Ik vind eigenlijk dat je helemaal gelijk hebt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:07 schreef Daskaar het volgende:
[..]
is helemaal waar.
en als jij het soort persoon bent dat fok aantrekt dan hoef ik hier idd niet te zijn.
maar tis een interessante vraag, toch?
Is de klant tevreden over fok?
- Quoten doet ie halfquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt? Ik zit vaak mobiel, nergens last van. Doet wat ie moet doen.
Nee, lang niet elk artikel helaasquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:02 schreef Daskaar het volgende:
Eigenlijk zou ik deze vraag als poll zien op de FP, maar dat lijkt me te veel gevraagd.
Ik stoor me meer en meer aan de achterlijke shit waar ik door heen moet ploeteren in elk artikel dat op de FP staat.
Je hebt het grootste nederlandse internetforum waar mensen uit alle lagen en standen met elkaar in debat kunnen, maar in plaats dit te beschouwen als een eer en privilege en hier naar te handelen, spat de kortzichtige en veroordelende rhetoriek van mn scherm als ik op de fp/visitekaartje kom. Elk nieuwsartikel is met een puberale zelfingenomenheid geschreven.
Polls worden altijd gemanipuleerd door de mensen die het meest hun gelijk willen halenquote:Wil de lezer dit wel? Doe daar een poll over, als het merendeel dit wil hou ik mn bek en verlaat fok, want blijkbaar heb ik de verkeerde verwachtingen.
Klopt. En in de tracker staat ook geen 'nieuws' meer, maar 'items'. Dit omdat mensen klaagden over semantiek. 'Er staat nieuws, dus verwacht ik saaie, ongeïnspireerde drek, liefst 1 op 1 van nu.nl gekopieerd' (of woorden van gelijke strekking). Aangezien we dat nou juist NIET bieden heb ik die teksten aangepast. Helaas bedenken mensen nu andere redenen waarom wij nu.nl zouden moeten zijn.quote:
en dat is jouw probleem hoe precies?quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:38 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Minder bezoekers -> Minder ads -> minder inkomsten voor Danny.
quote:
klopt. vanwege n00bs die per ongeluk fok.nl tikten toen ze naar nu.nl wilden gaan.quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik dacht laatst gelezen te hebben dat het pas sinds kort ook zo in de header staat.
mwoa, als je de fp niet leest is een klacht erover per definitie onterecht. Ik ga ook niet klagen dat ik de Libelle niet lees omdat alle artikelen voor saaie overjarige huisvrouwen zonder ziel zijn.quote:Op donderdag 13 maart 2014 07:47 schreef eend112 het volgende:
Daarom lees ik de fp ook niet nee
Terechte klaht
Datquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:40 schreef Gezicht het volgende:
Dan ga je niet meer naar de frontpage. Probleem opgelost.
Dat is een gekozen stijlvorm. Is daar meer reden voor nodig dan? Want dan kun je wel aan elke site vragen waarom zij de inhoud bieden die ze bieden natuurlijk.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:26 schreef NietDoen het volgende:
Ik vind de verdediging "dan kijk je er toch niet" wel lekker makkelijk. Is er een reden dat de FP van het kaliber PowNews is maar dan iets erger, of is dit gewoon een gebrek aan rescources (geld > goede journalisten) ?
nou als dit de inhoudelijke reacties zijn van DE danny, dan weet ik genoeg. Bedankt daag!quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:51 schreef Danny het volgende:
[..]
Nee, lang niet elk artikel helaas
[..]
Polls worden altijd gemanipuleerd door de mensen die het meest hun gelijk willen halen
[..]
Klopt. En in de tracker staat ook geen 'nieuws' meer, maar 'items'. Dit omdat mensen klaagden over semantiek. 'Er staat nieuws, dus verwacht ik saaie, ongeïnspireerde drek, liefst 1 op 1 van nu.nl gekopieerd' (of woorden van gelijke strekking). Aangezien we dat nou juist NIET bieden heb ik die teksten aangepast. Helaas bedenken mensen nu andere redenen waarom wij nu.nl zouden moeten zijn.
[..]
en dat is jouw probleem hoe precies?
[..]
[..]
klopt. vanwege n00bs die per ongeluk fok.nl tikten toen ze naar nu.nl wilden gaan.
[..]
mwoa, als je de fp niet leest is een klacht erover per definitie onterecht. Ik ga ook niet klagen dat ik de Libelle niet lees omdat alle artikelen voor saaie overjarige huisvrouwen zonder ziel zijn.
[..]
Dat
[..]
Dat is een gekozen stijlvorm. Is daar meer reden voor nodig dan? Want dan kun je wel aan elke site vragen waarom zij de inhoud bieden die ze bieden natuurlijk.
Graag gedaan manquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:07 schreef Daskaar het volgende:
[..]
nou als dit de inhoudelijke reacties zijn van DE danny, dan weet ik genoeg. Bedankt daag!
maar serieus, wat verwacht je? Want als je eerlijk bent is het enige antwoord dat je acceptabel vindt natuurlijk gewoon 'Ja Daskaar, we zullen meteen alles wijzigen om het jou naar de zin te maken', of niet?quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:07 schreef Daskaar het volgende:
[..]
nou als dit de inhoudelijke reacties zijn van DE danny, dan weet ik genoeg. Bedankt daag!
quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:07 schreef Daskaar het volgende:
[..]
Amen. Vooral de voorspelbaarheid wie wat schrijft, met een geforceerde 'humor' van jewelste is te droevig voor woordenquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:02 schreef Daskaar het volgende:
Eigenlijk zou ik deze vraag als poll zien op de FP, maar dat lijkt me te veel gevraagd.
Ik stoor me meer en meer aan de achterlijke shit waar ik door heen moet ploeteren in elk artikel dat op de FP staat.
Je hebt het grootste nederlandse internetforum waar mensen uit alle lagen en standen met elkaar in debat kunnen, maar in plaats dit te beschouwen als een eer en privilege en hier naar te handelen, spat de kortzichtige en veroordelende rhetoriek van mn scherm als ik op de fp/visitekaartje kom. Elk nieuwsartikel is met een puberale zelfingenomenheid geschreven. Wil de lezer dit wel? Doe daar een poll over, als het merendeel dit wil hou ik mn bek en verlaat fok, want blijkbaar heb ik de verkeerde verwachtingen.
Als jij stopt hangen we de vlag uitquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:06 schreef Blondje_93 het volgende:
Ik zou per direct stoppen als ik jou was, ga ik ook doen
Is goedquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als jij stopt hangen we de vlag uit
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij bent wel echt de grootste hielenlikker op fok! Wat wil je bereiken? Wil je ooit modje worden?quote:
Oh ja, vandaar mijn shitload aan notes en bansquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:35 schreef Funkel het volgende:
[..]
Jij bent wel echt de grootste hielenlikker op fok! Wat wil je bereiken? Wil je ooit modje worden?
Was je vroeger ook zo'n type die een appel voor de juf meenam?
Voor verreweg de meeste mensen bestaat FOK! alleen uit het forum (en terecht).quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat doe jij nou raar?
De FP heeft iets meer dan alleen een nieuwssectie.
Yvonne verwoordt altijd alles zo mooi hèquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij is een van de users met de meeste notes en bansquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:35 schreef Funkel het volgende:
[..]
Jij bent wel echt de grootste hielenlikker op fok! Wat wil je bereiken? Wil je ooit modje worden?
Was je vroeger ook zo'n type die een appel voor de juf meenam?
Gaan we staartvis etenquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Yvonne verwoordt altijd alles zo mooi hè
Ik ben nu ook een hielenlikker. Omdat ik mod wil worden?
Neen. Ik wil met Yvonne mee naar Lissabon.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zat al te denken, ze zal wel zwaardvis bedoelen
naar dit ideaal streven we allemaal, toch, danny?quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:56 schreef Danny het volgende:
[..]
maar serieus, wat verwacht je? Want als je eerlijk bent is het enige antwoord dat je acceptabel vindt natuurlijk gewoon 'Ja Daskaar, we zullen meteen alles wijzigen om het jou naar de zin te maken', of niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |