Google translate kan niet goed grappen vertellen...quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
به ترکه می گن با حسین فهمیده جمله بساز می گه: حسن گوزیده حسین فهمیده.
Ik zie het al: uit de kom!quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:39 schreef Latert het volgende:
[..]
Google translate kan niet goed grappen vertellen...
"Om te zeggen knutselen Hussein begrepen door de opbouw zegt: Hassan Gvzydh Hussein begrepen."
De Iraanse Pietertje.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:39 schreef Latert het volgende:
[..]
Google translate kan niet goed grappen vertellen...
"Om te zeggen knutselen Hussein begrepen door de opbouw zegt: Hassan Gvzydh Hussein begrepen."
Ik weet niet hoe ik hier uit op moet maken dat je Pietertje erg grappig vindt, maar Pietertje is erg goed inderdaad.quote:
Ik moest heel hard lachen om die grap hoorquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik hier uit op moet maken dat je Pietertje erg grappig vindt, maar Pietertje is erg goed inderdaad.
Ik krijg spontane zelfmoordneigingen wanneer ik die belachelijke reclame waar hij inspeelt zie.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:42 schreef gosschalks het volgende:
Ik kan Jeroen van Koningsbrugge's kop echt niet meer uitstaan
Ik krijg altijd plaatsvervangende schaamte als ze dat denken inderdaad.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Het probleem van dit soort lui is dat ze denken buiten de scenes om ook altijd grappig te zijn.
Je ziet ze het denken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:43 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik krijg altijd plaatsvervangende schaamte als ze dat denken inderdaad.
Hij zou vanavond ook in de studio zitten maar moest een schnabbel van Wilfred overnemen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Had een leuke grap over Jonathan Reis.
Ironisch genoeg zijn ze nu net Fred en Ria.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:48 schreef Karina het volgende:
God wat irritant, zitten ze door elkaar te kletsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |