gewoon kuurtje word je lekker droog vanquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja soort van mee eens, maar op een gegeven moment word je wel dik misschien.
Maar ik zie ook veel gasten die dan gaan cutten voor de zomer en van april tot augustus dat doen. Uiteindelijk een halfslappe bulk er achteraan van september t/m maart. Dan bulk en gain je dus maar 7 maanden per jaar en de overige maanden loop je de gains weer weg te gooien. Uiteindelijk blijf je dan een beachboy ecto die het hele jaar door met een skinnypack loopt.
Je kan er in tekenenquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:54 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Wat is het nut van het kunnen wijzigen van quote-vensters qua grootte?
Toch jammer dat niemand het gevonden had.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:58 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Nee paar jaar terug veranderd tenminste was een keer mijn verstand kwijt moest ik bij de gemeente zijn
Is de OP zo goed Cor???quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:02 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Toch jammer dat niemand het gevonden had.
Beter, tx.quote:
Als ik hem pak, update ik hem meestal fatsoenlijk.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:17 schreef Awesome_ het volgende:
en zelf loopt die altijd de kantjes er af als het gaat om de OP
Dit ja.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:17 schreef Awesome_ het volgende:
en zelf loopt die altijd de kantjes er af als het gaat om de OP
Nu ook geen flauwe grapjes over Pekela of Accords hè? Je maakt zelf een vragenlijstje met de vraag welk voertuig ik heb en dan doe je ineens zo als ik dat eerlijk beantwoord.quote:
Ik vond het zelf eigenlijk wel grappig, ja.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:22 schreef Awesome_ het volgende:
Als je volgende keer even aan geeft via DM wanneer ik moet lachen dan zal ik kijken wat ik voor je kan doen.
Link?quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:28 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik vond het zelf eigenlijk wel grappig, ja.
Hahahaquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:35 schreef Awesome_ het volgende:
Mijn grappen worden wel altijd goed ontvangen.
ONZ / [DE GYM #386] CU2 vragenlijstquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Link?
Sowieso is de sfeer een beetje bedompt de laatste tijd. Mijn 'stal'grapje werd ook maar matigjes ontvangen.
Is dit er ook 1?quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:35 schreef Awesome_ het volgende:
Mijn grappen worden wel altijd goed ontvangen.
Moet haast wel...quote:
Goed spul, hoezo?quote:
Gwn kettlebells kopenquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:50 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Zat net eens te kijken wat dat spul allemaal kost - daar word je niet vrolijk van.
Dat is net zoiets als zeggen: gewoon crossfit doen. Dat soort adviezen geef je niet aan mensen.quote:
Wat zoek je? bij die dbb-henk en fitness seller kun je goed spul voor minder kopen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:50 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Zat net eens te kijken wat dat spul allemaal kost - daar word je niet vrolijk van.
Sandow trainde ook veelal met kettlebells, VMS is niet iemand die lift om kaoloveel te liften. Hij wil er gewoon een beetje goed uitzien.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als zeggen: gewoon crossfit doen. Dat soort adviezen geef je niet aan mensen.
^^quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als zeggen: gewoon crossfit doen. Dat soort adviezen geef je niet aan mensen.
Maar dat was vroeger, toen wist men niet beter. Aderlating was toen ook normaal bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:03 schreef Klokov het volgende:
[..]
Sandow trainde ook veelal met kettlebells, VMS is niet iemand die lift om kaoloveel te liften. Hij wil er gewoon een beetje goed uitzien.
[ afbeelding ]
Precies, Tegenwoordig hebben we ook poseerslips.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar dat was vroeger, toen wist men niet beter. Aderlating was toen ook normaal bijvoorbeeld.
Zonder gekeken te hebben: kindermishandeling.quote:
ja en die uncle dan gdvr wat een varken. past geen eens in beeld met z'n kopquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:24 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Zonder gekeken te hebben: kindermishandeling.
Handdoekje in z'n nek tegen het zweetquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:27 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja en die uncle dan gdvr wat een varken. past geen eens in beeld met z'n kop
sick fuckquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:53 schreef Klokov het volgende:
Deze chick heeft wel een zieke cut gezet trouwens, Google coldnessinmyheart
wat een geweldige OPquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:33 schreef VMSDKR het volgende:
Let op Klokov; ik ga niet-liftende vrouwen posten.
umad?
slippers van balkon gegooid gevallen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:31 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
#genieten #zon #lekker #instagramthatjoint
lol nee thuis gelatenquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
slippers van balkon gegooid gevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |