Nee dat Blondje misschien toch gewoon een kloon van hem is.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:12 schreef Peunage het volgende:
[..]
Bedoel je te zeggen dat ze dit afgesproken hebben? 'Ik stop op die dag, dan kun jij weer beginnen...'
Dat is jouw theorie? Serieus? Zwak.
Paar dagen geleden.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Is ie weer ''gestopt'' dan? Sinds wanneer? ALLES GAAT AAN ME VOORBIJ
Waren het ook zijn tieten dan?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee dat Blondje misschien toch gewoon een kloon van hem is.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee dat Blondje misschien toch gewoon een kloon van hem is.
Kan ook fake geweest zijn hè. Maar ik bedenk me net dat er ook gewoon foto's van whatsappgesprekken met haar zijn rondgestuurd, dus mijn theorie klopt waarschijnlijk niet. Anders heeft Braddie er wel echt gestoord veel moeite voor gedaanquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waren het ook zijn tieten dan?
Ja waren braddie s tietjesquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waren het ook zijn tieten dan?
Iemand als Braddie is tot alles in staat...quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kan ook fake geweest zijn hè. Maar ik bedenk me net dat er ook gewoon foto's van whatsappgesprekken met haar zijn rondgestuurd, dus mijn theorie klopt waarschijnlijk niet. Anders heeft Braddie er wel echt gestoord veel moeite voor gedaan
Tres dramatiquequote:Op woensdag 12 maart 2014 21:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kan ook fake geweest zijn hè. Maar ik bedenk me net dat er ook gewoon foto's van whatsappgesprekken met haar zijn rondgestuurd, dus mijn theorie klopt waarschijnlijk niet. Anders heeft Braddie er wel echt gestoord veel moeite voor gedaan
Al heb ik begrepen dat het behalen van een rijbewijs en het hebben van normale vrienden nogal wat problemen met zich mee schijnt te brengen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:18 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Iemand als Braddie is tot alles in staat...
Als het een kloon van braddie was dan gebruikte hij wel een lekker wijf.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:20 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Al heb ik begrepen dat het behalen van een rijbewijs en het hebben van normale vrienden nogal wat problemen met zich mee schijnt te brengen.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:20 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Al heb ik begrepen dat het behalen van een rijbewijs en het hebben van normale vrienden nogal wat problemen met zich mee schijnt te brengen.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Deze boy weet, de eckte gaan voor redheads en brunettes.
Maar waar moet ze haar uurlijkse shot aandacht krijgen dan?quote:Op donderdag 13 maart 2014 08:53 schreef FuryOverkill het volgende:
ik denk dat ik voor meer mensen spreek als ik het volgende zeg (excuses voor het taalgebruik),
Hou nou eens je smoel met je zielige gedoe en je geklaag/gejank.
Ga van dit forum weg en kom niet meer terug, nee serieus niet doen.
Je bent een aandachtsgeil mens dat steeds zegt hoe slecht iedereen is en dat iedereen zo ongelofelijk "naar" doet tegen je, en vervolgens weer een topic opent over dat Fok slecht is en verpest, en meerdere malen dat je het gaat verlaten.
Verlaat dan ook het forum en begin niet steeds weer van de BS topics waar niemand enigsinds op zit te wachten en ook maar iets aan heeft.
Dus ga weg of val van de trap af en breek je nek, doe iets waardoor wij er geen last meer van hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |