op tafel altijd.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:36 schreef yats het volgende:
[..]
Rook helpt om die beestjes uit de buurt te houden. Dus laat die BBQ maar roken!
Geroosterde vliegen hebben ongetwijfeld ook een bepaalde voedingswaarde.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:33 schreef Fera het volgende:
Uhu.![]()
Al moet ik eerlijk zeggen dat ik die 2 persoonlijk niet eens zo magquote:
Nou, om daarvan te profiteren moet je er wel veel van naar binnen werken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geroosterde vliegen hebben ongetwijfeld ook een bepaalde voedingswaarde.
Ik lees net dat de verwachting is dat er meer dan genoeg zijn.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:41 schreef Buurpoes het volgende:
Nou, om daarvan te profiteren moet je er wel veel van naar binnen werken.
Dat is wel een beetje overdreven nietquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, iedereen die jouw humor leest of hoort moet naar de dokter...wegens gescheurde lachspieren
Allo Buurpoesquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nou, om daarvan te profiteren moet je er wel veel van naar binnen werken.
Nou, k vind je wel altijd grappig uit de hoek komen, je hebt er naar mijn idee absoluut aan gewerktquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje overdreven niet
Have fun! Hoe heb je jouw date geregeld?quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Verstandig, ik heb volgende week zaterdag een date en zo ga ik ook naar die date
quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Allo BuurpoesHoi!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
Wespen lijken me smerig om te vreten hoor. En vliegen vind ik ook helemaal niet zo erg.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geroosterde vliegen hebben ongetwijfeld ook een bepaalde voedingswaarde.
*koopt aandelen ddt vapona*quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik lees net dat de verwachting is dat er meer dan genoeg zijn.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:45 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hoi!!Ik -denk- omdat ik hier zo af en toe nog meelurk, maar toen ik hier zelf nog veel postte, kwam je hier nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op de fiets met wind tegenquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Wespen lijken me smerig om te vreten hoor. En vliegen vind ik ook helemaal niet zo erg.
Haha misschien moet ik dat eens doenquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, k vind je wel altijd grappig uit de hoek komen, je hebt er naar mijn idee absoluut aan gewerkt
Paiqquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:43 schreef yats het volgende:
[..]
Have fun! Hoe heb je jouw date geregeld?
Do wantquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
Kan niet wachten tot het bbq weer is... fik erin
![]()
Biertje erbij
Vleesch![]()
Wespen heb ik geen idee. Ik heb wel eens wespenlarven gegeten en dat smaakte prima.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:45 schreef Fera het volgende:
Wespen lijken me smerig om te vreten hoor. En vliegen vind ik ook helemaal niet zo erg.
Ok, nooit geprobeerd. Maar dat ging dus vrij vlotjes?quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha misschien moet ik dat eens doen
[..]
Paiq
Straks overtref je mijn humor nogquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha misschien moet ik dat eens doen
[..]
Paiq
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ehm...over paiq heb ik "wisselende" dingen gehoord![]()
Ik ben een newbie. Check maar in mijn profiel.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik -denk- omdat ik hier zo af en toe nog meelurk, maar toen ik hier zelf nog veel postte, kwam je hier nog niet
Ik heb 15 tabs open van fok en alles is nu doodquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:48 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik ben een newbie. Check maar in mijn profiel.en meestal zit ik in de kpd sc, maar daar is het nu doodstil. En hier is t gezellig.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Magoed, zo kom je weer eens nieuwe mensen tegen he?
quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Straks overtref je mijn humor nogWedstrijdje doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ehm...over paiq heb ik "wisselende" dingen gehoord
Gewoon geen verwachtingen hebben14 SHADES OF GREY
Bedoel je een wedstrijdje daten of een wedstrijdje "wie is de grappigste"?quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wedstrijdje doen?
Gewoon geen verwachtingen hebben
Oeh jaquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kom je keertje eten als we gaan bbqen?
Dat laatste kan eventueel gecombineerd worden met het eerstequote:Op donderdag 13 maart 2014 19:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bedoel je een wedstrijdje daten of een wedstrijdje "wie is de grappigste"?
Dat laatste verlies ik sowieso van jouquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat laatste kan eventueel gecombineerd worden met het eerste
Ik vind ze stinken, dus dan denk ik altijd dat het ook smerig smaakt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wespen heb ik geen idee. Ik heb wel eens wespenlarven gegeten en dat smaakte prima.
Je weet het nietquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat laatste verlies ik sowieso van jou
Ik heb zoiets van "Laat die koeien maar larven vreten, geef mij dat vleesch maarquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind ze stinken, dus dan denk ik altijd dat het ook smerig smaakt.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb zoiets van "Laat die koeien maar larven vreten, geef mij dat vleesch maar"
De laatste keer dat ik insecten probeerde, vond ik er niks aan. Maar ja, dat is 13 jaar geleden. Misschien nog maar eens proberen...maar waar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
Dank jequote:Op donderdag 13 maart 2014 19:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik moet gewoon altijd zo lachen om jouw droge straight-to-the-point humor!
Kijk eens in je achtertuin?quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:56 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik insecten probeerde, vond ik er niks aan. Maar ja, dat is 13 jaar geleden. Misschien nog maar eens proberen...maar waar?
Deze larven waren goed gemarineerd.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:53 schreef Fera het volgende:
Ik vind ze stinken, dus dan denk ik altijd dat het ook smerig smaakt.
Ik heb dat pas geleden uitgezocht, maar er waren nog maar weinig restaurants waar je insecten kon bestellen. Ik dacht dat in Haarlem "iets" zat waar ze "iets" van insecten serveerden, maar dat was slechts deel van een groter menu...en dat was geloof ik sowieso maar een tijdelijk menu.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:56 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik insecten probeerde, vond ik er niks aan. Maar ja, dat is 13 jaar geleden. Misschien nog maar eens proberen...maar waar?
Larven heb ik nog nooit geroken. Maar gemarineerd? Waarin?quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deze larven waren goed gemarineerd.
Nog even en iedereen lacht om jouw humor, ook de vrouwtjesquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dank je![]()
Nu nog een vrouwelijke exemplaar vinden die dat ook vindt
Dat komt goed!quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dank je![]()
Nu nog een vrouwelijke exemplaar vinden die dat ook vindt
Weet ik niet meer. Was een paar jaar geleden in één of ander guest house in Japan. Volgend jaar ga ik weer naar Japan toe, dan ga ik het wel ff vragen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:59 schreef Fera het volgende:
Larven heb ik nog nooit geroken. Maar gemarineerd? Waarin?
Gaat die meet in Utrecht nog door eigenlijk? Ik kreeg een pm met twee data maar niets meer van gehoord verder.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nog even en iedereen lacht om jouw humor, ook de vrouwtjes
Dus ik denk dat dat wel goed zit
Alleen moet je wel wat minder stil-in-een-hoekje gaan doen dan de laatste keer dat ik je meette (was in Utrecht jaartje of 2 terug geloof ik op zo'n 25+ meet).
Dat heb ik nog steeds zo, het is gewoon lastig om in groepen aan een gesprek mee te doen voor mij.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nog even en iedereen lacht om jouw humor, ook de vrouwtjes
Dus ik denk dat dat wel goed zit
Alleen moet je wel wat minder stil-in-een-hoekje gaan doen dan de laatste keer dat ik je meette (was in Utrecht jaartje of 2 terug geloof ik op zo'n 25+ meet).
En anders is het jammerquote:
Nice. Ik zou ook wel eens naar Japan willen. Ooit ga ik dat doen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet ik niet meer. Was een paar jaar geleden in één of ander guest house in Japan. Volgend jaar ga ik weer naar Japan toe, dan ga ik het wel ff vragen.
Die zijn niet geschikt voor consumptie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
Zeker doen als je de mogelijkheid hebt. Mooi land, zowel op het gebied van natuur als steden is er genoeg te zien en te ontdekken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:02 schreef Fera het volgende:
Nice. Ik zou ook wel eens naar Japan willen. Ooit ga ik dat doen.En dan ga ik ook larven proberen. You never know.
Japanquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker doen als je de mogelijkheid hebt. Mooi land, zowel op het gebied van natuur als steden is er genoeg te zien en te ontdekken.
En zoveel meer landen in Azië. Tot op heden mijn favoriete vakantiewerelddeel.quote:
Ja, dat idee had ik al wel.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker doen als je de mogelijkheid hebt. Mooi land, zowel op het gebied van natuur als steden is er genoeg te zien en te ontdekken.
Goede ideeën heb je dan.quote:
Welke werelddelen heb je allemaal al bezocht?quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En zoveel meer landen in Azië. Tot op heden mijn favoriete vakantiewerelddeel.
Nee, ik heb er ook niks meer van gehoord. Maar gewoon vragen denk ikquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:01 schreef yats het volgende:
[..]
Gaat die meet in Utrecht nog door eigenlijk? Ik kreeg een pm met twee data maar niets meer van gehoord verder.
Europa, Afrika, Noord en Midden Amerika. En Azië dus.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:10 schreef Buurpoes het volgende:
Welke werelddelen heb je allemaal al bezocht?
Dus je moet nog naar Antarctica en Australiëquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Europa, Afrika, Noord en Midden Amerika. En Azië dus.
Ik moet niks, maar Australië en Zuid Amerika staan ook nog op de lijst van ooit nog es te bezoeken. Zoveel wensen, zo weinig tijd.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
Dus je moet nog naar Antarctica en Australië
Ga naar het WK dan heb je er weer een continent bijquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moet niks, maar Australië en Zuid Amerika staan ook nog op de lijst van ooit nog es te bezoeken. Zoveel wensen, zo weinig tijd.
Nee, ik vermijd bij voorkeur mensenmassa's, zeker op vakantie. Tenzij ik naar een wereldstad ga natuurlijk, dan horen de mensen er gewoon bij.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
Ga naar het WK dan heb je er weer een continent bij
Neuh. Betekent dat je je er snel overheen kan zettenquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook niet gezien de omstandigheden?
[..]
Dat vindt mijn moeder ook altijd, maar is heus niet altijd zo. Zeg ik als kind zijnde.Maar ik snap dat het vervelend kan zijn.
Verstandig, bij sommige dingen ontkom je er niet aanquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ik vermijd bij voorkeur mensenmassa's, zeker op vakantie. Tenzij ik naar een wereldstad ga natuurlijk, dan horen de mensen er gewoon bij.
Hmmm. Al ben ik bang dat de echte klap nog komt, als hij eenmaal ergens anders woont.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neuh. Betekent dat je je er snel overheen kan zetten
quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:20 schreef Faxie het volgende:
Neuh. Betekent dat je je er snel overheen kan zetten
Je mag hier uit komen huilen dan hoorquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm. Al ben ik bang dat de echte klap nog komt, als hij eenmaal ergens anders woont.
Zooooo veel te doen, je hebt nog zoveel te doenquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moet niks, maar Australië en Zuid Amerika staan ook nog op de lijst van ooit nog es te bezoeken. Zoveel wensen, zo weinig tijd.
Faxie tochquote:
Ik heb alleen nog europa en 1 land in azie bezocht. Schiet niet erg op...quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Europa, Afrika, Noord en Midden Amerika. En Azië dus.
Had je meer willen zien?quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:59 schreef Buurpoes het volgende:
Ik heb alleen nog europa en 1 land in azie bezocht. Schiet niet erg op...
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:01 schreef -Engel- het volgende:
Zijn we weer bij de panda's, tijgers en konijnen?
Ola chicaquote:
En nu bij Engelquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:01 schreef -Engel- het volgende:
Zijn we weer bij de panda's, tijgers en konijnen?
Ja. Maar mijn budget was meestal niet toereikend. En met een kind ga ik liever geen halve dag in t vliegtuig zitten.quote:
Het is zo makkelijk, "a" is vrouwelijk, "o" is mannelijk, maar het beste is om mij "guapo" te noemenquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhm... ik kan ff niet op het juiste Spaans komen ...
How are you doing?
aah, heb ruim voldoende van de ene en teveel van de andere.quote:
Wat voor punten?quote:
Dat weet ik... maar ik kon niet op t Spaanse how are you doing komenquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is zo makkelijk, "a" is vrouwelijk, "o" is mannelijk, maar het beste is om mij "guapo" te noemen
Ca va bien, e tu?
Scheelt ongetwijfeld per kind of je dat wel of niet makkelijk kan doen. En of je daar zelf zin in hebt als ouder.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:03 schreef Buurpoes het volgende:
Ja. Maar mijn budget was meestal niet toereikend. En met een kind ga ik liever geen halve dag in t vliegtuig zitten.
Mijn spaarkaarten zijn nog niet volquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
aah, heb ruim voldoende van de ene en teveel van de andere.
gewoon je kind slaappillen gevenquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:03 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ja. Maar mijn budget was meestal niet toereikend. En met een kind ga ik liever geen halve dag in t vliegtuig zitten.
klap met de hamer of ductapequote:Op donderdag 13 maart 2014 21:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gewoon je kind slaappillen geven
of gewoon een gameboy geven, zo bleven wij vroeger ook altijd zoetquote:
oeh chillquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Prima wel.... bijna weeeeeeeeeeeeeeekend
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat weet ik... maar ik kon niet op t Spaanse how are you doing komen
Ik dacht bij Guapo wat anders... gelukkig vertelde integlot wat t wel moest zijn![]()
Ca va bien avec moi.
Die ene spaarkaart wil ik niet eens hebbenquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mijn spaarkaarten zijn nog niet vol
Moet je er ook batterijen bij doen.... en speeeeellletjesquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
of gewoon een gameboy geven, zo bleven wij vroeger ook altijd zoet
En met jou dan?quote:
Ik volg het echt nietquote:
1 spel: pokemonquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Moet je er ook batterijen bij doen.... en speeeeellletjes
[..]
En met jou dan?
Bewuste keuzes zijn goedquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die ene spaarkaart wil ik niet eens hebbenhoewel het een bewuste keuze is
Geen bier dus... maar wel een super vriendinnetje begreep ik?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
1 spel: pokemon![]()
mwoah, heb t druk met tentamens, maar buiten dat gaat het super
En Curvefeverquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
1 spel: pokemon![]()
mwoah, heb t druk met tentamens, maar buiten dat gaat het super
minder bierquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen bier dus... maar wel een super vriendinnetje begreep ik?
ach was 1 potjequote:
Ik heb meer pandapunten dan mijn leeftijdquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik zou ff googlen op panda + punten etc... dan weet je het gelijk
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb meer pandapunten dan mijn leeftijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]Dus dan weet je hoelang ik geen seks heb gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Als je er meer dan 20 hebt gaan ze automatisch terug naar 0 hoorde ik laatst iemand zeggen,quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus dan weet je hoelang ik geen seks heb gehad
Ik haal de 20 nooitquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als je er meer dan 20 hebt gaan ze automatisch terug naar 0 hoorde ik laatst iemand zeggen,
Dan zit ik al weer bijna op nulquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als je er meer dan 20 hebt gaan ze automatisch terug naar 0 hoorde ik laatst iemand zeggen,
Nee joh, die van mij is reuzelief en rustig. Maar hij begon na twee uur al (heel netjes en rustig) te vragen of ie eruit mocht. En we waren onderweg naar een Canarisch eiland, dus dat duurde nog ietsje langer...quote:
If only it was for the good reasonquote:
Vloog je wel met iets degelijks of met ryanair? Want met ryanair ben ik het na een uur al zat, terwijl ik het met Swissair ofzo makkelijk 12 uur kan uithoudenquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:23 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nee joh, die van mij is reuzelief en rustig. Maar hij begon na twee uur al (heel netjes en rustig) te vragen of ie eruit mocht. En we waren onderweg naar een Canarisch eiland, dus dat duurde nog ietsje langer...
Hoe oud is die van jou?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:23 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nee joh, die van mij is reuzelief en rustig. Maar hij begon na twee uur al (heel netjes en rustig) te vragen of ie eruit mocht. En we waren onderweg naar een Canarisch eiland, dus dat duurde nog ietsje langer...
Deltaquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Vloog je wel met iets degelijks of met ryanair? Want met ryanair ben ik het na een uur al zat, terwijl ik het met Swissair ofzo makkelijk 12 uur kan uithouden
Het hele gezin bestaat uit onderdeurtjes. Dus goedkoper vliegen is niet zo erg..quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Vloog je wel met iets degelijks of met ryanair? Want met ryanair ben ik het na een uur al zat, terwijl ik het met Swissair ofzo makkelijk 12 uur kan uithouden
Lastige leeftijd wel.quote:
De stoelen an sich, service, etc verschhillen ook.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:27 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Het hele gezin bestaat uit onderdeurtjes. Dus goedkoper vliegen is niet zo erg..
Gewoon niet langer dan een paar uur in een vervoersmiddel.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lastige leeftijd wel.
Heb ik weinig tot geen tips voor
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:27 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Het hele gezin bestaat uit onderdeurtjes. Dus goedkoper vliegen is niet zo erg..
dit dusquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De stoelen an sich, service, etc verschhillen ook.
Keer drie he? Want uk krijgt wel n eigen stoel.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
dit dus![]()
maarja, ligt eraan hoor, voor een prijsverschil van 100 euro zou ik nog steeds de goedkoopste pakken
daarom je eigen privejetquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:31 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Keer drie he? Want uk krijgt wel n eigen stoel.
t/m 3 mag die op schoot toch? Met een gezin scheelt het wel veel ja.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:31 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Keer drie he? Want uk krijgt wel n eigen stoel.
En bij 200?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hmm ja, waarschijnlijk wel, maar met op tijd boeken scheelde het vaak iets van 30-50 tientjes en ik bespaarde ook reistijd en kosten in Nederland (Amsterdam vs Eindhoven).quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
dit dus![]()
maarja, ligt eraan hoor, voor een prijsverschil van 100 euro zou ik nog steeds de goedkoopste pakken
Mjah, mijn zoon kon ik makkelijk de hele dag in een auto of trein ofzo zetten.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:28 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Gewoon niet langer dan een paar uur in een vervoersmiddel.
Mogen ja..quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
t/m 3 mag die op schoot toch? Met een gezin scheelt het wel veel ja.
Ja, dezelfde als die van m'n broertje. Maar ik zit al heel lang op die van mij, en mijn moeder ook. Het kan bijna niet anders.quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
t/m 3 mag die op schoot toch? Met een gezin scheelt het wel veel ja.
Dat dusquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:33 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Mogen ja..
Maar vijf uur lang met 16 kilo beweeglijk kind op schoot? Nee, dankje.
Goed puntquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:33 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Mogen ja..
Maar vijf uur lang met 16 kilo beweeglijk kind op schoot? Nee, dankje.
Susan zeker?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dezelfde als die van m'n broertje. Maar ik zit al heel lang op die van mij, en mijn moeder ook. Het kan bijna niet anders.
Dat ligt toch echt vaak aan de ouders hoor!quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed punt
Sowieso haat ik kinderen in t vliegtuig, ze kunnen er niks aan doen, maar 9 vd 10 is duidelijk aanwezig
Pandapunten, ik had er serieus tot een paar maanden terug nog nooit van gehoord. Heel fijn ook dat ik daar achter kwam na een avond lang in een panda-shirt rondgelopen te hebben en niemand daar ook maar iets over zei.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik zou ff googlen op panda + punten etc... dan weet je het gelijk
Vanaf 2:22quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:28 schreef Buurpoes het volgende:
Gewoon niet langer dan een paar uur in een vervoersmiddel.
Jij zit toch ook in dat tv programma?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Euhm, het is slechts een hypotethische vraag
Fijn voor jou!quote:
Dit is niet waarquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Sja, gillen sta ik niet toe. Maar zingen en kletsen is hoorbaar. Als je daar al last van hebt, heb je wel pech als mijn uk bij je in t vliegtuig zit.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed punt
Sowieso haat ik kinderen in t vliegtuig, ze kunnen er niks aan doen, maar 9 vd 10 is duidelijk aanwezig
Nope.quote:
Welk? Kijk geen tv.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij zit toch ook in dat tv programma?
Ik Heb Het Nog Nooit Gedaan zal hij wel bedoelen.quote:
Toch heb ik nog nooit een vlucht meegemaakt waar een of meer kinderen op zaten waarbij ik ze niet hoorde.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ligt toch echt vaak aan de ouders hoor!
Dat dus, ik probeer of te werken of te slapen (op zakelijke vlucht), anders wil ik lekker kunnen lezen. En ik ben al geen kindervriendquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:36 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Sja, gillen sta ik niet toe. Maar zingen en kletsen is hoorbaar. Als je daar al last van hebt, heb je wel pech als mijn uk bij je in t vliegtuig zit.
Ik zeg ook niet dat je het niet meemaakt, ik zeg gewoon keihard dat het aan de ouders ligt en niet aan de kinderenquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toch heb ik nog nooit een vlucht meegemaakt waar een of meer kinderen op zaten waarbij ik ze niet hoorde.
Daarom was ik ook blij dat ik vanwege mijn lengte altijd mocht upgraden van t werk. Kinderen zitten zelden buiten economy.
who caresquote:
zingen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:36 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Sja, gillen sta ik niet toe. Maar zingen en kletsen is hoorbaar. Als je daar al last van hebt, heb je wel pech als mijn uk bij je in t vliegtuig zit.
wie dan wel?quote:
quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik Heb Het Nog Nooit Gedaan zal hij wel bedoelen.
Als alle kinderen hoorbaar zijn, denk ik niet dat het perse aan de ouders ligt. Het was echt niet alleen op Ryan Air vluchten, maar ook op KLM, Delta, Air France, etc, dat zijn niet echt 'pauper' vluchten.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je het niet meemaakt, ik zeg gewoon keihard dat het aan de ouders ligt en niet aan de kinderen
Alsof ik ooit in een tv programma ga zittenquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik Heb Het Nog Nooit Gedaan zal hij wel bedoelen.
Er blijft er één over.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
who cares
[..]
zingen?![]()
[..]
wie dan wel?
[..]
[..]
Kinderen zijn gewoon niet stil. Alleen als ze slapen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als alle kinderen hoorbaar zijn, denk ik niet dat het perse aan de ouders ligt. Het was echt niet alleen op Ryan Air vluchten, maar ook op KLM, Delta, Air France, etc, dat zijn niet echt 'pauper' vluchten.
Ik denk dat hij je wilde beledigen. Die mensen zijn vaak vrij kansloos.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof ik ooit in een tv programma ga zitten
http://theoatmeal.com/comics/airplane_layoutquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:39 schreef AldoTheApache het volgende:
Noise cancellation headphones, dat is tegenwoordig de shit voor irritante kinderen op reis
Ik vind het nogal kortzichtig van je om te denken dat alleen paupers gillende kinderen hebben hoor.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als alle kinderen hoorbaar zijn, denk ik niet dat het perse aan de ouders ligt. Het was echt niet alleen op Ryan Air vluchten, maar ook op KLM, Delta, Air France, etc, dat zijn niet echt 'pauper' vluchten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |