SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Thanksquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd, ziet er wel chill uit verder
Wel een debiele manier van omgaan met door de mand vallenquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah gaaf man
[..]
Klopt. Ze zegt dat ik moet stoppen met zeuren en als ik niet zeg wie mij dit verteld heeft dan blijft de deur bij haar dicht. Tja..
Als je wil kan ik de FOK! knokploeg wel bij elkaar roepenquote:
Mijn wat?quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is wel kut
sterkte
[..]
verander je PI
Nou ik wil geen namen noemen. Ik heb als naam gezegd 'de hele familie'. Ik ga gewoon geen specifieke namen noemen omdat ik geen ruzie wil veroorzaken binnen de familie, nu weet ze dat het daar wegkomt maar ze weet niet van wiequote:Op donderdag 13 maart 2014 11:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Wel een debiele manier van omgaan met door de mand vallen
Sowieso rare manier van omgaan met je kinderen.
Kun je er niet iets van maken van "Ik zeg jou wie mij dit heeft verteld, maar dan wil ik de hele waarheid van jou horen." ofzo?
dat ding dat zn tong uitsteektquote:
Ah ja, en sowieso werd er ook gezegd dat de hele familie het wist toch? Dus dan zou het ook van iedereen kunnen komen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou ik wil geen namen noemen. Ik heb als naam gezegd 'de hele familie'. Ik ga gewoon geen specifieke namen noemen omdat ik geen ruzie wil veroorzaken binnen de familie, nu weet ze dat het daar wegkomt maar ze weet niet van wie
het geeft toch altijd een bepaalde lading aan een post..quote:
Ik bedoelde de OPquote:
Thanksquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ah ja, en sowieso werd er ook gezegd dat de hele familie het wist toch? Dus dan zou het ook van iedereen kunnen komen.
Maar echt een vaag verhaal en vaag dat er op deze manier mee omgegaan wordt...
Ik hoop dat het allemaal een beetje goed blijft lopen mopje
POP dat komt mij bekend voor, volgens mij heb ik dat ook wel eens moeten doenquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik moet vandaag een persoonlijk ontwikkelings plan schrijven (POP), maar geen zin
met een laserpointerquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:41 schreef d4v1d het volgende:
Inb4: note voor postopkrikken
Ik stop al
Zwaar leven manquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:48 schreef FL_Freak het volgende:
Ik wil terras pakkenmaar ben aan het werk
quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]Ik zit hier nog in mijn pyama haha
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Ja daarom. Je doet geen neuk.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]Ik zit hier nog in mijn pyama haha
Er zitten vlekken in mijn rokjequote:
ik heb mijn wasmachine nog nooit schoon gemaaktquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er zitten vlekken in mijn rokjeGebeurt wel vaker. Zitten er ineens vreemde vlekken in kleding of beddengoed door de wasmachine. Machine wordt gewoon door teveel mensen gebruikt en te weinig schoongemaakt
quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:32 schreef Rezania het volgende:
Was weer teringsaai vandaag.Anyway, vrij nu.
Even een terechte post onder de aandacht brengen hoor.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:42 schreef Nattekat het volgende:
Niks mis met LST, juist één van de mooiste studies die er is
Ik heb nog wel wat koud staan, volgens mij alleen maar Amstel en Heinekenquote:
Laat maar zitten danquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat koud staan, volgens mij alleen maar Amstel en Heineken
Oh en nog wat radler
Deze man weetquote:
feliquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:15 schreef Heatseeker het volgende:
Drie keer raden wie er vandaag 32 is geworden![]()
![]()
![]()
![]()
.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:15 schreef Heatseeker het volgende:
![]()
![]()
![]()
.
Feli HSquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:15 schreef Heatseeker het volgende:
![]()
![]()
![]()
.
Wow! Wat een takke herrie maar toch bedankt ik zet hem naast alle andere cadeau's oké?quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Fissa fissa fissa
Felies Heatseeker
En nog vele jaren![]()
![]()
Toe maarquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:06 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Wow! Wat een takke herrie maar toch bedankt ik zet hem naast alle andere cadeau's oké?
Liefde, gelukwensen, lekker weer, felicitatie's, en wat takke herrie van een sc op FOK!.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Toe maar
Wat heb je allemaal gekregen dan
Topquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:12 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Liefde, gelukwensen, lekker weer, felicitatie's, en wat takke herrie van een sc op FOK!.
En mezelf getrakteerd op een kistje grolsch! En met een beetje geluk, verziek ik mijn eten niet en krijg ik ook nog een lekker bordje voer.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:50 schreef Heatseeker het volgende:
Dank u dank u!
Bier en tieten etc etc.
Mooi weer heb ik besteld hé.
.
quote:
Wat als we het weer als een cadeau zien en jij ons de bier en tieten geeft?quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:50 schreef Heatseeker het volgende:
Dank u dank u!
Bier en tieten etc etc.
Mooi weer heb ik besteld hé.
.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat als we het weer als een cadeau zien en jij ons de bier en tieten geeft?
Gefeliciteerd
Dan kan het feest nu echt beginnenquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:20 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Veelzeggend plaatje![]()
![]()
.
Dat zal het zeker doenquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan kan het feest nu echt beginnen
Dat je Grolsch alvast moge smaken.
Heb je daar geen vrouwmensch voorquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:14 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
En mezelf getrakteerd op een kistje grolsch! En met een beetje geluk, verziek ik mijn eten niet en krijg ik ook nog een lekker bordje voer.
Ik heb wel een vrouwmensch maar die woon ver weg en niet samen met met mij (LAT).quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Heb je daar geen vrouwmensch voor
Aah okequote:Op donderdag 13 maart 2014 17:33 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik heb wel een vrouwmensch maar die woon ver weg en niet samen met met mij (LAT).
Wat een pech, je eten blijft weg.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:08 schreef Rezania het volgende:
Turks besteld, zou hier 3 minuten geleden al moeten zijn.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:08 schreef Rezania het volgende:
Turks besteld, zou hier 3 minuten geleden al moeten zijn.
Wat een grap, je moeder zit vol met lauwe warme mannenpapquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een pech, je eten blijft weg.
Dat is toch zuur man? Heb je zo'n honger, komt het eten niet opdagen.quote:
Moet je eerder bestellenquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is toch zuur man? Heb je zo'n honger, komt het eten niet opdagen.
Geen fooi geven!quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is toch zuur man? Heb je zo'n honger, komt het eten niet opdagen.
Moest wachten tot mijn ouders thuis waren.quote:
Ik betaal niet.quote:
Ik doe altijd mijn uiterste best om niet grappig te zijn. Dan wordt mijn aanwezigheid minder gewaardeerdquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat een grap, je moeder zit vol met lauwe warme mannenpap
Niet dat ik fooi geef, ik pin altijd!quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Sws fooimensen extra geld geven terwijl ze al loon krijgen en gewoon hun werk doen
Ik waardeer je aanwezigheid wel hoorquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik doe altijd mijn uiterste best om niet grappig te zijn. Dan wordt mijn aanwezigheid minder gewaardeerd
Wtf zijn GMO'squote:Op donderdag 13 maart 2014 18:16 schreef Rezania het volgende:
Trouwens Paxxie, ik had vandaag een college over rechten omtrent GMO's. Ik viel letterlijk in slaap, je studie is dus saai, grgr.
Godzijdank. Dat is goed om te horenquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik waardeer je aanwezigheid wel hoor
Er zijn in bepaalde gemeenten ook schandalen ivm dat ze stemmen willen krijgen door mensen die niet willen stemmen een ander persoon te laten machtigen. En daar zou dan fraude meegepleegd worden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:21 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, vanochtend op het station gaf het CDA mij een gratis Trouw. Ze probeerde mijn stem dus te kopen, hoe triest.
Ja, alle wetten en gezeik van verschillende actoren. Beter laten ze ons gewoon met rust.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh
Ik ben er al achter wat de oorzaak van de saaiheid was...
Wauwquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:23 schreef Rezania het volgende:
Dit is bijvoorbeeld een GMO:
[ afbeelding ]
Visjes die zo zijn aangepast dat ze gloeien.
Uh, neequote:Op donderdag 13 maart 2014 18:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, alle wetten en gezeik van verschillende actoren. Beter laten ze ons gewoon met rust.
quote:
Groetjes terug.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er zijn in bepaalde gemeenten ook schandalen ivm dat ze stemmen willen krijgen door mensen die niet willen stemmen een ander persoon te laten machtigen. En daar zou dan fraude meegepleegd worden.
Tevens groetjes van cosje :
dit had god niet zo gewildquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:23 schreef Rezania het volgende:
Dit is bijvoorbeeld een GMO:
[ afbeelding ]
Visjes die zo zijn aangepast dat ze gloeien.
God kan de vinkentering krijgen, heil sithis.quote:
quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vond het Milieuwetten boek al teveel.
Het is wel super easy als je wat basiskennis over het Nederlands recht hebt. Internationaal recht soms ookquote:
Ik zie het 😆quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:58 schreef Flippiee het volgende:
De lucht is rozeeeee. Als ik easy foto's met het forum kon delen dan hadden jullie een foto erbij gehad.
www.imgur.comquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:58 schreef Flippiee het volgende:
De lucht is rozeeeee. Als ik easy foto's met het forum kon delen dan hadden jullie een foto erbij gehad.
Ja die app geeft connectionerrors aanquote:
Ik heb geen app gebruikt, gewoon via de site.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:14 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ja die app geeft connectionerrors aan
quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Liever een Vinexwijk dan hoe jij woont.
[ afbeelding ]
Er moest blijkbaar nog .jpg achterquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zag ik ook. En jij hebt hem ook gerepareerd zie ik
Zo moeilijk is het helemaal niet, gewoon proberen.quote:
Bingo.quote:
Ik muteer je DNA gewoon.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij bent zwaar ecto dus die strijd durf ik wel aan
Weet niet, misschien krijg je kanker, misschien ga je gloeien, misschien donder je gewoon uit elkaar. Geen idee.quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet niet, misschien krijg je kanker, misschien ga je gloeien, misschien donder je gewoon uit elkaar. Geen idee.
Probeer het eens op jezelf met live camquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet niet, misschien krijg je kanker, misschien ga je gloeien, misschien donder je gewoon uit elkaar. Geen idee.
quote:
Een echte onderzoeker experimenteert niet op zichzelf.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Probeer het eens op jezelf met live cam
Gelukkig ben je nog student en geen echte onderzoeker.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Een echte onderzoeker experimenteert niet op zichzelf.
Eckte onderzoeker in wording dus.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig ben je nog student en geen echte onderzoeker.
quote:
Dat had je al eerder verteld geloof ik.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Willekeurig DNA feitje. Mutaties worden minder snel doorgegeven heden ten dage omdat mannen minder vaak op latere leeftijd nog kinderen krijgen. Hierdoor worden er tevens minder mutaties doorgegeven.
Denk het niet. Daarbij faalde mijn post zo erg dat ik hem liever had weg gedonderdquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat had je al eerder verteld geloof ik.
Ik zie het nu pas.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Denk het niet. Daarbij faalde mijn post zo erg dat ik hem liever had weg gedonderd
Maar ja... tijd voor koffie.
hopelijk komt die terug. Maar aangezien m'n eigen werk/privecomputer als server fungeert is het lastig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:02 schreef Rezania het volgende:
Normaal komt dit uit Beyonce haar lichaam zetten toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Edit:![]()
wtfquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:02 schreef Rezania het volgende:
http://imgur.com/gallery/7HOBM
Dit hele album, gad-ver-dam-me!
quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:02 schreef Rezania het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah ja daar kan ik inkomen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:00 schreef Faux. het volgende:
[..]
hopelijk komt die terug. Maar aangezien m'n eigen werk/privecomputer als server fungeert is het lastig.
Thanks, en groot gelijk heb je. Zo spannend is het niet. Het publiek stelt ook niets voor, vakken half leeg en veel stiltequote:Op donderdag 13 maart 2014 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Retteketet.
Ik sla over. Toch succes gewenst.
Wel 1-0quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Thanks, en groot gelijk heb je. Zo spannend is het niet. Het publiek stelt ook niets voor, vakken half leeg en veel stilte
Ik blijf het houden op Battlestar Galactica. Ik wil zo graag in Typisch zijn vriendenboekje mogen schrijven.quote:
Vanaf welk moment mag je in zijn boekje schrijven? En vind je die serie ook beetje leuk, of kijk je het onder dwang?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik blijf het houden op Battlestar Galactica. Ik wil zo graag in Typisch zijn vriendenboekje mogen schrijven.
Ik vind het leuk wegkijken maar af en toe is het wel erg religieus. Aan de andere kant, hoeveel logica moet je zoeken achter een serie die zich op ruimteschepen afspeeltquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vanaf welk moment mag je in zijn boekje schrijven? En vind je die serie ook beetje leuk, of kijk je het onder dwang?
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat doe jij dan elke ochtend met een vrouw in bed? xD
Dapper dat je het volhoudt ondanks het terugkijken voor het volgen van de rood. Persoonlijk vind ik het terugkijken van een serie om het te begrijpen wel een afknapper voor de serie.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het leuk wegkijken maar af en toe is het wel erg religieus. Aan de andere kant, hoeveel logica moet je zoeken achter een serie die zich op ruimteschepen afspeelt
En na seizoen 2 kom je op zijn radar, na seizoen 3 word je een officiële kandidaat en pas na het afronden van de gehele serie vindt er een nabespreking plaats.
In die nabespreking zal blijken of Typisch de kandidaat waardig vindt om in zijn heilige boek te mogen schrijven. Dit zal gaan aan de hand van een standaard vragenlijst waaruit moet blijken of de diepere laag in de serie goed is doorgedrongen, OF dat het enkel oppervlakkig is bekeken onder het mom "Was ik maar populair genoeg om gezien door Typisch te worden"
Ik heb om deze reden al meerdere afleveringen terug moeten kijken om de eerder genoemde religieuze rode draad door het verhaal een plekje te gunnen geven
Zoals die met zijn koppie neerploft.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zo'n hond zou ik ook wel willen.
Nee joh. Doorgefokte worsten. Poten zijn dusdanig uit verhouding dat ze niet op hun zij kunnen liggen laat staan op een kussen hoger dan 5 cm liggen/springenquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zo'n hond zou ik ook wel willen.
Flauw dit. Daar gaat mijn geloofwaardigheid en de kans in het befaamde vriendenboekje.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dapper dat je het volhoudt ondanks het terugkijken voor het volgen van de rood. Persoonlijk vind ik het terugkijken van een serie om het te begrijpen wel een afknapper voor de serie.
Meh. Elke hond is tegenwoordig doorgefokt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee joh. Doorgefokte worsten. Poten zijn dusdanig uit verhouding dat ze niet op hun zij kunnen liggen laat staan op een kussen hoger dan 5 cm liggen/springen
[..]
Flauw dit. Daar gaat mijn geloofwaardigheid en de kans in het befaamde vriendenboekje.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Flauw dit. Daar gaat mijn geloofwaardigheid en de kans in het befaamde vriendenbroekje.
BOEM KOEKOEK GOL de Johannsson!!!quote:
Maar deze hebben een gigantisch lichaam en minuscule pootjesquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Meh. Elke hond is tegenwoordig doorgefokt.
Het is Typisch maar dat overleeft je status echt wel.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee joh. Doorgefokte worsten. Poten zijn dusdanig uit verhouding dat ze niet op hun zij kunnen liggen laat staan op een kussen hoger dan 5 cm liggen/springen
[..]
Flauw dit. Daar gaat mijn geloofwaardigheid en de kans in het befaamde vriendenboekje.
quote:
Goal was penalty, net aan over de keeper heen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
BOEM KOEKOEK GOL de Johannsson!!!
Ik heb de goal niet gezien overigens, maar de tussenstand valt me nog mee.
Hehe, praktisch elke EL-wedstrijd is bij voorbaat al een zaadpot.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:46 schreef Flippiee het volgende:
Goal was penalty, net aan over de keeper heen.
En de tussenstand vind ik ook prima zo. Zelden zo een kut pot gezien.
Je hebt zelf een gigantisch lichaamquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar deze hebben een gigantisch lichaam en minuscule pootjes
Al zijn ze best leuk hoor maar zo zinnig als een chiwawa
Bedanktquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je hebt zelf een gigantisch lichaam [ afbeelding ]
Uiteraard. Al worden mensen in KLB vaak wel erg boos op mij.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hehe, praktisch elke EL-wedstrijd is bij voorbaat al een zaadpot.
Hoe is het hier verder? LR ook lang niet gezien, ben je nog #TeamKLB'er?
Zit wat in, maar zelfs AZ heeft aantrekkelijkere EL potjes gespeeld.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hehe, praktisch elke EL-wedstrijd is bij voorbaat al een zaadpot.
Hoe is het hier verder? LR ook lang niet gezien, ben je nog #TeamKLB'er?
Heat of the moment, elke keer dat ik afgesneden word door een teamgenoot scheld ik hem/haar ook de huid vol.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
BedanktMijn indrukwekkende fysiek kan je dan ook moeilijk ontgaan.
[..]
Uiteraard. Al worden mensen in KLB vaak wel erg boos op mij.
Ajax ook. Salzburg ging lekker, wat een genotquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zit wat in, maar zelfs AZ heeft aantrekkelijkere EL potjes gespeeld.
Salzburg doet heel het seizoen al best lekker.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax ook. Salzburg ging lekker, wat een genot
Denk niet dat ik in een schoolweek weg mag.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
genoeg te doen op donderdag avond
doe je ding
Wat een verschrikking was datquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Salzburg doet heel het seizoen al best lekker.
Het is donderdag, doe je ding. Genoeg stoere, gekke mensen in jouw omgeving aanwezig gezien de filmpjes op TC.quote:
Dat was mijn tekst goffedomme. Ik heb je nog wel zo omhoog gesproken hierboven.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
genoeg te doen op donderdag avond
doe je ding
o sorry, ik raak wel eens in de war van al dat repeterenquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was mijn tekst goffedomme. Ik heb je nog wel zo omhoog gesproken hierboven.
gewoon gaanquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Denk niet dat ik in een schoolweek weg mag.
Als ik uit mijn raam klim val ik 4 meter naar beneden in het grint, 1 rechte muurquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:03 schreef Typisch het volgende:
gewoon gaan
maatje van mij die 3 jaar jonger is klom gewoon via het badkamer raam naar beneden toen hij nog niet met ons mee mocht stappen van zijn paps en mams
dit leuke weetje uit mijn leven is gratis en voor niets
quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
o sorry, ik raak wel eens in de war van al dat repeteren
waar?
[..]
gewoon gaan
maatje van mij die 3 jaar jonger is klom gewoon via het badkamer raam naar beneden toen hij nog niet met ons mee mocht stappen van zijn paps en mams
dit leuke weetje uit mijn leven is gratis en voor niets
etc.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het leuk wegkijken maar af en toe is het wel erg religieus. Aan de andere kant, hoeveel logica moet je zoeken achter een serie die zich op ruimteschepen afspeelt
En na seizoen 2 kom je op zijn radar, na seizoen 3 word je een officiële kandidaat en pas na het afronden van de gehele serie vindt er een nabespreking plaats.
In die nabespreking zal blijken of Typisch de kandidaat waardig vindt om in zijn heilige boek te mogen schrijven. Dit zal gaan aan de hand van een standaard vragenlijst waaruit moet blijken of de diepere laag in de serie goed is doorgedrongen, OF dat het enkel oppervlakkig is bekeken onder het mom "Was ik maar populair genoeg om gezien door Typisch te worden"
Ik heb om deze reden al meerdere afleveringen terug moeten kijken om de eerder genoemde religieuze rode draad door het verhaal een plekje te gunnen geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
etc.
En jouw vrienden gooide ook meubelstukken uit het raam in een Duits hotel. Dus tja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat plaatje is wel herkenbaar, al heb ik het volgens mij niet zo extreem als jij.
quote:Verplicht een lange broek voor de heren bij het avond eten, beetje overdreven. Dames met okselharen , en met slippers met kalknagels zijn wel toegestaan.
Zoveel hersenruimte wordt bij mij ingenomen door pure onzinquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat plaatje is wel herkenbaar, al heb ik het volgens mij niet zo extreem als jij.
Ze zijn in ieder geval volledigquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:11 schreef Typisch het volgende:
ik zit reviews te lezen van het hotel waar ik mij een weekje ga begeven
[..]![]()
Krijg je er van als je een gedeelte leeg laat tijdens je puber periode. Bij sommige worden die gaten nooit gevuld, bij jou tenminste nog met onzin.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoveel hersenruimte wordt bij mij ingenomen door pure onzin
Rezania post: een mens gebruikt maar 10% van zijn hersencapaciteitquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoveel hersenruimte wordt bij mij ingenomen door pure onzin
Eikelquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Krijg je er van als je een gedeelte leeg laat tijdens je puber periode. Bij sommige worden die gaten nooit gevuld, bij jou tenminste nog met onzin.
Ook wel het vmbo syndroom genoemd.
Hersenenquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Rezania post: een mens gebruikt maar 10% van zijn hersencapaciteit
quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:37 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Evident dat een vrouwmensch dit zegt.
ze gebruiken ze juist te vaak voor dingen waar ze niet voor gemaakt zijnquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:37 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Bitch pulease.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:37 schreef Amoeba het volgende:
[..]
ik denk dat flips zichzelf prima kan verwoorden tegenover amoebaquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wil je ff sorry zeggen tegen flips????
quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik denk dat flips zichzelf prima kan verwoorden tegenover amoeba
dat hoef jij niet voor haar te doen
Flips ik waarschuw jequote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Amoeba kan ik prima zelf af inderdaad. Desondanks beetje support kan nooit kwaad.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Beter stop je weer eens met je toffe gedrag.quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Rustig mensen. Wees gewoon jezelf. Nickigod weet.
[ afbeelding ]
Ga engelse sletjes aanrandenquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
hij is opgestaanquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Hij is zojuist herrezen.
ok ddanquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Amoeba kan ik prima zelf af inderdaad. Desondanks beetje support kan nooit kwaad.
[..]
Beter stop je weer eens met je toffe gedrag.
Joee!quote:
Alsof wij uberhaupt al liefde van je kregen, typje van ons.quote:
Haha, ja. Eindhoven - Valkenburg in mijn Opel Tigra. Beetje achteraf rondtoeren met een maat omdat de navi faalde.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Joee!
Nog leuke autotripjes mogen maken?
[..]
Alsof wij uberhaupt al liefde van je kregen, typje van ons.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alsof wij uberhaupt al liefde van je kregen, typje van ons.
Zo lastig zou het niet moeten zijn, zou je denken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:08 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Haha, ja. Eindhoven - Valkenburg in mijn Opel Tigra. Beetje achteraf rondtoeren met een maat omdat de navi faalde.
Uiteindelijk was ik het zat en reed ik maar op de borden naar de snelweg, maar wat was dat grappig zeg.
Dit weekend m'n eerste duiklessen.
Beetje teleurgesteld in je.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
stel zelfs mijn huis voor jullie beschikbaar
krijg je dit
je hebt mij diep geraakt flipsjequote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje teleurgesteld in je.
Beetje dollen, beetje plagen dat moet jij zeker van ons wel kunnen hebben.
Jij bent ook wel een FOK!-slet he, rawr!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
stel zelfs mijn huis voor jullie beschikbaar
krijg je dit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kan Typisch uit de biblebelt halen, maar nooit de biblebelt uit Typisch.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
hij is opgestaan
hij is opgestaan
hij leeft hij leeheeheeeft
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent ook wel een FOK!-slet he, rawr!
17, 34 het kan jou niks schelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Je kan Typisch uit de biblebelt halen, maar nooit de biblebelt uit Typisch.![]()
Ze zijn hier heul nog nooit geweest, ze hadden wilde plannen gesmeed om naar hollywood te gaan en dan wilde ze hier neer strijken.
De profiteurs.![]()
Kutste is dat je waarschijnlijk mee had moeten gaan naar Hollywoodquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:17 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Ze zijn hier heul nog nooit geweest, ze hadden wilde plannen gesmeed om naar hollywood te gaan en dan wilde ze hier neer strijken.
De profiteurs.
quote:
Je mag nog gratis snow betasten ook. Wat wil je nou.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:17 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
De profiteurs.
Ik ga op duikvakantie in Egypte.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo lastig zou het niet moeten zijn, zou je denken.
Oh gaafMet een specifiek reden dat je daaraan gaat beginnen?
[..]
Beetje teleurgesteld in je.
Beetje dollen, beetje plagen dat moet jij zeker van ons wel kunnen hebben.
Dat wel natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Je mag nog gratis snow betasten ook. Wat wil je nou.
Ga lekker het maasgebouw bestormen of zo :s :squote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:24 schreef Typisch het volgende:
flips zet mij hier weer in een kwaad daglicht
maar wat verwacht je van een AZ supporter die Ajax liedjes zingt
Nice. Beetje in het zuiden van Egypte?quote:
Oh god daar ga je weer.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:24 schreef Typisch het volgende:
als frutten faalt natuurlijkquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga lekker het maasgebouw bestormen of zo :s :s
dat heb ik je nog nooit horen zingenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nice. Beetje in het zuiden van Egypte?
[..]
Oh god daar ga je weer.
Je vergeet de feyenoordliedjes.
Spannend. Wellicht doe ik dit keer mee als ik in de buurt ben. Het "WE LOVE FEYENOORD WE DO" ken ik toch uit het hoofd.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
als frutten faalt natuurlijk
OOK AL STAAN WE BOVENAAN, GUDDE GAAT ER AAN
[..]
dat heb ik je nog nooit horen zingen
Ik wil dit seizoen nog naar de kuip. Dus stel je ziet het een keer zitten, dan lijkt het mij wel leuk om een keertje wedstrijd te pakken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
als frutten faalt natuurlijk
OOK AL STAAN WE BOVENAAN, GUDDE GAAT ER AAN
[..]
dat heb ik je nog nooit horen zingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil dit seizoen nog naar de kuip. Dus stel je ziet het een keer zitten, dan lijkt het mij wel leuk om een keertje wedstrijd te pakken.Zijn geen leuke wedstrijden meer thuis volgens mij. GAE, RKC en nog zo'n clubjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Heerenveen zondag, maar die mis ik nu dus bedenk ik mij net.
Maar kan wel hoor, zeker tegen die clubs is er toch altijd wel plek. Misschien kan ik wel een seizoenkaartje hosselen van iemand die niet gaat. Gezellig met mijn maatjes op het vak.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2014 00:35:10 ]
z4 hoo-li-gansquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zijn geen leuke wedstrijden meer thuis volgens mij. GAE, RKC en nog zo'n clubjeEn Heerenveen zondag, maar die mis ik nu dus bedenk ik mij net.
Maar kan wel hoor, zeker tegen die clubs is er toch altijd wel plek. Misschien kan ik wel een seizoenkaartje hosselen van iemand die niet gaat. Gezellig met mijn maatjes op het vak.![]()
Niet de meest spannende wedstrijden. Wellicht is RKC nog wel leuk.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zijn geen leuke wedstrijden meer thuis volgens mij. GAE, RKC en nog zo'n clubjeEn Heerenveen zondag, maar die mis ik nu dus bedenk ik mij net.
Maar kan wel hoor, zeker tegen die clubs is er toch altijd wel plek. Misschien kan ik wel een seizoenkaartje hosselen van iemand die niet gaat. Gezellig met mijn maatjes op het vak.![]()
Je hoeft gelukkig niks meer aan je introductie te veranderen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Werkt meer dan goed.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:24 schreef Typisch het volgende:
Dat kan niet anders jaquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Inderdaad.
We moeten elkaar wel eens gezien hebben.
Tjacka is een zeikerd.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat kan niet anders ja
Al durf ik niet meer op z4 te gaan mocht ik eens in Nederlands zijn
Tjacka heeft mij slechte ervaringen laten weten van in een vak met FOK!kers staan.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat kan niet anders ja
Al durf ik niet meer op z4 te gaan mocht ik eens in Nederlands zijn
Tjacka heeft mij slechte ervaringen laten weten van in een vak met FOK!kers staan.
nee grapje durf wel.quote:
Rode Zee, Hurghadaquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nice. Beetje in het zuiden van Egypte?
[..]
Oh god daar ga je weer.
Je vergeet de feyenoordliedjes.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:41 schreef Flippiee het volgende:
Doe gewoon vak H met vrouwenavond. Lekker tussen de kort, pittige kapsels wijven zitten met zero verstand van voetbal
Hij is diegene die elke week met zn jetpack de kuip in komt?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:40 schreef Typisch het volgende:
[..]Boeler.
Je kan ook aan de overkant op W, bij de heilige hmfgod e.d. gaan staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |