Tijdens het gebed.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Wanneer hebben allochtonen geen discussie's/ruzies?
Jammer dat het hypothetisch is man...quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als ik 'het aanbod afsla' zeg, dan word ik uitgemaakt voor 'leugenaar' en als ik 'erop inga' zeg word ik uitgemaakt voor 'hypocriet'.
Het is een hypothetische situatie, dus dan krijg je ook een hypothetisch antwoord:
Met mijn verstand van nu zou ik het aanbod afslaan. Ik ben iemand met emoties.
Tijdens de turkse serie's.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Tijdens het gebed.
Tijdens het slapen.
hmm laat me denken
Niet waar. Wanneer er twee vrouwen verliefd zijn op een man, dan is de ene kijker voor vrouw A en de andere kijker voor vrouw B. Zie hier een aanleiding voor een ruzie.quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:27 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Jammer dat het hypothetisch is man...
*brohug*
Hhhh, en schelden ze om het feit dat hij het meisje niet goed behandeld.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dan luisteren ze naar de discussies in de serie
True true!quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Niet waar. Wanneer er twee vrouwen verliefd zijn op een man, dan is de ene kijker voor vrouw A en de andere kijker voor vrouw B. Zie hier een aanleiding voor een ruzie.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sletquote:Slet is een scheldwoord waarmee een persoon, doorgaans een vrouw maar het kan overdrachtelijk ook om een man gaan, met een brede seksuele activiteit wordt aangeduid, die in de ogen van de gebruiker van het woord de grenzen van het seksueel aanvaardbare overschrijdt. Synoniemen zijn snol, del, sloerie, banga, of hoer, alhoewel dat laatste woord eerder naar professionele sekswerkers verwijst.
Slet heeft sinds de jaren 90 ook een alternatieve niet-pejoratieve betekenis gekregen, dat het een geuzennaam is geworden in die milieus, waarin een polyamoureuse of een niet-monogame leefstijl veel voorkomt en avontuurlijke seks op diverse wijze wordt beoefend, beschouwd als een plezierige ervaring. Dit type milieu werd onder meer door Catherine Millet en Michel Houellebecq beschreven. Markies de Sade, niet te verwarren met Leopold von Sacher-Masoch, de man die naast De Sade zijn naam gaf aan het sadomasochisme, wordt wel gezien als de voorloper van dit genre literatuur.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:34 schreef sylvesterrr het volgende:
Tadaa!
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Slet
Genoeg over dit onderwerp.
Ik ben een bR3z4r S13tjequote:Op woensdag 12 maart 2014 23:36 schreef Che_ het volgende:
[..]alsof de betekenis niet algemeen bekend is.
Doe je alsof, of begrijp je écht niet waarom ik die tekst heb geciteerd?quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:36 schreef Che_ het volgende:
[..]alsof de betekenis niet algemeen bekend is.
Ik doe alsof ik fake doequote:Op woensdag 12 maart 2014 23:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Doe je alsof, of begrijp je écht niet waarom ik die tekst heb geciteerd?
Ik wil in je wangetjes knijpen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:42 schreef Crip het volgende:
Ik heb nu gewoon al zin in die redvelvet cheesecake brownies. Echt een fatty ben ik. starfirgullah
quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil in je wangetjes knijpen.
Jij bent fake.quote:
"de mensen die mij kennen"quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jij bent fake.
Ach ja, de mensen die mij een beetje kennen weten dondersgoed dat ik 'slet' niet in negatieve zin heb bedoeld.
Bedtijd voor mij. Welterusten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |