Dan doe er je voordeel mee, met mijn inzicht dat is ontstaan door jaren ervaren.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:58 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Lezen deed ik hiervoor al, maar je hebt wel gelijk
Als je aseksueel bent niet. Maar anders ontzeg je jezelf een eerste levensbehoefte en onderdruk je een oerdrift.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:57 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Waarom? Alsof dat alles bepalend is voor de kwaliteit van een leven.
Hmm valt mee man, valt mee. Maar goed wie ben ik, wie ben ik.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je aseksueel bent niet. Maar anders ontzeg je jezelf een eerste levensbehoefte en onderdruk je een oerdrift.
Dat zou Braddie in één klap 'n briljante troll maken en zo hoog sla ik 'm toch echt niet aan.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kan ook fake geweest zijn hè. Maar ik bedenk me net dat er ook gewoon foto's van whatsappgesprekken met haar zijn rondgestuurd, dus mijn theorie klopt waarschijnlijk niet. Anders heeft Braddie er wel echt gestoord veel moeite voor gedaan
Nee hoorquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:12 schreef Koral het volgende:
Zoveel mensen die verbaal urineren op TS
terwijl ze allemaal weten dat de kans groot is wanneer TS niet meer komt dat ze zelf de opvolger zullen zijn
truequote:Op donderdag 13 maart 2014 16:22 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dat zou Braddie in één klap 'n briljante troll maken en zo hoog sla ik 'm toch echt niet aan.
Nou, ik kan met enige zekerheid toch wel zeggen dat die kans verschrikkelijk klein is.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:12 schreef Koral het volgende:
Zoveel mensen die verbaal urineren op TS
terwijl ze allemaal weten dat de kans groot is wanneer TS niet meer komt dat ze zelf de opvolger zullen zijn
je bedoeld dat de kans dat TS niet meer komt hier verschrikkelijk klein is?quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nou, ik kan met enige zekerheid toch wel zeggen dat die kans verschrikkelijk klein is.
Dat is ook een mogelijkheid, maar ik doelde er meer op dat ik/wij dan de opvolger van Blondje zijn.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:25 schreef Koral het volgende:
[..]
je bedoeld dat de kans dat TS niet meer komt hier verschrikkelijk klein is?
jij bent dan misschien net de uitzonderingquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:27 schreef Koral het volgende:
[..]
jij bent dan misschien net de uitzonderingje hebt je naam mee. Zul je zien dat als er op jou geürineerd gaat worden dat dan de wind draait naar tegenwind
ach gutquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is ook een mogelijkheid, maar ik doelde er meer op dat ik/wij dan de opvolger van Blondje zijn.
Wil jij anders haar opvolger worden?quote:
Schop haar in haar buik dan.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:29 schreef BozeHaas het volgende:
Mijn vriendin is zwanger daar ben ik niet blij mee.
Hoe oud is ze?quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:29 schreef BozeHaas het volgende:
Mijn vriendin is zwanger daar ben ik niet blij mee.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wil jij anders haar opvolger worden?
Ja, lastig gewoon niet meer mee om gaan denk ik dan.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:31 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Leeftijd speelt geen rol maar ze is oud genoeg voor haar eigen keuzes waar bemoei jij je mee?
Whatsappen met FOK!ersquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:36 schreef maxburger het volgende:
Beterschap TS. Doe maar niet wat je op Whatsapp zei.
quote:
Ts is kloon van hem.quote:
Überhaupt een kloon hebbenquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:40 schreef wise het volgende:
[..]
Ts is kloon van hem.
Hebben wel meer fokkers hier. Het hebben van een vrouwelijke kloon.
noem geen namen.
Echt hequote:Op donderdag 13 maart 2014 18:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Überhaupt een kloon hebben_!
Mensen die niet weten wie ik benquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:40 schreef wise het volgende:
[..]
Ts is kloon van hem.
Hebben wel meer fokkers hier. Het hebben van een vrouwelijke kloon.
noem geen namen.
blijkbaar ben je niet boeiend, en sowieso *status* denken te hebben op een forum.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:41 schreef maxburger het volgende:
[..]
Mensen die niet weten wie ik ben
Ik sta bekend om mijn goddelijke uiterlijk.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:41 schreef wise het volgende:
[..]
blijkbaar ben je niet boeiend, en sowieso *status* denken te hebben op een forum.
Heb geen flauw idee boeit me ook echt zeer weinigquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:41 schreef maxburger het volgende:
[..]
Mensen die niet weten wie ik ben
Geen zorgenquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:36 schreef maxburger het volgende:
Beterschap TS. Doe maar niet wat je op Whatsapp zei.
Dat kan ik beamenquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:42 schreef maxburger het volgende:
[..]
Ik sta bekend om mijn goddelijke uiterlijk.
Haha, alleen met leuke fokkersquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:49 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Is het weer zover ja maxburger?
[..]
Dat niet doen
xthewayyouare/significantie neukenquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:49 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Is het weer zover ja maxburger?
[..]
Dat niet doen
Dat is altijd nog beter dan mijquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:53 schreef maxburger het volgende:
[..]
xthewayyouare/significantie neuken
Dat is dan ook niet heel moeilijk.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:54 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Dat is altijd nog beter dan mij
Touchéquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:51 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Haha, alleen met leuke fokkers
En nee, ik had het over een foto..
Alsof iemand zo gek is om verder te gaan met mij
in Groningen wonenquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:53 schreef maxburger het volgende:
[..]
xthewayyouare/significantie neuken
quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet heel moeilijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |