Ben 1 keer door een MTB'er ingehaald. Toen had ik die dag ervoor 136 km gefietst en vond ik het allemaal wel welletjes. Die gasten die jij inhaalt op je MTB zullen waarschijnlijk nog geen deuk in een pakje boter rijden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:59 schreef Isdatzo het volgende:
Benen scheren. Gayer dan dat wordt 't niet.
Mooi is dat als je zo'n clubje met babybilletjesgladde benen inhaalt op je MTB terwijl je onder de modder zit als je terugkomt van een rondje door de bagger stoempen.
als we dan toch aan het op helpen zijn dan het hartelijke advies om eens op skeelers achter een wielrenner aan te gaan zitten. (Mits je hard genoeg kunt)quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:50 schreef kanovinnie het volgende:
Mooiste wat ik meemaakte was dat ik een koers had gereden en bek af maar huis ging, per ongeluk langs een groepje waaide en er 1 in mijn wiel kreeg. De rest riep: Willem, kom terug, hij gaat te snel!
ik trek zo door naar 45 met niet alteveel wind. Lijkt me niet dat je dat bijhoud?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 06:43 schreef Uncle het volgende:
[..]
als we dan toch aan het op helpen zijn dan het hartelijke advies om eens op skeelers achter een wielrenner aan te gaan zitten. (Mits je hard genoeg kunt)
Dat levert altijd komische en voorspelbare tafereeltjes die nooit gaan vervelen
Noord oost 2 hier. Heel de week al erg weinig wind gelukkig.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 06:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik trek zo door naar 45 met niet alteveel wind. Lijkt me niet dat je dat bijhoud?
Als je geen flat-out staande sprint er van maakt wel. Het begint ook meestal met verbazing, dan ontkenning gevolgd door koers. En daarna meestal berustingquote:Op vrijdag 14 maart 2014 06:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik trek zo door naar 45 met niet alteveel wind. Lijkt me niet dat je dat bijhoud?
Ik zei ook niet dat ik veel harder ga. Alleen dat ik niet vaak uit het wiel gereden wordtquote:Op vrijdag 14 maart 2014 07:06 schreef kanovinnie het volgende:
Dat is qua snelheid ongeveer hetzelfde als wielrennen. Uurtje+6 ronde. lang koersen en 40 km van/naar huis en ik heb 32-34 gemiddeld over 100 km
Voetbal is pas voor mietjes!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 07:11 schreef Wiebeldak het volgende:
Fietsen is voor mietjes. Kom een dagje bij mij werken, dan pas weet je wat inspanning is
Er is niets zo hufterig als op de kant gaan rijden als je een skeeleraar achter je hebt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 07:31 schreef kanovinnie het volgende:
Daarom op het kantje rijden of rap versnellen. Werkt ook bij andere wielrenners. Of naar de andere kant van het fietspad sturen en snel terugen dan versnellen.
Ach, dat soort momenten zijn altijd piemelvergelijkmomenten.
Dit zijn by far de meest treurige figuren die je op een dagje fietsen tegenkomt. Nog een stuk lager op de sneu-o-meter dan het 50 jarige stel op zelfde fiets in mannen en vrouwen versie, gekleed in unisex anwb-outfit. Trap je rustig rond voor een duurtraining, komt er ineens zo'n idioot kreunend en steunend op een mtb voorbijschuiven. In volle "sprint" gaat ie net 32 per uur, om 10 meter verder trots achterom te kijken. Als hij daar de kracht nog voor heeft.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:59 schreef Isdatzo het volgende:
Mooi is dat als je zo'n clubje met babybilletjesgladde benen inhaalt op je MTB terwijl je onder de modder zit als je terugkomt van een rondje door de bagger stoempen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |