quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:08 schreef housesoftheholy het volgende:
Troost je met de gedachte dat je voor mij een compleet irrelevante user bent
Yeey.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:08 schreef housesoftheholy het volgende:
Wie zegt dat ik je niet ken killquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:10 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
Knap om dat te zeggen over een user die je niet kent
Hoezo de posthistory dan ?quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:11 schreef Modus het volgende:
Leuk geprobeerd maar alles klopt. Regdatum, posthistory en natuurlijk schrijfstijl.
Dat lijkt me onwaarschijnlijk, ik doe namelijk geen school.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:12 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
Wieweet zitten we wel op dezelfde school !
Wie weet krijgen we wel van dezelfde instantie een uitkering !quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:13 schreef eend112 het volgende:
Dat lijkt me onwaarschijnlijk, ik doe namelijk geen school.
Dat ben jij voor mij ook.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:08 schreef housesoftheholy het volgende:
Wat is deze logica? Je gaat niet naar school dus heb je een uitkering?quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:14 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
Wie weet krijgen we wel van dezelfde instantie een uitkering !
Bedankt voor deze mededeling. Helaas kan ik niet zeggen dat dit voor mij enige relevantie heeft.quote:
Dit kan allemaal gedaan zijn om ons op het verkeerde been te zetten.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:15 schreef chroestjov het volgende:
SES / Iets anders dan een scriptie als afstudeerproject
Dit is wel een topic die F1978 nooit zou kunnen maken, twijfels.
Hij verzint verhalen om niet op te vallen maar vervalt ondertussen in oude gewoontes. In R&P zat ie Lizzy alweer te bestoken met dingenquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:15 schreef chroestjov het volgende:
SES / Iets anders dan een scriptie als afstudeerproject
Dit is wel een topic die F1978 nooit zou kunnen maken, twijfels.
Zo intelligent acht ik F1978 niet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:17 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dit kan allemaal gedaan zijn om ons op het verkeerde been te zetten.
Wat is deze? Onzin die de F1978 user uitkraamde?quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:16 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Jij bent gewoon een hele goede user. Als ik een vriend zou hebben die zo is als jij, zou ik echt heel blij zijn. Wow, echt een mooie trui. Als jij mijn vriendin zou zijn, zou ik het wel weten. Ik ben oprecht geïnteresseerd in mensen. Ik begrijp niet waarom jullie zo onaardig tegen mij doen. Wouw, jij bent echt mooi gekleed. Ik ben er jaloers op. Jij hebt echt een goed figuur. Ik probeer alleen maar aardig te doen. Ik heb verder geen bijbedoelingen. Blablabla.
Ik schat F1978 niet zo hoog in, dat hij tot dergelijke afleidingsmanoevres in staat isquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:17 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dit kan allemaal gedaan zijn om ons op het verkeerde been te zetten.
Hij post ook stiekem mee, de doerak.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:20 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
Dat F1978 maar eens een reactie geeft. Hij leest waarschijnlijk stiekem mee.
* TS logt snel uit en weer inquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:20 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
Dat F1978 maar eens een reactie geeft. Hij leest waarschijnlijk stiekem mee.
Misschien zijn jullie wel allemaal klonen van F1978 en ben ik de enige normale user hier. Misschien neemt hij zo wel wraak op mij omdat ik hem kennelijk imiteer.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:21 schreef SonicVolcano het volgende:
Hij post ook stiekem mee, de doerak.
Nee, zoveel neuken zou niemand hierom kunnen gevenquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:22 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
Misschien zijn jullie wel allemaal klonen van F1978 en ben ik de enige normale user hier. Misschien neemt hij zo wel wraak op mij omdat ik hem kennelijk imiteer.
Dat kan iedereen wel zeggenquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:25 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
Behalve het feit dat ik hem kennelijk imiteer, kom ik niet eens uit 1978.
Ja, misschien moet ik mijn achting voor de intelligentie van F1978 toch iets omhoog bijstellen en is hij wel in staat tot het maken van dergelijke camouflage topics maar ik sluit een F1978_2.0 nog niet uit, er zijn meer F1978's out there.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:18 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hij verzint verhalen om niet op te vallen maar vervalt ondertussen in oude gewoontes. In R&P zat ie Lizzy alweer te bestoken met dingen
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:30 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
En als hij totaal niet romantisch is ?Zoek je het wel een beetje in een man?
quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:17 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
Ik ben niet zo romantisch en gelukkig is er nooit een meid die dit erg vindt
quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:53 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
Dat ja, of een boswandeling. Dat is voor mij gewoon rustgevend en maakt het sowieso wel leuk![]()
Maar waarmee raakt een man jou dan echt?
G, ik ben al jaren geen vrijgezel meer.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:27 schreef Modus het volgende:
Dit topic R&P / Het 'Top 3' afknappers topic zegt genoeg. Weer een beetje half kansen checken bij een chick van een jaar of 18/19.
Trieste boelquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:27 schreef Modus het volgende:
Dit topic R&P / Het 'Top 3' afknappers topic zegt genoeg. Weer een beetje half kansen checken bij een chick van een jaar of 18/19.
[..]
[..]
[..]
Naast het feit dat ik al lang een chick heb, is 18/19 nog steeds een acceptabele leeftijd voor mijquote:
pics als bewijsquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:29 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
G, ik ben al jaren geen vrijgezel meer.
Bewijs: De topics waarin ik klaag over mijn vriendin.
Het zal wel een goede chick zijn als ze gevallen is voor die onderdanige slijm acties van je.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:32 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
Behalve het feit dat ik al lang een chick heb, is 18/19 nog steeds een acceptabele leeftijd voor mij![]()
Mijn alfa uiterlijk compenseerde het geslijm in beperkte mate.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:33 schreef voederbietel het volgende:
Het zal wel een goede chick zijn als ze gevallen is voor die onderdanige slijm acties van je.
Ik kan ook een topic openen om te klagen over luidruchtige marsmannetjes maar dat vormt nog niet het ultieme bewijs dat marsmannetjes ook daadwerkelijk bestaan.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:29 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
G, ik ben al jaren geen vrijgezel meer.
Bewijs: De topics waarin ik klaag over mijn vriendin.
De klachten over mijn vriendin zijn vrij algemeen en komen bij veel vrouwen voor. Zonder kennis over vrouwen - dat bij F1978 kennelijk ontbreekt - zou ik ook niet de kennis kunnen hebben om dergelijke topics te kunnen openen!quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:34 schreef chroestjov het volgende:
Ik kan ook een topic openen om te klagen over luidruchtige marsmannetjes maar dat vormt nog niet het ultieme bewijs dat marsmannetjes ook daadwerkelijk bestaan.
Voor jou is wat dat betreft alles acceptabel, je hebt de luxe niet om eisen te stellenquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:32 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
is 18/19 nog steeds een acceptabele leeftijd voor mij
Oh, logisch verloop van omstandigheden dan.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:34 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
Mijn alfa uiterlijk compenseerde het geslijm in beperkte mate.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:36 schreef Ambicioso het volgende:
Verkapt 'ik ben die loser niet' topique
mislukt dus
Jawel. Demografisch gezien mik ik op zowel mbo, hbo en wo chicks. Bij alle drie succes gehad!quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:36 schreef housesoftheholy het volgende:
Voor jou is wat dat betreft alles acceptabel, je hebt de luxe niet om eisen te stellen
FOK!ers hebben in het algemeen niet meer ambities dan dat.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh, logisch verloop van omstandigheden dan.
Het interesseert mij geen draak of F1978 bent, die users die allemaal wat interessant lopen te doen dat ze kloontjes kunnen spotten kunnen beter iets anders doen dan hun internet coolness bewijzen.
en lwo, je hoogste prioriteitquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:36 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
Jawel. Demografisch gezien mik ik op zowel mbo, hbo en wo chicks. Bij alle drie kans op succes!
Beter worden er mooie verhalen geschreven. We weten nu allemaal wel wie er allemaal though guys zijn.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:37 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
FOK!ers hebben in het algemeen niet meer ambities dan dat.
Wie danquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Beter worden er mooie verhalen geschreven. We weten nu allemaal wel wie er allemaal though guys zijn.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Beter worden er mooie verhalen geschreven. We weten nu allemaal wel wie er allemaal though guys zijn.
quote:
Ja, het zal allemaal wel.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:35 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
De klachten over mijn vriendin zijn vrij algemeen en komen bij veel vrouwen voor. Zonder kennis over vrouwen - dat bij F1978 kennelijk ontbreekt - zou ik ook niet de kennis kunnen hebben om dergelijke topics te kunnen openen!
Man, vrouw, paard..quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:42 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
Het maakt niets uit, mbo - hbo of wo. Ze hebben allemaal een mond
Ik vind jou wel iemand die om de zoveel tijd tevergeefs een poging tot autofellatio doet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:42 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
Het maakt niets uit, mbo - hbo of wo. Ze hebben allemaal een mond
Waarom doen als je er een chick voor hebt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:44 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik vind jou wel iemand die om de zoveel tijd tevergeefs een poging tot autofellatio doet.
Haha..quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:09 schreef Le_Professeur het volgende:
Dan ben jij dat ook. Je probeert via dit topic buiten schot te blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |