abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 maart 2014 @ 22:39:40 #181
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_137677487
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 22:36 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

:')

Ik leg je het verschil tussen die twee nog wel uit. Ooit.
Genoeg tijd om wat te verzinnen
pi_137677496
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 22:36 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

:')

Ik leg je het verschil tussen die twee nog wel uit. Ooit.
Hoeft niet. Ik zeg alleen oordeel niet te snel.
pi_137677697
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 22:38 schreef Bortecinem het volgende:
Syl, hoe denk jij over open relaties? Yani persoonlijk.
Mijn partner delen met een ander (of anderen)? Nee, dat zou ik niet kunnen. Mensen die bewust voor een open relatie kiezen (en niet om bij de ander te kunnen blijven :P) heb ik niets op tegen aangezien zij mij geen kwaad doen. :)

Maar nope, een open relatie is niets voor mij.
pi_137677754
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 22:44 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Mijn partner delen met een ander (of anderen)? Nee, dat zou ik niet kunnen. Mensen die bewust voor een open relatie kiezen (en niet om bij de ander te kunnen blijven :P) heb ik niets op tegen aangezien zij mij geen kwaad doen. :)

Maar nope, een open relatie is niets voor mij.
Ok. :Y
  woensdag 12 maart 2014 @ 22:46:41 #185
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_137677807
Duidelijk. Slotje.
pi_137677832
Volgensmij heb ik iets op mijn broek zitten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_137677879
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 22:39 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Hoeft niet. Ik zeg alleen oordeel niet te snel.
Iemand die op die leeftijd al zoveel heeft uitgespookt vind ik een slet (andere kunnen daar anders over denken). Zo'n persoon kan vast bijdraaien, of die persoon dan een geschikte partner voor me is? Dat hangt van verschillende factoren af.

Ik had het echter over 10 jaar geleden, toen die meiden aan het rondsletten waren. Op dat moment zou ik dus niets met die meiden willen...
pi_137677915
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 22:48 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Iemand die op die leeftijd al zoveel heeft uitgespookt vind ik een slet (andere kunnen daar anders over denken). Zo'n persoon kan vast bijdraaien, of die persoon dan een geschikte partner voor me is? Dat hangt van verschillende factoren af.

Ik had het echter over 10 jaar geleden, toen die meiden aan het rondsletten waren. Op dat moment zou ik dus niets met die meiden willen...
En iemand met open relatie niet veroordelen.

Dude. I can't. Srs. :)
pi_137677989
Beetje rare redenatie idd. Open relaties - seks met jan en alleman - is oke, maar wanneer je iets jonger bent (en meer fragiel, onzeker etc.) is het niet geaccepteerd en krijg je maar een negatieve label opgeplakt.

Meh. :N
pi_137678132
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 22:50 schreef Bortecinem het volgende:
Beetje rare redenatie idd. Open relaties - seks met jan en alleman - is oke, maar wanneer je iets jonger bent (en meer fragiel, onzeker etc.) is het niet geaccepteerd en krijg je maar een negatieve label opgeplakt.

Meh. :N
OMG. We zijn t eens.
pi_137678308
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 22:53 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

OMG. We zijn t eens.
Komt wel vaker voor hoor, cici. :*
  woensdag 12 maart 2014 @ 23:00:12 #192
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_137678478
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 22:56 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Komt wel vaker voor hoor, cici. :*
pi_137678628
:') :')

Een volwassen persoon (m/v) die wekelijks met een ander het bed induikt (ongeacht of er sprake is van een open relatie) vind ik evengoed een slet. Zolang de seksmoraal van zo'n meid niet is veranderd is zij geen geschikte partner voor mij; dat geldt voor zowel de jonge 'sletten' als de volwassen binnen een open relatie.

We hadden het erover dat een buurjongen (leeftijdgenoot) van mij dus het een en ander heeft uitgespookt met meiden bij mij in de klas/op school. Het ging mij erom dat ik toen niet jaloers was (en ook niet hoefte te zijn) op iemand die heeft gerotzooid met met meiden met een losgeslagen seksmoraal.

Jullie (vrouwen) zouden ook liever kiezen voor een man die zijn sletperiode allang achter de rug heeft dan een mooiboy die recent heeft rondgeslet. Toch? :')

Voor de duidelijkheid:
- ik heb niets tegen mannen/vrouwen die wekelijks/dagelijks met een ander het bed induiken;
- ik heb niets tegen mannen/vrouwen met een open relatie.

Die vrouwen zijn, zolang ze een dergelijkse seksmoraal hebben, echter geen relatiemateriaal voor mij.

[ Bericht 3% gewijzigd door sylvesterrr op 12-03-2014 23:08:57 ]
pi_137678897
Zag ik nou een pic van James Franco in dit topic :9~
Joodsche mannen met good looks ~O>
pi_137678900
'Ik heb niets tegen' zeggen en tegelijkertijd diezelfde mensen uitmaken voor slet is een contradictie. Slet is een heel negatief woord. Iemand slet noemen is die persoon aan de schandpaal naaien. Wanneer je gelooft dat iemand het verdiend om te schande gemaakt te worden vanwege zijn/haar levensstijl dan ben je alles behalve openminded. Maakt niet uit, maar hang dan ook niet de moraalridder uit wanneer anderen hetzelfe doen. :P
pi_137678993
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 23:03 schreef sylvesterrr het volgende:

Een volwassen persoon (m/v) die wekelijks met een ander het bed induikt (ongeacht of er sprake is van een open relatie) vind ik evengoed een slet. Zolang de seksmoraal van zo'n meid niet is veranderd is zij geen geschikte partner voor mij; dat geldt voor zowel de jonge 'sletten' als de volwassen binnen een open relatie.

We hadden het erover dat een buurjongen (leeftijdgenoot) van mij dus het een en ander heeft uitgespookt met meiden bij mij in de klas/op school. Het ging mij erom dat ik toen niet jaloers was (en ook niet hoefte te zijn) op iemand die heeft gerotzooid met met meiden met een losgeslagen seksmoraal.

Jullie (vrouwen) zouden ook liever kiezen voor een man die zijn sletperiode allang achter de rug heeft dan een mooiboy die recent heeft rondgeslet. Toch? :')

Voor de duidelijkheid:
- ik heb niets tegen mannen/vrouwen die wekelijks/dagelijks met een ander het bed induiken;
- ik heb niets tegen mannen/vrouwen met een open relatie.

Die vrouwen zijn, zolang ze een dergelijkse seksmoraal hebben, echter geen relatiemateriaal voor mij.
Ik kijk niet naar zaken die zijn gebeurd voor we samen waren. Ben er wel benieuwd naar, maar hoef het eigk niet te weten, want vrouwen vergeten NOOIT wat.

Je laatste zin is anders, ze slet noemen is anders. Echte Turk jij nu.
  woensdag 12 maart 2014 @ 23:12:23 #198
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_137679012
quote:
Nieuwe hype ofzo. Zie dit steeds vaker voorbij komen
pi_137679043
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 23:09 schreef Bortecinem het volgende:
Slet is een erg negatief woord. Iemand slet noemen is die persoon aan de schandpaal naaien. Wanneer je gelooft dat iemand het verdiend om te schande te worden gemaakt vanwege zijn/haar levensstijl dan ben je alles behalve openminded. Maakt niet uit, maar hang dan ook niet de moraalridder uit wanneer anderen hetzelfe doen. :P
Aha!

Met 'slet' probeerde ik enkel het gedrag te beschrijven, en niet de persoon an sich. Het woord heeft bij sommigen dus een negatieve lading, dat verklaart het. :)
pi_137679067
Ja sure. :')

'Bij sommige'. :')
pi_137679072
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 23:12 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Aha!

Met 'slet' probeerde ik enkel het gedrag te beschrijven, en niet de persoon an sich. Het woord heeft bij sommigen dus een negatieve lading, dat verklaart het. :)
Sorry. :')!!!!!!
pi_137679132
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 23:12 schreef Che_ het volgende:

[..]

Nieuwe hype ofzo. Zie dit steeds vaker voorbij komen
Internet staat er vol mee inderdaad. Maar wel leuk op zo'n avond waar je toch niks anders mee doet. :D
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_137679183
quote:
19s.gif Op woensdag 12 maart 2014 23:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Internet staat er vol mee inderdaad. Maar wel leuk op zo'n avond waar je toch niks anders mee doet. :D
Mij doet het echt niks. :@
pi_137679213
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 23:11 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik kijk niet naar zaken die zijn gebeurd voor we samen waren. Ben er wel benieuwd naar, maar hoef het eigk niet te weten, want vrouwen vergeten NOOIT wat.
Als ik nu een erg leuke meid zou tegenkomen en ik zou weten dat ze het afgelopen jaar (even gechargeerd) met 30 mannen het een en ander heeft uitgespookt, dan gaat het 'm gewoon niet worden. Punt. Als ze die 'sletperiode' echter al een heel tijdje achter de rug heeft (bijv. een jaar of twee), dan wordt het een ander verhaal.

quote:
Je laatste zin is anders, ze slet noemen is anders. Echte Turk jij nu.
Zie mijn vorige reactie. Het was me niet duidelijk dat het woord bij sommigen een erg negatieve lading heeft. Excuses. :)
  woensdag 12 maart 2014 @ 23:17:49 #205
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_137679286
quote:
19s.gif Op woensdag 12 maart 2014 23:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:

Maar wel leuk op zo'n avond waar je toch niks anders mee doet. :D
Bepaal ik zelf wel :6[/tata]
pi_137679289
Sylvesterrr, wat zou je doen als jij elke avond de gelegenheid krijgt om een mooie vrouw te neuken? Het aanbod afslaan of erop ingaan?
pi_137679312
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 23:13 schreef Bortecinem het volgende:
Ja sure. :')

'Bij sommige'. :')
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 23:13 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Sorry. :')!!!!!!

Ik zal wel te verkaasd zijn dat ik gewoon niet besef dat dat woord een negatieve lading heeft.
pi_137679343
En nog steeds zegt hij 'bij sommige' alsof wij raar zijn dat wij het zo opvatten. Slet is een algemeen geaccepteerd scheldwoord. En niet alleen 'bij sommigen' dus.
pi_137679374
Ik zal wel te ver-allochtoonst zijn dat ik je poep vind praten.
pi_137679402
Sylvester, even een vraag.

Jij vindt het dus niet erg dat ik jouw moeder slet zou noemen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')