Veel van die lelijke Prius hokken!!! 3x lexus hybrides meegekregen. GS en zo kleintje.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:14 schreef DukeJan het volgende:
[..]
Krijg best vaak hybride's mee, maar zijn meestal Toyata's. Wel één keer een Lexus RX, wat een heerlijk ding was dat zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier wat sfeerplaatjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat aan de 1500 denk ik. Wel ook meteen zwaar gelukkig, toen ik 21 was.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:36 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik had toen zo'n 1100 euro betaald, voor lessen en examens. Toen kon ik gelukkig nog voor meteen zwaar gaan. Hopelijk binnen een jaar een motor gaan zoeken.
Maak je verhaal eens af joh.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:58 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Ik zat aan de 1500 denk ik. Wel ook meteen zwaar gelukkig, toen ik 21 was.
2 weken terug eigen motor gekocht.
In die tijd had ik nog geld voor een rijbewijs, daarna was het miraculeus (is dat een woord?) op.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:56 schreef RenaultSport het volgende:
[..]wist niet dat jij motorrijbewijs had?
Mij hadden ze weer eens niet nodig blijkbaar, niet gebeld (td), zonde.
Ja, ik ben ook wel benieuwd naar de rest van het verhaal en foto's! Wel een mooie tijd uitgekozen om een motor te kopen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:58 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Ik zat aan de 1500 denk ik. Wel ook meteen zwaar gelukkig, toen ik 21 was.
2 weken terug eigen motor gekocht.
Haha, herken dit wel een beetje. Als ik EW bel gaat het altijd als volgt:quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:36 schreef Solidberg het volgende:
Heb overigens bij aardige mensen of bij dealers het probleem dat je maar telkens iets van doei, of fijne dag zegtJe wil netjes blijven door telkens antwoord te geven, maar de klanten doen dan precies hetzelfde
![]()
En wat houdt dat in? Lampen aan de voorkant oid?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:23 schreef Kiprollade het volgende:
Wauw, ik zie net dat ik in de duurste versie van de C1 (Collection) mag gaan rijden. Wat een eer!
15" wieldoppen in plaats van 14"quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:29 schreef Solidberg het volgende:
En wat houdt dat in? Lampen aan de voorkant oid?
Een heule grote lijst, jongûh!quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:29 schreef Solidberg het volgende:
Ook nooit hun naam zeggen he, die vergeet ik ook altijd na 5 seconden
[..]
En wat houdt dat in? Lampen aan de voorkant oid?
Laatst ook zoiets: "de groetjes".quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:27 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Haha, herken dit wel een beetje. Als ik EW bel gaat het altijd als volgt:
"Goedemiddag met EW, u spreekt met X"
"Goedemiddag, met schaafkaas"
"Hallo schaafkaas"
"Hallo"
Oh en af en toe zeg ik ook wel per ongeluk 'tot ziens' tegen klanten die je waarschijnlijk nooit van je leven meer ziet.
Standaard zitten er geen ramen in, duhquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:33 schreef Marco001 het volgende:
- Glazen achterklep
wait, whut? De basisuitvoeringen hebben dus een plasticken achterklep ofzo? Dacht dat ze allemaal een glazen achterklep hadden.
Ik ben dalijk de baas van de weg in mijn full-option C1quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:34 schreef Schaafkaas het volgende:
Stuurbekrachtiging nog wel, doe maar luxe!
Ah vandaar.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:34 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Standaard zitten er geen ramen in, duh
[..]
Ik ben dalijk de baas van de weg in mijn full-option C1
Is die connecting box ook niet wederom die USB en Jack aansluiting?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:31 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Een heule grote lijst, jongûh!![]()
- Voorbereiding audiosysteem
- Bediening van EGS bak met schakelflippers achter het stuur
- Connecting Box
- Radio/CD-speler met 3,5mm jack AUX-ingang en 4 luidsprekers
- Bluetooth® en Streaming Audio Bluetooth® A2DP
- USB en Jack aansluitingen voor aansluiten van MP3 spelers
Standaarduitrusting:quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:36 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ah vandaar.
Maar dan is die luxe uitvoering toch heul niet zo bijzonder? dat is de enige versie die ik overal zie rijden.
Lijkt mij ook heeuul gaaf, ik trek iedereen er zo uit bij de stoplichtenquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:37 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Is die connecting box ook niet wederom die USB en Jack aansluiting?
Die schakelflippers lijkt me wel chill, dik racen in die bak man!
Foto alá deze maken:quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:39 schreef Kiprollade het volgende:
Ik deed aan zelfquote, solly
[..]
Lijkt mij ook heeuul gaaf, ik trek iedereen er zo uit bij de stoplichten
Ik ga veel foto's maken voor op de FB pagina van EW, weet zeker dat iedereen jaloers op mij is
Nee, dat is gewoon een los doosje waar je dingen mee kan connecten enzoquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:37 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Is die connecting box ook niet wederom die USB en Jack aansluiting?
Ik weet heus wel hoe ik foto's moet maken hoor:quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:45 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Foto alá deze maken:
[ afbeelding ]
Voorwielen naar rechts, door je knieën en dan foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet hem ophalen in R'dam, ik rij nog wel even langs je werk en lach vriendelijk naar je om je extra jaloers te makenquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Auto's met een toerenteller
Ik ben goddomme jaloers![]()
En dan de kofferklep omhoog zodat het lijkt alsof ie een grote spoiler heeftquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:45 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Foto alá deze maken:
[ afbeelding ]
Voorwielen naar rechts, door je knieën en dan foto
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:50 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Ik weet heus wel hoe ik foto's moet maken hoor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meer door je knieën, en dichterbij.
Die C1 is een monsterbak en dat moet je ook duidelijk makenNee, toch niet
Dat durf ik niet op van die homo P'squote:Op donderdag 13 maart 2014 22:52 schreef Solidberg het volgende:
[..]![]()
Meer door je knieën, en dichterbij.
Die C1 is een monsterbak en dat moet je ook duidelijk maken
Doe het anders waar bij het ophaaladres waar de CP bij staatquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:53 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Dat durf ik niet op van die homo P's
Ik vraag wel of hij een foto van mij en de auto wil maken, zoiets lijkt me wel erg gaaf:quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:54 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Doe het anders waar bij het ophaaladres waar de CP bij staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:15 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook wel benieuwd naar de rest van het verhaal en foto's! Wel een mooie tijd uitgekozen om een motor te kopen.
Je bent niet eens hier langs geweest, wat is dit nou?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:09 schreef Kiprollade het volgende:
Die C1 had geeneens lichtmetalen velgen of flippers. Voor de rest zag die er natuurlijk heel erg luxe uit.
Pics or GTFO.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:09 schreef Kiprollade het volgende:
Die C1 had geeneens lichtmetalen velgen of flippers. Voor de rest zag die er natuurlijk heel erg luxe uit.
Ik was zo ondersteboven van dat stoere wagentje dat ik het helemaal vergeten ben. Mijn welgemeende excuses!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Je bent niet eens hier langs geweest, wat is dit nou?
Ik heb een foto genomen en jouw advies gebruikt. Kan hem alleen niet via mn telefoon plaatsen, dus je zult in spanning moeten afwachten.quote:
Waarschijnlijk belden ze je omdat je te ontslaan. Gecondoleerdquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:06 schreef driekeerdrie het volgende:
Laatst ook in een mieterse 107 zonder toerenteller gereden. Best vreemd was dat.
Dinsdag had ik een Opel Combo waar ze beter geen toerenteller in hadden kunnen doen. Ik waagde het om op te trekken riching de 130 km/u maar de toerenteller ging ongeveer in het rode gebied (reed al in z'n 5) en de hele auto begon te schreeuwen en trillen. Wat een waardeloos busje was dat zeg![]()
Gisteren opeens gebeld door AR ipv gewoon een mailtje. Zat in college en kon niet opnemen, nu de hele dag niks![]()
Weet iemand wat de logica hierachter is? Meestal krijg ik voor de dag gewoon direct een mailtje ipv eerst een belletje.
Weet je zeker dat je in de vijf zat, niet in de drie?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:06 schreef driekeerdrie het volgende:
Laatst ook in een mieterse 107 zonder toerenteller gereden. Best vreemd was dat.
Dinsdag had ik een Opel Combo waar ze beter geen toerenteller in hadden kunnen doen. Ik waagde het om op te trekken riching de 130 km/u maar de toerenteller ging ongeveer in het rode gebied (reed al in z'n 5) en de hele auto begon te schreeuwen en trillen. Wat een waardeloos busje was dat zeg![]()
Gisteren opeens gebeld door AR ipv gewoon een mailtje. Zat in college en kon niet opnemen, nu de hele dag niks![]()
Weet iemand wat de logica hierachter is? Meestal krijg ik voor de dag gewoon direct een mailtje ipv eerst een belletje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |