Ik zie het hem ook nog LETTERLIJK doenquote:
En jij bent het ook. Iedereen is hem en hij is iedereen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie het hem ook nog LETTERLIJK doen![]()
![]()
![]()
![]()
Zal mij ook NIKS verbazen dat terwijl hij klaarkomt nog even een bet van 20k binnensleept![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HMF zit in ons allen. De meeste kunnen hem enkel onderdrukken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En jij bent het ook. Iedereen is hem en hij is iedereen.
Zelfs ik heb wel eens lang geleden een imitatie van HEM gedaan en nog nooit voelde ik mij zo wijs.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
HMF zit in ons allen. De meeste kunnen hem enkel onderdrukken.
Nu gooi ik mijn computer tegen de muur aangezien Utorrent weigert en ga ik douchen.
HMF is als kleine jongen in een ketel met coke gevallen. Ergens in een dorp in galiequote:Op donderdag 13 maart 2014 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
HMF zit in ons allen. De meeste kunnen hem enkel onderdrukken.
Nu gooi ik mijn computer tegen de muur aangezien Utorrent weigert en ga ik douchen.
Get a job, slackerquote:Op donderdag 13 maart 2014 08:31 schreef Karina het volgende:
Mogguh.
Ik word elke dag vroeger wakkerKutzooi.
Ben er mee bezig joh! Krijg alleen afwijzingen.quote:
tja....quote:Op donderdag 13 maart 2014 08:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik moet echt niet meer zo veel zuipen na de training.
Volgende stap wordt 2pac, osama bin laden of Elvis zaten aan boord.quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:10 schreef Tarado het volgende:
Die verhalen over dat vermiste vliegtuig worden steeds vager
Motoren hebben nog 4 uur lang doorgedraaid toen dat ding van de radar verdween. Bizar.quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:10 schreef Tarado het volgende:
Die verhalen over dat vermiste vliegtuig worden steeds vager
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |