Nou nee, de manier waarop je je opstelt wekt helaas verder totaal geen sympathie bij me op, dus dat zit er niet in.quote:
Weet je wel zeker dat het een foto van Blondje_93 was?quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:35 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ik heb even je foto bekeken en ik zou je met liefde een beetje opvullen. Al is het maar eenmalig!
quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:40 schreef SuperwormJim het volgende:
Opbokken, dramaqueen. Zoek een leven.
Stond bij het fotoboek van Blondje_93... Dus ik gok van wel, deed een reverse image search op google en hij is niet ergens van internet gekopieerd.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:41 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat het een foto van Blondje_93 was?
Als je zulk soort plaatjes post moet je minimaal 40+ zijn...quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:45 schreef HaywoodJablome het volgende:
Oh wacht wacht wacht ts... ik heb echt even geprobeerd om vanuit mijn tenen zoveel mogelijk empathie voor je te krijgen, dus hier gaat hij he:
Ach meid, kop op, gaat wel weer over
Kijk, mooi glitterplaatje voor je
[ afbeelding ]
Oh kut, en als ik dat niet ben, word ik dan opgepaktquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:46 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Als je zulk soort plaatjes post moet je minimaal 40+ zijn...
Ben je dronken?quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:42 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Stond bij het fotoboek van Blondje_93... Dus ik gok van wel, deed een reverse image search op google en hij is niet ergens van internet gekopieerd.
Dan geloof ik je niet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:46 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Oh kut, en als ik dat niet ben, word ik dan opgepakt
Oh, nou veel plezier ermee dan.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:49 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Nee, vandaag niet gedronken, gebruikt of wat dan ook. Ik zou haar doen!
Oh, maar dat vind ik niet zo erg.quote:
Beter een week weg dan een week hier he xDDDDDquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:18 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Dus als ik een week weg ben is het ook al goed?
XDDquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:56 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Beter een week weg dan een week hier he xDDDDD
Cynische bastard.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:52 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Oh, maar dat vind ik niet zo erg.
Jij bent echt een klootzak he?quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:09 schreef Spongeboss het volgende:
Pff ik zou liever 2 jaar lang verkouden zijn en dat ze me alle kwalen die ik nu heb wegpakken. Dan dat ik alle kwalen die ik nu heb moet houden...
Ergo je stelt je aan.
[..]
Cynische bastard.
Wat een editquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:09 schreef Spongeboss het volgende:
Pff ik zou liever 2 jaar lang verkouden zijn en dat ze me alle kwalen die ik nu heb wegpakken. Dan dat ik alle kwalen die ik nu heb moet houden...
Ergo je stelt je aan.
[..]
Cynische bastard.
Waar baseer je dat op? Dat ik een klootzak zou zijn?quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:10 schreef PieEater102 het volgende:
[..]
Jij bent echt een klootzak he?
Een edit is een edit niets meer niets minder.quote:
Dat baseer ik op je reacties op verschillende topics :pquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:12 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Dat ik een klootzak zou zijn?
[..]
Een edit is een edit niets meer niets minder.
Ts deze is voor jou.
"First to realize not verbally but in your heart, in your blood, in your whole thinking, that human beings right through the world go through the same agonies that one goes through: the loneliness, the despair, the depressions, the extraordinary uncertainty, insecurity, whether they live ten thousand miles away or two thousand miles or here, they are all psychologically bound together. If one realizes that profoundly in your guts, in your blood, in your heart, in your mind, then you are responsible."
Zoals welke dan? Of hoe je zie mijn reacties dan? Wil best een dialoog met je aangaan om de tijd een beetje te doden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:14 schreef PieEater102 het volgende:
[..]
Dat baseer ik op je reacties op verschillende topics :p
Op mn homo topicquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:15 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Zoals welke dan? Of hoe je zie mijn reacties dan? Wil best een dialoog met je aangaan om de tijd een beetje te doden.
Met alle respect, maar het probleem met homo's is. De enige homo's die echt opvallen dat zijn relnichten als Gordon, of die Gerard. Of mensen hier op FOK! die maar roepen dat ze zin in een pik hebben.quote:
Ahh ik ben het met je eens dat gorden een klootzak is... Net als die gerard trouwensquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:22 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Met alle respect, maar het probleem met homo's is. De enige homo's die echt opvallen dat zijn relnichten als Gordon, of die Gerard. Of mensen hier op FOK! die maar roepen dat ze zin in een pik hebben.
Helaas voor homo's heeft dit sub-type homo/aandachts-homo's het hoogste profiel qua aandacht. Hierdoor raken de normale homo's ondergesneeuwd, en worden homo's in een vals licht gezien. Daarom heb ik niets tegen lage profiel homo's maar ik noem die lui niet eens homo's want ze doen normaal en dan boeit het me niet wat hun geaardheid is.
Waar ik echter een hekel aan heb zijn aandachts-homo's maar ook hetero's die steeds aandacht moeten trekken met dat ze willen neuken of steeds dubbelzinnige opmerkingen maken heb ik een hekel aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |