Goede politicus hequote:Op donderdag 13 maart 2014 18:49 schreef Tchock het volgende:
Ik verdenk Opstelten er van expres langzamer te praten dan nodig om zijn tegenstanders te vervelen.
edit: Verkeerde topic.
Ik dacht al wtfquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:49 schreef Tchock het volgende:
Ik verdenk Opstelten er van expres langzamer te praten dan nodig om zijn tegenstanders te vervelen.
edit: Verkeerde topic.
Heb je wel sorry gezegd?quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:49 schreef Norrage het volgende:
Ik was sowieso een absolute indie-hater hier op het forum vroegerik heb nog veel mensen geflamed dat ze kut-muziek luisterden
Hmm. Qua politicus is hij sterk. Heeft wel gevoel voor humor, kent zijn vakgebied en komt altijd goed uit zijn woorden.quote:
Ik stem Morrissey.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:56 schreef Norrage het volgende:
Ohja we moeten volgende week gaan stemmen
Ja. En allemaal gaan. Een van mijn grootste overtuigingen is dat iedereen altijd moet stemmen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:56 schreef Norrage het volgende:
Ohja we moeten volgende week gaan stemmen
Stemmen is overrated, maar deze keer ga ik wel.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. En allemaal gaan. Een van mijn grootste overtuigingen is dat iedereen altijd moet stemmen.
Volgens mij hoeft dat ook niet. Toch? Als je niet in Nederland woont mag, mag je dan stemmen voor de gemeenteraad? En voor welke gemeente dan?quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:57 schreef Felagund het volgende:
Ik ben alweer vergeten een stembiljet aan te vragen voor Nederlanders in het buitenland.
OMGSOOOOHAPPPY CUT4KYLIEEE!!!quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:59 schreef Norrage het volgende:
DE NIEUWE KYLIE MINOGUE IS GELEKT!!!!!!
Hier, regel vast je volgende stembiljet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:59 schreef Felagund het volgende:
Ah, over een paar weken is het voor de gemeente, daar mag ik sowieso niet aan mee doen.
Ik was in de war met de verkiezingen voor het Europese parlement, maar dat is pas in mei.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij hoeft dat ook niet. Toch? Als je niet in Nederland woont mag, mag je dan stemmen voor de gemeenteraad? En voor welke gemeente dan?
Een 6 was nog genereus, zou het album eigenljik nooit meer willen luisteren. Luister nog liever naar de stem van Ke$ha dan van Thom Yorke.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:40 schreef Maxerazzi het volgende:
Wat is al deze waanzin die ik lees over OK Computer? Een acht? Een zeven-punt-vier? Een zés?! Tchock, aangezien ik op mijn mobiel geen lange epistels ga schrijven, doe er wat aan in godsnaam. Over smaak valt niet te twisten, maar dit zijn gewoon misdaden tegen de mensheid. Dat het verdrag van Genève jullie mag ontzien.
Nu ga je te ver Kerft.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:00 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Een 6 was nog genereus, zou het album eigenljik nooit meer willen luisteren. Luister nog liever naar de stem van Ke$ha dan van Thom Yorke.
Flamewar imminentquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:00 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Een 6 was nog genereus, zou het album eigenljik nooit meer willen luisteren. Luister nog liever naar de stem van Ke$ha dan van Thom Yorke.
Nja kan, maar ik krijg iig geen koppijn van Ke$ha, Paranoid Android levert me gewoon meteen koppijn op.quote:
Bij deze neem ik jouw mening dus ook niet meer serieus.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:00 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bij deze neem ik jouw mening dus ook niet meer serieus.
Ik snap het. Je hebt inmiddels in een paar topics 20 keer verteld hoe kut je de stem van Thom Yorke vindt. Iedereen weet inmiddels wat je mening is. Ik ga ook niet dertig keer vertellen wat een aids ik jouw lievelingsmuziek wel niet vind.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:06 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen.
Heb het bij elk nummer waar Thom Yorke ook maar een lettertje zingt. Zelfs bij albums van PJ Harvey en UNKLE ergerde ik me enorm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |