Wat verkoop je ouwe hosselaar?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:05 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Enigste cijfer die ik bekend maak is dat ik een winstmarge hanteer van 50%.
Ga je nu aan Sherlock beginnen?quote:
Het komt vast wel goedquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je kan gewoon zoveel kijken als je wilt.
[..]
Ik weet de hele opzet niet meer. Laatste keer was examen vmbo![]()
Moet je even Hola downloaden op je laptop. Kan je Nederlandse netflix kijkenquote:
Ik ben morgen in Nederlandquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je even Hola downloaden op je laptop. Kan je Nederlandse netflix kijken
Zijn ze ook. In Amerika is het al jaren populair.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:08 schreef Kloonhommel het volgende:
Joh, zo goed? Best een goede ontwikkeling, die Netflix. Dat men daar niet eerder op gekomen is.
Oh dan kan je het dan kijkenquote:
Heb veel respect voor hem hij komt van nerdstatus langzaam terug en over 5 jaar heeft hij superveel cash en het lekkerste wijf van ons allemaal (op mij na dan) .quote:
Voornamelijk Livequote:Op donderdag 13 maart 2014 22:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Kaartjes?
Bedoel je van die MS-Points of zo
En Tjacka naquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb veel respect voor hem hij komt van nerdstatus langzaam terug en over 5 jaar heeft hij superveel cash en het lekkerste wijf van ons allemaal (op mij na dan) .
Ik hou je op de hoogte.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb veel respect voor hem hij komt van nerdstatus langzaam terug en over 5 jaar heeft hij superveel cash en het lekkerste wijf van ons allemaal (op mij na dan) .
quote:
Gewoon lachen. Altijd. Beste medicijnquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:10 schreef xcachet het volgende:
Ik weet niet of ik nou blij ben of moet huilen.
Dacht dat drank jouw beste medicijn was?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon lachen. Altijd. Beste medicijn
Zo hey.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dacht dat drank jouw beste medicijn was?
Kontje verkopen achter het station dan.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:12 schreef xcachet het volgende:
Mijn opleiding flitst aan mij voorbij.
Fa2 manquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo hey.
Probeer je me nu te dissen of wat is deze?
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Kontje verkopen achter het station dan.
Of je aanmelden voor Utopiaquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Kontje verkopen achter het station dan.
Want?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:12 schreef xcachet het volgende:
Mijn opleiding flitst aan mij voorbij.
Indien ze zich daar in de nachtelijke uurtjes met z'n allen weten te vermaken, schrijf ik mij in.quote:
Heb morgen examen engels.quote:
Er is al gesekst dus.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Indien ze zich daar in de nachtelijke uurtjes met z'n allen weten te vermaken, schrijf ik mij in.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:14 schreef Elan het volgende:
Nu Tjacka weg is kan ik lekker stoer doen hier
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb morgen examen engels.
Kom daar net pas achter.
Kwam ook 2 uur geleden achter het feit dat ik morgen een verslag in moet leveren.
Je kan toch engels, moet wel lukken dusquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb morgen examen engels.
Kom daar net pas achter.
Kwam ook 2 uur geleden achter het feit dat ik morgen een verslag in moet leveren.
neequote:Op donderdag 13 maart 2014 22:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je kan toch engels, moet wel lukken dus
Waar is tjacka danquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:15 schreef xcachet het volgende:
Nu Tjacka weg is kan ik Adames hosselen
Zou niet weten met wie ik dat zou moeten doen, wat een graftakken daar zeg.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ze zitten er al sinds begin januari? Ja, dan moet het wel weer een keer gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |