Oh dearquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Kwam 2 uur geleden achter dat ik een opdracht moest maken voor scorro.
Overhypte meuk wel .quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:46 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Aanrader, ja? Zie het wel eens voorbij komen maar nooit 1 aflevering gekeken.
Prima serietje hoor.quote:
Succes!quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:03 schreef xcachet het volgende:
OMG
MORGEN EXAMEN ENGELS
MAY GOD BE WITH ME
Sorry hoor.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik openbaar maken op een forum
Ben geen NV he
I say a little pray for youquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:03 schreef xcachet het volgende:
OMG
MORGEN EXAMEN ENGELS
MAY GOD BE WITH ME
Enigste cijfer die ik bekend maak is dat ik een winstmarge hanteer van 50%.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sorry hoor.
Maar zoveel praatjes.
Maar als het op cijfers aan komt: "ga ik niet zeggen op een forum"
Dude, de meeste mensen hier weten je voornaam niet eens
Is dat echt wat? Hoe lang duurt het als je 1 aflevering uitkiest om te kijken voor je kan beginnen met kijken? En kan je dan echt alle afleveringen van bijv Breaking Bad achter elkaar door afkijken of zit er een max op? Twijfel nog om te beginnen met Netlflix.quote:
Probeer woorden zo min mogelijk te herhalen maar gebruik synoniemenquote:
Jep. En je kan meteen kijken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:06 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Is dat echt wat? Hoe lang duurt het als je 1 aflevering uitkiest om te kijken voor je kan beginnen met kijken? En kan je dan echt alle afleveringen van bijv Breaking Bad achter elkaar door afkijken of zit er een max op? Twijfel nog om te beginnen met Netlflix.
Meteen en ja, kan alles kijkenquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:06 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Is dat echt wat? Hoe lang duurt het als je 1 aflevering uitkiest om te kijken voor je kan beginnen met kijken? En kan je dan echt alle afleveringen van bijv Breaking Bad achter elkaar door afkijken of zit er een max op? Twijfel nog om te beginnen met Netlflix.
Je kan gewoon zoveel kijken als je wilt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:06 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik weet de hele opzet niet meer. Laatste keer was examen vmboquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Probeer woorden zo min mogelijk te herhalen maar gebruik synoniemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |