abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_137680821
quote:
7s.gif Op woensdag 12 maart 2014 23:54 schreef alors het volgende:

[..]

Nee eigenlijk drink ik helemaal niet. De laatste keer kan ik me niet meer herinneren iig. En dat was niet omdat ik lam was :')
Maar je had een toeval.

quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 23:55 schreef Grifte het volgende:

[..]

Daar gaat Johannes zijn plan om jou dronken te voeren en vervolgens te hosselen.

Misschien is GHB een optie.
Heb je wat voor me?

Uhm, voor een vriend van mij ;) ;)
  woensdag 12 maart 2014 @ 23:56:05 #152
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_137680838
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 23:53 schreef Kenju het volgende:

[..]

Het is niet de manier om stemmen te vergaren. Kan iemand die nooit beleid kan doordrukken een goed politicus zijn?
Mijn stem zou het hebben, en ik ben echt niet de enige. Ik wil weer politici die zelf een verhaal houden en kiezers achter dat verhaal proberen te krijgen ipv het vertolken van het ideologische huidige paradigma van de achterban.

Dan maak je juist het verschil en krijg je mensen mee. Dan kan diegene vanzelf beleid doordrukken. :)
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
  woensdag 12 maart 2014 @ 23:56:12 #153
377606 gosschalks
Twee-eiige eenling
pi_137680842
"Als die mevrouw niemand heeft, dan is de overheid daarvoor", en als die mevrouw wel mensen heeft die full-time banen hebben? Moeten die het er dan maar even naast gaan doen?
Your theory is crazy, but it's not crazy enough to be true.. -Niels Bohr
  woensdag 12 maart 2014 @ 23:56:43 #154
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_137680862
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 23:53 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik begin steeds minder te zien in democratie. Oneliners en tal van niet waar te maken beloftes.
Kiezers zijn daar net zo schuldig aan
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_137680877
Ik vind Pauw best scherp, voor zo'n alcoholist.
pi_137680878
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 23:53 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik begin steeds minder te zien in democratie. Oneliners en tal van niet waar te maken beloftes.
Mob rule!
  Moderator woensdag 12 maart 2014 @ 23:57:06 #157
9859 crew  Karina
Woman
pi_137680880
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 23:55 schreef Grifte het volgende:

[..]

Daar gaat Johannes zijn plan om jou dronken te voeren en vervolgens te hosselen.

Misschien is GHB een optie.
Alsof Johannes dat nodig heeft :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 12 maart 2014 @ 23:57:35 #158
377606 gosschalks
Twee-eiige eenling
pi_137680901
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 23:57 schreef luxerobots het volgende:
Ik vind Pauw best scherp, voor zo'n alcoholist.
Het is de coke die hem scherp maakt
Your theory is crazy, but it's not crazy enough to be true.. -Niels Bohr
pi_137680907
quote:
99s.gif Op woensdag 12 maart 2014 23:57 schreef Karina het volgende:

[..]

Alsof Johannes dat nodig heeft :')
Mijn vrolijke inborst blijkt vaak voldoende.
  Moderator woensdag 12 maart 2014 @ 23:58:08 #160
9859 crew  Karina
Woman
pi_137680925
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Mijn vrolijke inborst blijkt vaak voldoende.
Weet je dat ik dat nog geloof ook :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 12 maart 2014 @ 23:58:45 #161
300718 Kenju
Say It!!??
pi_137680947
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 23:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Mijn stem zou het hebben, en ik ben echt niet de enige. Ik wil weer politici die zelf een verhaal houden en kiezers achter dat verhaal proberen te krijgen ipv het vertolken van het ideologische huidige paradigma van de achterban.

Dan maak je juist het verschil en krijg je mensen mee. Dan kan diegene vanzelf beleid doordrukken. :)
Tsja, ik zou het graag zien. Maar in de praktijk blijkt dat mensen daar niet echt naar kijken. Sterker nog, het betere argument lijkt totaal niet belangrijk te zijn. Immers zou Wilders dan nooit zo succesvol zijn. En de omroepen stimuleren deze gewoonte eigenlijk ook, met die showdebatten met publiek dat als klapvee dient en joelt en juicht na alles wat gezegd wordt, of het nu steekhoudend is of niet.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_137680964
quote:
99s.gif Op woensdag 12 maart 2014 23:58 schreef Karina het volgende:

[..]

Weet je dat ik dat nog geloof ook :D
Nou het valt eigenlijk wel mee, maar ik ben blij dat je achter me staat.
  Moderator donderdag 13 maart 2014 @ 00:00:09 #163
9859 crew  Karina
Woman
pi_137680988
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Nou het valt eigenlijk wel mee, maar ik ben blij dat je achter me staat.
Volgens mij ben je gewoon een lieve schat. Maar dat zul je nooit toegeven natuurlijk.

En ik ga slapen trouwens :W
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 13 maart 2014 @ 00:00:29 #164
377606 gosschalks
Twee-eiige eenling
pi_137681001
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 23:58 schreef Kenju het volgende:

[..]

Tsja, ik heb hetzelfde idee als jij. Maar in de praktijk blijkt dat mensen daar niet echt naar kijken. Sterker nog, het betere argument lijkt totaal niet belangrijk te zijn. Immers zou Wilders dan nooit zo succesvol zijn. En de omroepen stimuleren deze gewoonte eigenlijk ook, met die showdebatten met publiek dat als klapvee dient en joelt en juicht na alles wat gezegd wordt, of het nu steekhoudend is of niet.
Wilders debateert inderdaad vaak niet met de beste argumenten, regelmatig zelfs (zoals je al zei) zonder argumenten maar met debat trucs, van die lachwekkende metaforen waar hij goed mee scoort.
Your theory is crazy, but it's not crazy enough to be true.. -Niels Bohr
  donderdag 13 maart 2014 @ 00:00:51 #165
357045 Grifte
Feijenoord
pi_137681016
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Nou het valt eigenlijk wel mee, maar ik ben blij dat je achter me staat.
Je bent toch niet een depressieve student die zijn uren slijt op zijn donkere zolderkamer, een internetforum vermakend maar daarbuiten verdrietig?
pi_137681021
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 23:58 schreef Kenju het volgende:

[..]

Tsja, ik zou het graag zien. Maar in de praktijk blijkt dat mensen daar niet echt naar kijken. Sterker nog, het betere argument lijkt totaal niet belangrijk te zijn. Immers zou Wilders dan nooit zo succesvol zijn. En de omroepen stimuleren deze gewoonte eigenlijk ook, met die showdebatten met publiek dat als klapvee dient en joelt en juicht na alles wat gezegd wordt, of het nu steekhoudend is of niet.
De media proberen altijd tegenstellingen te creëren, VVD tegen SP. De volgende keer PvdA tegen D66. Zelfs in het Darwinjaar, werden biologen tegenover christenen gezet. Terwijl geen enkele serieuze bioloog twijfelt aan de feiten die bekend zijn m.b.t evolutie.
pi_137681026
quote:
99s.gif Op donderdag 13 maart 2014 00:00 schreef Karina het volgende:

[..]

Volgens mij ben je gewoon een lieve schat. Maar dat zul je nooit toegeven natuurlijk.

En ik ga slapen trouwens :W
Ik wil het wel toegeven want mijn extreem ruige imago kan wel een deukje gebruiken ;)

Welterusten :W
pi_137681042
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 00:00 schreef Grifte het volgende:

[..]

Je bent toch niet een depressieve student die zijn uren slijt op zijn donkere zolderkamer, een internetforum vermakend maar daarbuiten verdrietig?
Wow, doe je toevallig de minor Psychologie voor wat easy credit?
  donderdag 13 maart 2014 @ 00:01:56 #169
377606 gosschalks
Twee-eiige eenling
pi_137681049
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 00:01 schreef luxerobots het volgende:

[..]

De media proberen altijd tegenstellingen te creëren, VVD tegen SP. De volgende keer PvdA tegen D66. Zelfs in het Darwinjaar, werden biologen tegenover christenen gezet. Terwijl geen enkele serieuze bioloog twijfelt aan de feiten die bekend zijn m.b.t evolutie.
Die partijen laten zich daar overigens graag voor lenen
Your theory is crazy, but it's not crazy enough to be true.. -Niels Bohr
  donderdag 13 maart 2014 @ 00:05:03 #170
300718 Kenju
Say It!!??
pi_137681146
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 00:00 schreef gosschalks het volgende:

[..]

Wilders debateert inderdaad vaak niet met de beste argumenten, regelmatig zelfs zonder argumenten maar met debat trucs, van die lachwekkende metaforen waar hij goed mee scoort.
Jep, en vooral herhalen, en op een tegenwerping van het gezegde, gewoon het gezegde herhalen. Dat het al gefalsifieerd is, is niet belangrijk. Als mensen het vaak genoeg horen, komt het op mensen die de discussie niet volgen of snappen zijn Wilders' woorden wel, over als het meest aannemelijke verhaal. Het is dus inderdaad een truuk. Niet eens eens echt demagogisch talent.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  donderdag 13 maart 2014 @ 00:06:32 #171
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_137681192
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 23:58 schreef Kenju het volgende:

[..]

Tsja, ik zou het graag zien. Maar in de praktijk blijkt dat mensen daar niet echt naar kijken. Sterker nog, het betere argument lijkt totaal niet belangrijk te zijn. Immers zou Wilders dan nooit zo succesvol zijn. En de omroepen stimuleren deze gewoonte eigenlijk ook, met die showdebatten met publiek dat als klapvee dient en joelt en juicht na alles wat gezegd wordt, of het nu steekhoudend is of niet.
Wat steekhoudend is, is niet absoluut maar relatief. Ben het dus niet met je eens wat betreft Wilders. Het is de situatie, voorkeuren en perceptie waarom mensen wel of niet op Wilders stemmen. En een beetje concurrentie maakt andere politici weer beter.

En juist doordat men zo weinig interesse in politiek heeft kan je als burger best wat bereiken in de politiek. Dat bewijzen de lokale partijen wel.
Kijk ook maar eens naar ledenaantallen van politieke partijen, die zijn heel laag. Daarvan gaat maar een fractie naar partijcongressen of zit in beleidscommissies. Daar worden de partijkoersen vastgesteld en het programma geformuleerd. Daar bijzitten kan echt heel waardevol zijn.

Maar deel je frustratie dat zoveel mensen ergens op stemmen zonder fatsoenlijke argumentatie :)
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_137681195
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 00:05 schreef Kenju het volgende:

[..]

Jep, en vooral herhalen, en op een tegenwerping van het gezegde, gewoon het gezegde herhalen. Dat het al gefalsifieerd is, is niet belangrijk. Als mensen het vaak genoeg horen, komt het op mensen die de discussie niet volgen of snappen zijn Wilders' woorden wel, over als het meest aannemelijke verhaal. Het is dus inderdaad een truuk. Niet eens eens echt demagogisch talent.
Mensen stemmen ook op een ideologie, hoe ze de maatschappij zien. Als je Marokkanen als het grootste probleem ziet, dan zal je eerder op de PVV dan D66 stemmen.
  donderdag 13 maart 2014 @ 00:07:05 #173
110789 DrDentz
standaarddrinker
pi_137681210
Heeft iemand misschien het fragment waar Tante Es Tinkerbell op haar plaats zet?
Kijk eens dom, ja ho maar
  donderdag 13 maart 2014 @ 00:13:10 #174
357045 Grifte
Feijenoord
pi_137681373
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 00:01 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Wow, doe je toevallig de minor Psychologie voor wat easy credit?
Nee gelukkig niet, mijn ziel open en bloot leggen doe ik wel op dit forum, daar heb ik geen werkgroep voor nodig.
  donderdag 13 maart 2014 @ 00:17:56 #175
300718 Kenju
Say It!!??
pi_137681492
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 00:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Wat steekhoudend is, is niet absoluut maar relatief.
Ligt eraan. Wanneer het betere argument gewoon overduidelijk een uitspraak of idee falsifieert, is het gewoon een beter verhaal dan hetgeen het op reageert. In het geval van Wilders gebeurt dit bijna zonder uitzondering. Echter leent de opzet van de debatten van vandaag de dag niet het schermen met het betere argument.
quote:
En een beetje concurrentie maakt andere politici weer beter.
In het voeren van het debat op deze manier misschien. Maar dat heeft geen meerwaarde voor hoe goed je beleid kan maken. Goede voorbeelden zijn twee mensen van de PvdA die als poliieke kneuzen werden gezien, Ella Vogelaar en Job Cohan. Als beleidsmakers gewoon goede mensen die hun strepen lang en breed verdiend hadden voordat ze de landelijke politiek in gingen (onafhankelijk van of je het eens bent met hun ideeën). Maar het geboks in die schreeuw-debatten en de media was niet hun sterkste punt.

quote:
Kijk ook maar eens naar ledenaantallen van politieke partijen, die zijn heel laag. Daarvan gaat maar een fractie naar partijcongressen of zit in beleidscommissies. Daar worden de partijkoersen vastgesteld en het programma geformuleerd. Daar bijzitten kan echt heel waardevol zijn.
Klopt inderdaad wel. Maar deze mensen zijn natuurlijk ook pragmatisch. Ze zullen doen wat ze het beste voor hun partij achten, en bedrijven dus ook een beetje politiek in dit opzicht. Zat CDA'ers hadden helemaal niets met de PVV, maar wilden toch die beleidsinspraak voor hun partij hebben en stemden dus tegen die motie om niet met de PVV samen te werken. :)
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 00:06 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Mensen stemmen ook op een ideologie, hoe ze de maatschappij zien. Als je Marokkanen als het grootste probleem ziet, dan zal je eerder op de PVV dan D66 stemmen.
Tsja, wat is een ideologie? Ze stemden ook strategisch bij de laatste landelijke verkiezingen, en stemden dus op de VVD, omdat dat rechts was. Dit terwijl het moslim-argument eigenlijk alleen gedeeld wordt op het gebied van integratie en immigratie dus helemaal niet zo ver van het redelijke afligt, zoals bijv. de PvdA erin staat. De hele sociale ideologie van de PVV heeft de VVD echter helemaal niets mee. Kortom, de PvdA was een logischere keus voor de PVV stemmers. Maar ze gingen vooral voor de VVD, omdat het de noemer 'rechts' heeft. Is dat ook een ideologie?

Verder is dat Marokkanen-idee op zichzelf een matig onderbouwde ideologie. Ze gaan voor het anti-geluid en niet echt een ideologie hiermee. Het verschil daarin is dat in een ideologie er nagedacht is over alle mogelijke argumenten, in zoverre dat het verschil tussen ideologieën alleen nog maar gaat over meningen van aanpak, en er dus geen discussie is over feiten (afgezien van het 'feit' dat aanpak A beter is dan B).

De waarheid is echter dat mensen ideologie niet zo definiëren en een mening over hoe de wereld in eerste instantie eruit ziet in de ogen van Tante Hennie gewoon de waarheid is en dat alle meningen daarover getrokken worden en de mening waar men het mee eens is, de juiste is.

Klinkt het een beetje logisch wat ik zeg? :o

[ Bericht 30% gewijzigd door Kenju op 13-03-2014 00:26:29 ]
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')