Meeting toch nog gelukt dus? Ik heb t niet meer gevolgd allemaal, druk genoeg met alle andere dingen en t zijn ook geen topdagen door allerlei triggers op t moment...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:28 schreef Murmeli het volgende:
Hihihi ja fijn spul he?
Meet was geen Flikker aan. Detroit is stom!
Hehehehehehe!
Jij bent stomquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zo, ook weer thuis.
Best wel moe
Goed plan.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jij bent stom
D en ik zijn ook op weg naar huis. Lekker sate gegeten. Nu vollllll!
*plof*
Dat is het eten dat uit mijn maag ploft hihihi. Is niet goed planquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goed plan.
De hele meet was stom
Stomme stad, stom weer
Bah
Dan is het misschien toch niet zo raar dat jouw bedrijfsarts zo geschrokken is, minthy! Als ook leuke dingen nou niet zo goed meer gaan?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:31 schreef minthy het volgende:
Vervelend, zelfs leuke dingen beginnen nu een stressreactie uit te lokken![]()
Spieren staan strak van de pijn omdat ik morgen een dag leuke dingen ga doen en maandag een sollicitatiegesprek heb waar ik onwijs veel zin in heb. Heel vervelend en flauw ook!!
Ontzettend moedeloos maar ergens kan ik er ook nog wel op een soort van zwartgallige manier de humor ervan inzien. Tragikomisch.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:11 schreef Detroit het volgende:
[..]
Dan is het misschien toch niet zo raar dat jouw bedrijfsarts zo geschrokken is, minthy! Als ook leuke dingen nou niet zo goed meer gaan?
Volgens mij is ondertussen meer jouw lichaam een bottleneck aan het worden. Word je hier nou niet moedeloos van?
Het ging niet helemaal volgens plan maar uiteindelijk is het goed gekomenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat is het eten dat uit mijn maag ploft hihihi. Is niet goed plan
@kuo: is je taart gelukt?:
Oh shit, kuo is er weer. Gauw engels praten. Of finsquote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:35 schreef kuolema het volgende:
Unaniem dus. Wat een hel zeg die meet. Zo erg dat Murmeli door de gevolgen ervan is ontploft.
[..]
Het ging niet helemaal volgens plan maar uiteindelijk is het goed gekomenOf ie lekker is kan ik morgen pas vertellen als ik hem win.
Jammer dat het gezelschap matig was dan weer :pquote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:09 schreef Detroit het volgende:
Ja. Echt een stomme meet. De eerste en ook gelijk de laatste keer dat ik Fok!ers heb ontmoet..
De ranzige saté die ik met Murm gesavoureerd heb was dan wel okay!.
Hoi.quote:
Klinkt inderdaad als stress. Het nare aan zo'n lagere stressgrens is dat je niet alleen zorgvuldiger moet zijn in je professionele activiteiten, maar ook in je vrije tijd. Je energie is immers sneller op en vult zich langzamer weer aan, het duurt dus helaas een tijd voor dit weer rond normaal zit en dus zijn er ook offers op het 'leuke activiteiten vlak' vereist.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:29 schreef minthy het volgende:
Tof dat de meet leuk was!!![]()
[..]
Ontzettend moedeloos maar ergens kan ik er ook nog wel op een soort van zwartgallige manier de humor ervan inzien. Tragikomisch.
Alles levert gewoon pijn op, zowel de moetjes als de toffe dingen (die er op het moment ook gewoon erg veel zijn!). Het is vermoeiend maar pijn is gelukkig wel te verbijten. Het meest jammer vind ik dat ik in de avonden geen puf meer heb voor m'n hobby's, daar was ik aardig mee op dreef.
Komende week laat ik bloed prikken om een eventuele spierziekte of iets anders aan het zenuwstelsel oid uit te sluiten. Als hier niets uitkomt dan word ik doorverwezen naar intensieve fysio. Volgens m'n PMT'er is het puur een reactie op stress, maar je weet maar nooit
Ja, die komen meteen. Na een uur begon het bij mij toen alquote:Op zondag 23 maart 2014 13:00 schreef Mistico het volgende:
Ik heb vannacht echt heerlijk geslapen, ik voel me verder wel een beetje raar. Komen die bijwerkingen van AD echt zo snel of zit ik mezelf voor de gek te houden?
Eens met Murmeli.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, die komen meteen. Na een uur begon het bij mij toen al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |