Mag best, als iets ter sprake komt reageer ik er op en Radiohead komt nu eenmaal vaak ter sprake.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap het. Je hebt inmiddels in een paar topics 20 keer verteld hoe kut je de stem van Thom Yorke vindt. Iedereen weet inmiddels wat je mening is. Ik ga ook niet dertig keer vertellen wat een aids ik jouw lievelingsmuziek wel niet vind.
Jij bent ook goed in je meningen te herhalen hoor. Niks mis mee trouwens, wat Kerfty zegt. Als bepaalde onderwerpen ter sprake komen waarom zou je er niet op reageren?quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap het. Je hebt inmiddels in een paar topics 20 keer verteld hoe kut je de stem van Thom Yorke vindt. Iedereen weet inmiddels wat je mening is. Ik ga ook niet dertig keer vertellen wat een aids ik jouw lievelingsmuziek wel niet vind.
Drie keer in zes minuten?quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jij bent ook goed in je meningen te herhalen hoor. Niks mis mee trouwens, wat Kerfty zegt. Als bepaalde onderwerpen ter sprake komen waarom zou je er niet op reageren?
quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:04 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nja kan, maar ik krijg iig geen koppijn van Ke$ha, Paranoid Android levert me gewoon meteen koppijn op.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:06 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen.
Heb het bij elk nummer waar Thom Yorke ook maar een lettertje zingt. Zelfs bij albums van PJ Harvey en UNKLE ergerde ik me enorm.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:00 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Een 6 was nog genereus, zou het album eigenljik nooit meer willen luisteren. Luister nog liever naar de stem van Ke$ha dan van Thom Yorke.
Ja ok,. Kerfty zegt het nu wel vaak inderdaadquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Drie keer in zes minuten?
[..]
[..]
[..]
Ik zit al aan mijn 5e luisterbeurt.quote:
Niemand vindt dat leuk, jij ook niet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:11 schreef Tchock het volgende:
En als ik zo irritant mijn mening spam zou ik het ook op prijs stellen als iemand daar even wat van zegt.
Wat?quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niemand vindt dat leuk, jij ook niet.
Klopt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Aangesproken worden op je gedrag
Er is toch ook een instrumental versiequote:Op donderdag 13 maart 2014 19:17 schreef Norrage het volgende:
Ik zet nu Thuggin op, lekker hoor. Maar wordt lekker veel gevloekt
Whut?quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:19 schreef BoerBert het volgende:
Pinata is wel leuk maar die raps maken het onluisterbaar. Zesje.
Niet zo happen joh,quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:21 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Whut?
Ik kan geen betere rapper dan Freddie Gibbs opnoemen op het moment hoor. Maar snap dat het misschien wat te ruw en te gangster is voor mensen zonder echte Hip-Hop achtergrond.
Ik heb hem overigens op een 9.3 staan nu. Dat is even hoog als onder andere Southernplayacadillacisticmuzik, Black Star en Low End Theory en hoger dan Deltron 3030. Zo goed vind ik hem.
Waar ben je naar op zoek?quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:35 schreef Kerftminister het volgende:
Dan is het goed.
Nou bijna klaar overigens, dan weer een ander album eens proberen.
Momenteel niks, dit staat op me te wachten:quote:
Het is mij iets te wispelturig. Het ene nummer is heel erg goed, het andere nummer is veel te slecht. Desalniettemin heeft hij wel geweldige tracks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |