Jawel manquote:Op donderdag 13 maart 2014 01:26 schreef DO2 het volgende:
Als je niet van repetitie houdt, heb je in de electrohoek misschien ook niets te zoeken.
Houd idd niet zo van repetitie. Ook niet in andere muziekstijlen. Maar dingen als Boards of Canada vind ik wel geweldig hoor.quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:26 schreef DO2 het volgende:
Als je niet van repetitie houdt, heb je in de electrohoek misschien ook niets te zoeken.
Kyuss en QOTSA draaien toch ook heel vaak om repetitie of mis ik iets?quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:28 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Houd idd niet zo van repetitie. Ook niet in andere muziekstijlen. Maar dingen als Boards of Canada vind ik wel geweldig hoor.
Jaquote:Op donderdag 13 maart 2014 01:33 schreef DO2 het volgende:
En er worden in die minimalistische hoek nu juist zoveel mooie dingen gemaakt.
Nou boy ik kan niet wachten!quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:47 schreef Kerftminister het volgende:
Zie opeens dit album in de RYM toplijst voor 2014 staan
https://rateyourmusic.com/release/album/jucara_marcal/encarnado/
Dat ziet er leuk en interessant uit zeg.
Morphine.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:56 schreef Moody het volgende:
[..]
Mag.
Maar weet wel dat Morphine blijkbaar zwaar gewaardeerd is. Ken ze ook pas 4 uur, maar het schijnt
Je mag je mening herzien.
Ook lekker:
Genrebeschrijving in de combinatie met ratings ziet er wel interessant uit.quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou boy ik kan niet wachten!
[ afbeelding ]
Haha, dacht dat het aan mij lag. Tabs zijn allemaal slecht, op youtube ook maar 1 degelijke cover ofzoquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kutgitaarpartij. Ik krijg 'm niet zo mooi als Coxon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |