Die deal ga ik graag aan met jequote:Op donderdag 13 maart 2014 12:56 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Beter een week weg dan een week hier he xDDDDD
Uiteraard, en dat soort homo's als hen, die trekken de meeste aandacht waar of niet? En dan kan bij mensen bloed onder de nagels uithalen. Stel Gordon wordt geklapt op straat is het dan omdat hij homo is of omdat het een klootzak is? Eerlijk is eerlijk denk niet dat mensen zo iemand haten omdat hij homo is, nouja natuurlijk sommige wel...quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:31 schreef PieEater102 het volgende:
[..]
Ahh ik ben het met je eens dat gorden een klootzak is... Net als die gerard trouwens
Eensquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:38 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Uiteraard, en dat soort homo's als hen, die trekken de meeste aandacht waar of niet? En dan kan bij mensen bloed onder de nagels uithalen. Stel Gordon wordt geklapt op straat is het dan omdat hij homo is of omdat het een klootzak is? Eerlijk is eerlijk denk niet dat mensen zo iemand haten omdat hij homo is, nouja natuurlijk sommige wel...
Maar ik heb niets tegen homo's zolang ze niet zo overdreven achterlijk doen, en ermee omgaan alsof ze met vuur zitten te spelen.
Mooi, er moet een woord komen voor homo's als Gordon, dan kan ik daar gewoon ongewassen mijn mening over geven. Nu denkt iedereen steeds dat ik een homofoob ben...quote:
Ga die discussie maar ergens anders voerenquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:38 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Uiteraard, en dat soort homo's als hen, die trekken de meeste aandacht waar of niet? En dan kan bij mensen bloed onder de nagels uithalen. Stel Gordon wordt geklapt op straat is het dan omdat hij homo is of omdat het een klootzak is? Eerlijk is eerlijk denk niet dat mensen zo iemand haten omdat hij homo is, nouja natuurlijk sommige wel...
Maar ik heb niets tegen homo's zolang ze niet zo overdreven achterlijk doen, en ermee omgaan alsof ze met vuur zitten te spelen.
WAt wil je dan bereiken op een forum die je haat? Ps alcohol geneest.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:49 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ga die discussie maar ergens anders voeren
dat herken ik en ik rook ook nietquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:41 schreef AMangold het volgende:
schat, je bent niet de enige
Ik heb het al sinds vorige week maandag,
verstopte neus + loopneus + zeehonden hoest (gister kreeg ik de opmerking, moet je niet nog een peuk opsteken? wtf ik heb nooit van mijn leven gerookt)
quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:25 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik kan geen empathie voor je opbrengen, dat komt denk ik omdat ik je erg vervelend vind.
Groejtes
quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:50 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
WAt wil je dan bereiken op een forum die je haat? Ps alcohol geneest.
Ook als het negatieve aandacht is? Als je aandacht wil zijn er betere plekken waar je het kan krijgen.quote:
Zoals?quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:03 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ook als het negatieve aandacht is? Als je aandacht wil zijn er betere plekken waar je het kan krijgen.
Je kan je aansluiten in een religieuze groep, boeken club. Filosofisch café. Een ander clubje etc. Je kan een blog bij gaan houden youtube filmpjes maken. Wat je maar wilt.quote:
Okquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:18 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Je kan je aansluiten in een religieuze groep, boeken club. Filosofisch café. Een ander clubje etc. Je kan een blog bij gaan houden youtube filmpjes maken. Wat je maar wilt.
Hmm teleurgesteld met mijn antwoord? Maar als je echt aandacht zoekt een goeie vriendschap etc kan daarbij helpen wellicht? Misschien kun je ook eens een goed boek lezen, dan lees je over de ellende van andere. Boeken zijn vaak autobiografisch of een schrijver stopt er genoeg ellende in, omdat hij zelf ook wel dit of dat heeft meegemaakt.quote:
Het lijkt mij ook erg vervelend constant er aan herinnert te worden dat je nog nergens je pik in hebt mogen steken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:22 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Met alle respect, maar het probleem met homo's is. De enige homo's die echt opvallen dat zijn relnichten als Gordon, of die Gerard. Of mensen hier op FOK! die maar roepen dat ze zin in een pik hebben.
Helaas voor homo's heeft dit sub-type homo/aandachts-homo's het hoogste profiel qua aandacht. Hierdoor raken de normale homo's ondergesneeuwd, en worden homo's in een vals licht gezien. Daarom heb ik niets tegen lage profiel homo's maar ik noem die lui niet eens homo's want ze doen normaal en dan boeit het me niet wat hun geaardheid is.
Waar ik echter een hekel aan heb zijn aandachts-homo's maar ook hetero's die steeds aandacht moeten trekken met dat ze willen neuken of steeds dubbelzinnige opmerkingen maken heb ik een hekel aan.
Nee, ben snot en snotverkouden en heb gewoon een baaldagquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:29 schreef NieuweNier het volgende:
Voel je je eigenlijk alweer wat beter?
Awh balen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:55 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Nee, ben snot en snotverkouden en heb gewoon een baaldag
Jij hebt 365 baaldagen per jaar.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:55 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Nee, ben snot en snotverkouden en heb gewoon een baaldag
Waarom? Alsof dat alles bepalend is voor de kwaliteit van een leven.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook erg vervelend constant er aan herinnert te worden dat je nog nergens je pik in hebt mogen steken.
Lezen deed ik hiervoor al, maar je hebt wel gelijkquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:29 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hmm teleurgesteld met mijn antwoord? Maar als je echt aandacht zoekt een goeie vriendschap etc kan daarbij helpen wellicht? Misschien kun je ook eens een goed boek lezen, dan lees je over de ellende van andere. Boeken zijn vaak autobiografisch of een schrijver stopt er genoeg ellende in, omdat hij zelf ook wel dit of dat heeft meegemaakt.
Maar op een forum als FOK! wat jij zelf als negatief doet aanduiden neem ik aan dat deze aandacht ook al is zij aandacht, negatief is. En aandacht in een negatieve zin moet je niet willen, vandaar ook je topics dat je weg gaat. Ergens wil je de aandacht maar ergens ook weer niet. Dan sta je op een gevaarlijk kruispunt waar je maar niet van weg komt. Als ga je links als ga je rechts of al ga je rechtdoor je komt weer bij het zelfde kruispunt uit.
Het is dan ook de kunst achteruit te gaan, op blind vertrouwen. Het gedag te zeggen en een positieve draai aan je leven te geven. voor je het weet ben je een uitgemergeld skelet in een ijzeren kooi zoals je ze de in de middeleeuwen aantreft. Geen vrolijk gezicht, maar zo'n persoon heeft ook veel aandacht gehad. Mensen keken naar hem terwijl hij in de kooi zat. Misschien wezen ze zelfs, of wie weet gaf niemand ze aandacht omdat het de normaalste zaak van de wereld was toen der tijd.
Denk er eens over na Blondje 93.
Dat valt ook wel weer meequote:Op donderdag 13 maart 2014 15:56 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Jij hebt 365 baaldagen per jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |