Dat vroeg ik net ook aan jou.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:56 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over.
Nou, elke keer als een user een topic opent met daarin hun mening over fok of de modjes wordt deze gesloten. Jullie kunnen niet eens tegen de waarheid joh.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:56 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over.
ok hjb, nu is het wel weer leuk geweestquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:57 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Nou, elke keer als een user een topic opent met daarin hun mening over fok of de modjes wordt deze verwijderd, Jullie kunnen niet eens tegen de waarheid joh.
royal sadness, dat topicquote:
Wat verwijderd? Geen van je janktopics zijn verwijderd. Snap je nou helemaal niets?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:57 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Nou, elke keer als een user een topic opent met daarin hun mening over fok of de modjes wordt deze verwijderd, Jullie kunnen niet eens tegen de waarheid joh.
Deze discussie heeft trouwens geen enkel nut, alsof jullie je hier überhaupt iets van aantrekken. Jullie doen alleen wat jullie willen en denken dat het beste is.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Wat verwijderd? Geen van je janktopics zijn verwijderd. Snap je nou helemaal niets?
quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:59 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Deze discussie heeft trouwens geen enkel nut, alsof jullie je hier überhaupt iets van aantrekken. Jullie doen alleen wat jullie wille en denken dat het beste is.
Nou. doei he
Blijf je deze keer ook echt weg?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:59 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Deze discussie heeft trouwens geen enkel nut, alsof jullie je hier überhaupt iets van aantrekken. Jullie doen alleen wat jullie willen en denken dat het beste is.
Nou. doei he
Fixed.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:59 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Deze discussie heeft trouwens geen enkele nut, alsof ik hier überhaupt iets van aantrek. Ik doe alleen wat ik wil en denk dat dat het beste is.
Nou. doei he
DAAAGquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:59 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Deze discussie heeft trouwens geen enkel nut, alsof jullie je hier überhaupt iets van aantrekken. Jullie doen alleen wat jullie willen en denken dat het beste is.
Nou. doei he
Dat wist ik nietquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:29 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Jiskefett kwam hiermee, dat weet je toch?
Heb je m'n docu nou nog aangeklikt?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:59 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Nou. doei he
Sta ik op de metro te wachten, zegt die man naast me: "Ik voel me klote...". Zeg ik: "Nou dan moet je je hand uit je zak halen!"quote:
Jij pleegt hier een Braddie.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:59 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Nou. doei he
Voor de Spanjaarden was het een zegen, dat zorgde ervoor dat ze zo'n 500 jaar geleden een heel werelddeel konden veroveren. Al hadden ze dat zelf toen nog niet door.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:08 schreef Peunage het volgende:
Verkoudheid is een belachelijke menselijke zwakte.
Bedoel je te zeggen dat ze dit afgesproken hebben? 'Ik stop op die dag, dan kun jij weer beginnen...'quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:11 schreef deadprez het volgende:
Ligt het nou aan mij, of is blondje opeens weer actief vanaf het moment dat Braddie "gestopt" is met FOK!?
Is ie weer ''gestopt'' dan? Sinds wanneer? ALLES GAAT AAN ME VOORBIJquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:11 schreef deadprez het volgende:
Ligt het nou aan mij, of is blondje opeens weer actief vanaf het moment dat Braddie "gestopt" is met FOK!?
Nee dat Blondje misschien toch gewoon een kloon van hem is.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:12 schreef Peunage het volgende:
[..]
Bedoel je te zeggen dat ze dit afgesproken hebben? 'Ik stop op die dag, dan kun jij weer beginnen...'
Dat is jouw theorie? Serieus? Zwak.
Paar dagen geleden.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Is ie weer ''gestopt'' dan? Sinds wanneer? ALLES GAAT AAN ME VOORBIJ
Waren het ook zijn tieten dan?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee dat Blondje misschien toch gewoon een kloon van hem is.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee dat Blondje misschien toch gewoon een kloon van hem is.
Kan ook fake geweest zijn hè. Maar ik bedenk me net dat er ook gewoon foto's van whatsappgesprekken met haar zijn rondgestuurd, dus mijn theorie klopt waarschijnlijk niet. Anders heeft Braddie er wel echt gestoord veel moeite voor gedaanquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waren het ook zijn tieten dan?
Ja waren braddie s tietjesquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waren het ook zijn tieten dan?
Iemand als Braddie is tot alles in staat...quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kan ook fake geweest zijn hè. Maar ik bedenk me net dat er ook gewoon foto's van whatsappgesprekken met haar zijn rondgestuurd, dus mijn theorie klopt waarschijnlijk niet. Anders heeft Braddie er wel echt gestoord veel moeite voor gedaan
Tres dramatiquequote:Op woensdag 12 maart 2014 21:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kan ook fake geweest zijn hè. Maar ik bedenk me net dat er ook gewoon foto's van whatsappgesprekken met haar zijn rondgestuurd, dus mijn theorie klopt waarschijnlijk niet. Anders heeft Braddie er wel echt gestoord veel moeite voor gedaan
Al heb ik begrepen dat het behalen van een rijbewijs en het hebben van normale vrienden nogal wat problemen met zich mee schijnt te brengen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:18 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Iemand als Braddie is tot alles in staat...
Als het een kloon van braddie was dan gebruikte hij wel een lekker wijf.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:20 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Al heb ik begrepen dat het behalen van een rijbewijs en het hebben van normale vrienden nogal wat problemen met zich mee schijnt te brengen.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:20 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Al heb ik begrepen dat het behalen van een rijbewijs en het hebben van normale vrienden nogal wat problemen met zich mee schijnt te brengen.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Deze boy weet, de eckte gaan voor redheads en brunettes.
Maar waar moet ze haar uurlijkse shot aandacht krijgen dan?quote:Op donderdag 13 maart 2014 08:53 schreef FuryOverkill het volgende:
ik denk dat ik voor meer mensen spreek als ik het volgende zeg (excuses voor het taalgebruik),
Hou nou eens je smoel met je zielige gedoe en je geklaag/gejank.
Ga van dit forum weg en kom niet meer terug, nee serieus niet doen.
Je bent een aandachtsgeil mens dat steeds zegt hoe slecht iedereen is en dat iedereen zo ongelofelijk "naar" doet tegen je, en vervolgens weer een topic opent over dat Fok slecht is en verpest, en meerdere malen dat je het gaat verlaten.
Verlaat dan ook het forum en begin niet steeds weer van de BS topics waar niemand enigsinds op zit te wachten en ook maar iets aan heeft.
Dus ga weg of val van de trap af en breek je nek, doe iets waardoor wij er geen last meer van hebben
hahahahhhquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:41 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Jij hoopt je spoorbiels in de donkere treintunnel van Blondje te mogen schuiven?
Beste vrouw,quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:24 schreef Blondje_93 het volgende:
Ik heb last van een verkoudheid, waardoor mijn neus nu dicht zit en ik dus bijna geen lucht krijg.
Als ik dit maar overleef
Okquote:Op donderdag 13 maart 2014 08:53 schreef FuryOverkill het volgende:
ik denk dat ik voor meer mensen spreek als ik het volgende zeg (excuses voor het taalgebruik),
Hou nou eens je smoel met je zielige gedoe en je geklaag/gejank.
Ga van dit forum weg en kom niet meer terug, nee serieus niet doen.
Je bent een aandachtsgeil mens dat steeds zegt hoe slecht iedereen is en dat iedereen zo ongelofelijk "naar" doet tegen je, en vervolgens weer een topic opent over dat Fok slecht is en verpest, en meerdere malen dat je het gaat verlaten.
Verlaat dan ook het forum en begin niet steeds weer van de BS topics waar niemand enigsinds op zit te wachten en ook maar iets aan heeft.
Dus ga weg of val van de trap af en breek je nek, doe iets waardoor wij er geen last meer van hebben
Koud gemaakt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Prima, dan krijg je toch je antwoord. Wat ik wil is dat jij niet meer overal infantiel en irritant de aandacht zoekt als een kwijlende loopse bouvier. Ik wil ook dat je ophoudt met je eeuwige ongefundeerde gejankzak over onze crew. En ik zou ook graag willen dat je je onsmakelijke tietenfoto's niet meer naar onze gebruikers stuurt. Er zijn nog een paar man in therapie erdoor.
Helaas?quote:
kan ik niet, jammer hequote:Op donderdag 13 maart 2014 09:47 schreef MrBanaan1 het volgende:
For fucks sake houd je beeeeeeeeeek. Je ging toch pleite?
'Gelukkig' zou beter passen in deze context.quote:
Voor mij niet als je snapt wat ik bedoelquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:15 schreef GZ1000 het volgende:
[..]
'Gelukkig' zou beter passen in deze context.
Ik uit m'n gevoelens gewoonquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:28 schreef Kofferbak-Roemeen het volgende:
Nooit gedacht dat blondje de strijd zou winnen op FOK! Iedereen hapt weer eens fantastisch
Jij bent zeker nieuw hierquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:07 schreef MrBanaan1 het volgende:
Alsjeblieft tyf gewoon op
Braddie voegt tenminste de daad nog bij het woord, dat moet ik hem meegeven.
Ik doelde er meer op dat dat jochie eens in de 3 maanden 'voor altijd stopt met FOK!'.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nee, maar valt nu pas opConstant dit gezeik in de AT lijst hehe
Ohzo, dat weet ik joh. Maar als hij aankondigt te stoppen is hij ook een tijdje iig weg. Al is het een week. Zij zou ook weggaan, echt dit keer!, maar blijft gewoon. Sjnappie.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik doelde er meer op dat dat jochie eens in de 3 maanden 'voor altijd stopt met FOK!'.
Dus als ik een week weg ben is het ook al goedquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:15 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ohzo, dat weet ik joh. Maar als hij aankondigt te stoppen is hij ook een tijdje iig weg. Al is het een week. Zij zou ook weggaan, echt dit keer!, maar blijft gewoon. Sjnappie.
Ik heb even je foto bekeken en ik zou je met liefde een beetje opvullen. Al is het maar eenmalig!quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:38 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Zo ben ik nou eenmaal. Ik heb gewoon een beetje liefde nodig
Ik snap wat je bedoelt, ik word er ook altijd verdrietig van.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:24 schreef jogy het volgende:
Bij Blondje_93 Heb ik altijd het gevoel dat ze nog blij is met aandacht als ze met een ketting aan haar voeten achter een auto aan over het asfalt getrokken wordt.
Dan is de balans naar eenzaamheid toch wel een stukje te ver doorgeslagen lijkt me.
Help me dan een beetjequote:Op donderdag 13 maart 2014 12:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, ik word er ook altijd verdrietig van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |