Als liefhebber van kleine sporten heb ik de hoop op de publieke omroep al jaren opgegeven. Voetbal, schaatsen, wielrennen. Daar hebben ze aandacht voor. Terwijl ze als publieke omroep juist ook met kleine sporten zouden moeten bezighouden. Maar goed...andere discussie :-)quote:Op maandag 31 maart 2014 19:09 schreef borisz het volgende:
Niet eens beelden in het Sportjournaal. Alleen een paar koppen van Britse sites.
quote:But it is harsh to focus on England's shortcomings when Netherlands performance warrants praise. Certainly their bowling - intelligent, disciplined and calm - was highly impressive and their fielding calm and assured. They deserve huge plaudits for defending a target that looked some way below par, albeit on a pitch that rendered stroke-making difficult.
Timm van der Gugten bowled with pace and control in taking the key wicket of Eoin Morgan, falling to an old weakness and edging one pushed wide of his off stump, while Mudassar Bukhari's control and variations preyed on an England batting line-up chronically lacking in confidence on a sluggish surface. Logan van Beek also claimed three wickets in two overs by virtue simply of maintaining and decent line and length and preying on England's increasing panic.
Ik erger me ook groen en geel aan de post game interviews. Zulke slechte (geluids)kwaliteit vaak, en dat is dan van de ICC. Mag je toch wel iets meer professionaliteit van verwachten IMHO.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:14 schreef hole1988 het volgende:
Het valt me wel op bij cricket dat de beelden vaak van slecht kwaliteit zijn. Hebben ze niet van HD gehoord.
Zou mooi zijn als we nog wat wedstrijden in NL te zien zouden krijgen. Maar, nu we geen ODI status meer hebben, wat is er dan nog over??twitter:KNCBcricket twitterde op woensdag 05-02-2014 om 13:00:28@Kevv1990 hier zijn we hard mee bezig. Zodra er meer bekend is communiceren we dit zsm! reageer retweet
Belangrijker dan dat is dat Nederland vorig jaar voor het laatst heeft deelgenomen aan de CB40, een van de cupcompetities in Engeland. Dat zorgde jaarlijks voor een paar leuke wedstrijden in Nederland tegen sterke oppositie. Voorlopig staat er nog geen enkele wedstrijd op het schema voor Oranje de komende maanden.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:47 schreef Levitas het volgende:
Zou mooi zijn als we nog wat wedstrijden in NL te zien zouden krijgen. Maar, nu we geen ODI status meer hebben, wat is er dan nog over??
Ja heel jammer dat ze geen CB40 spelen, heb ze een aantal keren aan het werk gezien en dat waren altijd leuke wedstrijden.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:06 schreef borisz het volgende:
Oranje heeft helaas een lege agenda voor de zomer idd. Met de CB40 er tenminste 10-12 wedstrijden op niveau gespeeld kon worden.
Nu officieel.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:59 schreef BobW het volgende:
Flinke regen en waarschijnlijk gaat er niet meer gespeeld worden. Dan gaat Sri Lanka door naar de finale.
twitter:ICCLive twitterde op donderdag 03-04-2014 om 18:30:16Semi Final 1. It's all over! Sri Lanka win by 27 runs (D/L Method) #SLvWI #wt20 #OneBigOver reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |