quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
en hiermee sluit ik af
zo even in bed praten over reis deze zomer
beter dan seks als ik eerlijk ben
is gewoon chiller nog beetje praten voor het slapen enzo gewoon chillquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]Jij krijgt het warmer van die American Burgers
Trustenquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:26 schreef JanCees het volgende:
Ik ook maar slapen.
Welterusten jongens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 07:27 schreef Monkii het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Wie zijn kloon ben jij?quote:Op donderdag 13 maart 2014 08:42 schreef Thelymus het volgende:
Mogguh, wakker worden met mn beste vrienden: nicotine en cafeine
En dan kom je gelijk in een SC terechtquote:Op donderdag 13 maart 2014 09:09 schreef Thelymus het volgende:
Niemands kloon, net aangemeld bij Fok, laatste tijd geen kloot te doen op werk, dus hier maar de tijd verdrijven.
Logisch verhaalquote:Op donderdag 13 maart 2014 09:15 schreef Xeor het volgende:
[..]
En dan kom je gelijk in een SC terecht
We maken allemaal fouten in ons levenquote:Op donderdag 13 maart 2014 08:42 schreef Thelymus het volgende:
Mogguh, wakker worden met mn beste vrienden: nicotine en cafeine
quote:(i) Top 20 in de GRTD-reeks op 12-03-2014 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 181 Insomnia_
02. 137 Fok-it
03. 099 JanCees
04. 096 wietparkiet
05. 076 xcachet
06. 061 Stuart
07. 061 Littlerabbit
08. 044 2Happy4U
09. 036 supersof
10. 031 Elan
11. 025 LittleBrownie
12. 016 VoornaamAchternaam
13. 012 Ezell
14. 012 Toto69
15. 011 Rockiejj
16. 011 Tjacka
17. 010 Tchock
18. 009 Etsu
19. 008 Kaneelstokje
20. 008 Fera
Reeks-statistieken!
Inso en ik houden de sc hoog.quote:
Jij natuurlijk ook ouwe reusquote:
Jaja, en de cassiere zat niet op te letten dus ik heb even 2 croissantjes gescoord voor 65 centquote:
Geen schoolquote:
Met dit weer hoor je niet buiten te komen inderdaadquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geen school
Geen werk
Hele dag binnen zitten
Jij snapt het, heb laatst nog maar raam opengezet. Wel genoeg geweest.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met dit weer hoor je niet buiten te komen inderdaad
Die briesjes wind roepen een afkeer op naar de buitenwereldquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jij snapt het, heb laatst nog maar raam opengezet. Wel genoeg geweest.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geen school
Geen werk
Hele dag binnen zitten
Jaloers bby?quote:
Gaat je wel lukken toch bby?quote:
Hoezo?quote:
bby ik kom wel splitijsje brengenquote:
ja dankjequote:Op donderdag 13 maart 2014 13:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
bby ik kom wel splitijsje brengen
quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geen school
Geen werk
Hele dag binnen zitten
Heb nog 2 dozenquote:
Waarom niet bby?quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Oh wacht technisch gezien had ik mij beter niet kunnen verslapen.
Welke muziek?quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:41 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik ga gezond doen en even lopen, ajuus.
Old Man's Child was het vandaag.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Welke muziek?
Of gewoon naar de vogels?
Lucky fishquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaja, en de cassiere zat niet op te letten dus ik heb even 2 croissantjes gescoord voor 65 cent
Ja, doe ik vrij regelmatig inderdaad. Mijn ouders bezoeken inderdaadquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe je best vaak de afgelopen tijd is het niet?
Gewoon familiebezoeken?
Lekker! Vanmiddag in het zonnetje theorie voor mn auto zitten leren maar viel in slaap, dus maar lekker naar binnen gegaan.quote:
Wil het een beetje lukken, met je theorie?quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:55 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Lekker! Vanmiddag in het zonnetje theorie voor mn auto zitten leren maar viel in slaap, dus maar lekker naar binnen gegaan.
Ja, gaat echt vet goed! Ben echt verbaasd over mezelf haha.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wil het een beetje lukken, met je theorie?
Goed bezigquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:58 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, gaat echt vet goed! Ben echt verbaasd over mezelf haha.
Vooral hun eerdere werk is lekkerquote:
vanochtend in flames geluisterd in autoquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vooral hun eerdere werk is lekker
Ik ga straks even naar buiten met Wolfheart, wel Melodic Death Metal maar hoorde gister een nummer wat mij wel beviel.
Altijd goed toch. Beetje wakker worden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vanochtend in flames geluisterd in auto
Heb je er nou al eens aan gedacht om mijn vv te accepteren op xbox live? Anders trek ik hem in hoor, je laat me al maanden wachten, lummel. Ik weet niet eens meer voor welk spel ik je toegevoegd heb.quote:
Aanrader, ja? Zie het wel eens voorbij komen maar nooit 1 aflevering gekeken.quote:
Moet de eerste aflevering nog afkijkenquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:46 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Aanrader, ja? Zie het wel eens voorbij komen maar nooit 1 aflevering gekeken.
Zeker een aanrader! Heb gisteren de laatste aflevering van seizoen 2 gekekenquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:46 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
kanjerlelijkquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vond 'm leuk.
Hoog knuffelbaargehalte.
is dat een woord?
En jij?
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:50 schreef Elan het volgende:
[..]
kanjerlelijk
hij stelt me echt teleur met zijn praktijken de laatste tijd
Jawel hoor.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij zou Tjacka er niet in laten lopen
Ok, zal eens de 1e paar afleveringen bemachtigen en kijken of het mij ook bevalt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zeker een aanrader! Heb gisteren de laatste aflevering van seizoen 2 gekeken
Heb je Netflixquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:56 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ok, zal eens de 1e paar afleveringen bemachtigen en kijken of het mij ook bevalt.
Oh dearquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Kwam 2 uur geleden achter dat ik een opdracht moest maken voor scorro.
Overhypte meuk wel .quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:46 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Prima serietje hoor.quote:
Succes!quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:03 schreef xcachet het volgende:
OMG
MORGEN EXAMEN ENGELS
MAY GOD BE WITH ME
Sorry hoor.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik openbaar maken op een forum
Ben geen NV he
I say a little pray for youquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:03 schreef xcachet het volgende:
OMG
MORGEN EXAMEN ENGELS
MAY GOD BE WITH ME
Enigste cijfer die ik bekend maak is dat ik een winstmarge hanteer van 50%.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sorry hoor.
Maar zoveel praatjes.
Maar als het op cijfers aan komt: "ga ik niet zeggen op een forum"
Dude, de meeste mensen hier weten je voornaam niet eens
Is dat echt wat? Hoe lang duurt het als je 1 aflevering uitkiest om te kijken voor je kan beginnen met kijken? En kan je dan echt alle afleveringen van bijv Breaking Bad achter elkaar door afkijken of zit er een max op? Twijfel nog om te beginnen met Netlflix.quote:
Probeer woorden zo min mogelijk te herhalen maar gebruik synoniemenquote:
Jep. En je kan meteen kijken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:06 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Is dat echt wat? Hoe lang duurt het als je 1 aflevering uitkiest om te kijken voor je kan beginnen met kijken? En kan je dan echt alle afleveringen van bijv Breaking Bad achter elkaar door afkijken of zit er een max op? Twijfel nog om te beginnen met Netlflix.
Meteen en ja, kan alles kijkenquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:06 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Is dat echt wat? Hoe lang duurt het als je 1 aflevering uitkiest om te kijken voor je kan beginnen met kijken? En kan je dan echt alle afleveringen van bijv Breaking Bad achter elkaar door afkijken of zit er een max op? Twijfel nog om te beginnen met Netlflix.
Je kan gewoon zoveel kijken als je wilt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:06 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik weet de hele opzet niet meer. Laatste keer was examen vmboquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Probeer woorden zo min mogelijk te herhalen maar gebruik synoniemen
Wat verkoop je ouwe hosselaar?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:05 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Enigste cijfer die ik bekend maak is dat ik een winstmarge hanteer van 50%.
Ga je nu aan Sherlock beginnen?quote:
Het komt vast wel goedquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je kan gewoon zoveel kijken als je wilt.
[..]
Ik weet de hele opzet niet meer. Laatste keer was examen vmbo![]()
Moet je even Hola downloaden op je laptop. Kan je Nederlandse netflix kijkenquote:
Ik ben morgen in Nederlandquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je even Hola downloaden op je laptop. Kan je Nederlandse netflix kijken
Zijn ze ook. In Amerika is het al jaren populair.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:08 schreef Kloonhommel het volgende:
Joh, zo goed? Best een goede ontwikkeling, die Netflix. Dat men daar niet eerder op gekomen is.
Oh dan kan je het dan kijkenquote:
Heb veel respect voor hem hij komt van nerdstatus langzaam terug en over 5 jaar heeft hij superveel cash en het lekkerste wijf van ons allemaal (op mij na dan) .quote:
Voornamelijk Livequote:Op donderdag 13 maart 2014 22:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Kaartjes?
Bedoel je van die MS-Points of zo
En Tjacka naquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb veel respect voor hem hij komt van nerdstatus langzaam terug en over 5 jaar heeft hij superveel cash en het lekkerste wijf van ons allemaal (op mij na dan) .
Ik hou je op de hoogte.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb veel respect voor hem hij komt van nerdstatus langzaam terug en over 5 jaar heeft hij superveel cash en het lekkerste wijf van ons allemaal (op mij na dan) .
quote:
Gewoon lachen. Altijd. Beste medicijnquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:10 schreef xcachet het volgende:
Ik weet niet of ik nou blij ben of moet huilen.
Dacht dat drank jouw beste medicijn was?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon lachen. Altijd. Beste medicijn
Zo hey.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dacht dat drank jouw beste medicijn was?
Kontje verkopen achter het station dan.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:12 schreef xcachet het volgende:
Mijn opleiding flitst aan mij voorbij.
Fa2 manquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo hey.
Probeer je me nu te dissen of wat is deze?
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Kontje verkopen achter het station dan.
Of je aanmelden voor Utopiaquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Kontje verkopen achter het station dan.
Want?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:12 schreef xcachet het volgende:
Mijn opleiding flitst aan mij voorbij.
Indien ze zich daar in de nachtelijke uurtjes met z'n allen weten te vermaken, schrijf ik mij in.quote:
Heb morgen examen engels.quote:
Er is al gesekst dus.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Indien ze zich daar in de nachtelijke uurtjes met z'n allen weten te vermaken, schrijf ik mij in.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:14 schreef Elan het volgende:
Nu Tjacka weg is kan ik lekker stoer doen hier
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb morgen examen engels.
Kom daar net pas achter.
Kwam ook 2 uur geleden achter het feit dat ik morgen een verslag in moet leveren.
Je kan toch engels, moet wel lukken dusquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb morgen examen engels.
Kom daar net pas achter.
Kwam ook 2 uur geleden achter het feit dat ik morgen een verslag in moet leveren.
neequote:Op donderdag 13 maart 2014 22:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je kan toch engels, moet wel lukken dus
Waar is tjacka danquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:15 schreef xcachet het volgende:
Nu Tjacka weg is kan ik Adames hosselen
Zou niet weten met wie ik dat zou moeten doen, wat een graftakken daar zeg.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ze zitten er al sinds begin januari? Ja, dan moet het wel weer een keer gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |