Mossel, GoGo, de Swetsen en GotC en ik?quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik denk dat het 3-duizendste verschil wasEen teenlengte
Ekiden tussenstand:
2,5 team op zeker aangemeld
bijna 1,5 team OVB aangemeld
En dan hebben er bijna het aantal mensen 3 teams van vorig jaar nog niet gereageerd
Dus wellicht weer meer Fok! teams dan vorig jaar
En 1 team heb ik al zo goed als ingedeeld: Fok!ing Partners
Goh, wie zouden daar nu inzitten.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:15 schreef MaleDuck het volgende:
En 1 team heb ik al zo goed als ingedeeld: Fok!ing Partners
quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je hebt een hele, hele zieke geest Yur....
my mind starts to wander.....quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Het is dat je een mannetje ben anders wilde ik met je trouwen.
Bijnaquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:16 schreef YUR het volgende:
[..]
Mossel, GoGo, de Swetsen en GotC en ik?
Het is dat Q en mr Q geen fokbaby hebben en ik nog geen ander stel met kinderen heb, anders zou ik het team Fok!ing Parents makenquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:18 schreef YUR het volgende:
Valt me nog mee dat je het team dan niet Fok!king swingers noemt
Ik vind het ook heel lastig en overweeg therapie. Misschien is het 't beste als je op kortetermijn een duidelijke 25:29 loopt. Jouw man YUR wil vast hazen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het vreet aan me Zwabber, die onzekerheid.
Ik ben de manquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:20 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel lastig en overweeg therapie. Misschien is het 't beste als je op kortetermijn een duidelijke 25:29 loopt. Jouw man YUR wil vast hazen.
Zit in de aard van het beesiequote:Op donderdag 13 maart 2014 20:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
mooi dat de Ekiddinges al weer vol stroomt...!!
even eenvoor MD die er nu al weer voor het derde jaar tijd in stop om de teams te organiseren!
Dat niet alleen. Vorig jaar had je het verdomd goed geregeld ook!quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zit in de aard van het beesie
En vind het leuk om te doen
Tijd genoeg, komt goed, gaat nog genoeg gebeurenquote:
Ik vind verzinnen ook leuker dan kiezenquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tijd genoeg, komt goed, gaat nog genoeg gebeuren
En dan aan mij de taak om keuzes te maken
Zeg je nou dat ik een wijf ben??quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:20 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel lastig en overweeg therapie. Misschien is het 't beste als je op kortetermijn een duidelijke 25:29 loopt. Jouw man YUR wil vast hazen.
Mijn bitchquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik een wijf ben??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |