abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_137706574
Ik ben het met jullie eens dat een goed liedje voor het songfestival in een keer raak moet zijn... dus ik verwacht ook niet een topnotering, maar met de juiste aanpak kun je hier nog wel een finale mee halen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 maart 2014 @ 20:25:56 #252
163650 Greys
pi_137706655
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben het met jullie eens dat een goed liedje voor het songfestival in een keer raak moet zijn... dus ik verwacht ook niet een topnotering, maar met de juiste aanpak kun je hier nog wel een finale mee halen
Maar het was zo leuk geweest als we net als bij Birds gewoon weer konden hopen op een top 5 of 10 :)
Met deze twee artiesten had dat er ook in kunnen zitten.

Islands in the Stream blijft 1500 keer meer hangen dan zit, om eens wat te noemen :X
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_137706738
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:25 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar het was zo leuk geweest als we net als bij Birds gewoon weer konden hopen op een top 5 of 10 :)
Met deze twee artiesten had dat er ook in kunnen zitten.

Islands in the Stream blijft 1500 keer meer hangen dan zit, om eens wat te noemen :X
Ik moet bekennen dat ik vandaag wel het nummer in mijn hoofd had. :o
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_137706800
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:27 schreef marcodej het volgende:

[..]

Ik moet bekennen dat ik vandaag wel het nummer in mijn hoofd had. :o
Ik kon het vanmorgen ook meeneuriën, dus zo beroerd is het blijkbaar ook niet :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 maart 2014 @ 20:29:10 #255
163650 Greys
pi_137706841
Ik kon het neuriën tot een uur na het luisteren ongeveer.
Nu zou ik er weer echt mijn best voor moeten doen om te bedenken hoe het ook alweer gaat :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_137707250
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:21 schreef Greys het volgende:

[..]

Er is geen zichzelf respecterend artiest die zélf een liedje kiest waarmee hij/zij denkt niet te gaan winnen om deze reden. Ze hebben helemaal zelf gekozen, de organisatie heeft hier niets mee te maken gehad.
Jij denk echt dat dat niet zonder slag of stoot gaat?
Het is al vele jaren bekend dat geen enkele zender in NL (NOS dus) zit te wachten op de organisatie van hét ESF, dat kost vele miljoenen. Om die reden brengt Engeland naar eigen zeggen ook liedjes bij het ESF waarvan ze weten dat die niet gaan winnen. Dat werd vorig jaar door de BBC nog glad en openlijk toegegeven.
Niet dat ik dat snap hoor want waarom doe je dan mee :')
Waar het stinkt is het warm.
pi_137707887
Even nog, in the old days, toen het Eurovision Song Contest nog echt leuk was wist geen hond welk liedje gezongen ging worden, dat bleek pas tijdens de uitzending. Geen enkel liedje werd toen van te voren bekend gemaakt. En dat maakte het ESF wat het was,onbevooroordeeld voor de buis hangen en dan de uit de oude doos qua techniek live de punten laten geven, dat waren nog eens de ESF dagen. De spanning zonder te weten wat en hoe. Geweldig was dat en een avond vol pure verrassingen en dus ook een echt spontane winnaar O+
Waar het stinkt is het warm.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 maart 2014 @ 20:53:33 #258
163650 Greys
pi_137708133
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:37 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Jij denk echt dat dat niet zonder slag of stoot gaat?
Het is al vele jaren bekend dat geen enkele zender in NL (NOS dus) zit te wachten op de organisatie van hét ESF, dat kost vele miljoenen. Om die reden brengt Engeland naar eigen zeggen ook liedjes bij het ESF waarvan ze weten dat die niet gaan winnen. Dat werd vorig jaar door de BBC nog glad en openlijk toegegeven.
Niet dat ik dat snap hoor want waarom doe je dan mee :')
Maar dan zouden Ilse en Waylon omgekocht zijn door de NOS om vooral een kutnummer te maken en te kiezen?
Dan helpen ze hun eigen carrière mogelijk naar zijn moer, dat risico gaan ze niet nemen. Het nummer staat ook op hun nieuwe CD. Het zijn artiesten die prima kunnen leven van hun muziek, die gaan dat echt niet in de waagschaal stellen voor iets als het songfestival... In elk geval absoluut niet voor het geld dat de NOS heeft :+

Nee, dat geloof ik absoluut niet.
Want als Nederland wint kan dat prima georganiseerd worden, tegenwoordig, met al die sponsors. Het is veel commerciëler geworden dan vroeger, tegenwoordig verdient het organiserende land er volgens mij bijna/zelfs aan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_137708637
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:49 schreef knoblaucha6 het volgende:
Even nog, in the old days, toen het Eurovision Song Contest nog echt leuk was wist geen hond welk liedje gezongen ging worden, dat bleek pas tijdens de uitzending. Geen enkel liedje werd toen van te voren bekend gemaakt. En dat maakte het ESF wat het was,onbevooroordeeld voor de buis hangen en dan de uit de oude doos qua techniek live de punten laten geven, dat waren nog eens de ESF dagen. De spanning zonder te weten wat en hoe. Geweldig was dat en een avond vol pure verrassingen en dus ook een echt spontane winnaar O+
O+

en toch ben ik blij dat we tegenwoordig nationale voorrondes van andere deelnemende landen kunnen volgen, je komt soms prachtige en hilarische inzendingen tegen!
~The present is all there is~
pi_137708833
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben het met jullie eens dat een goed liedje voor het songfestival in een keer raak moet zijn... dus ik verwacht ook niet een topnotering, maar met de juiste aanpak kun je hier nog wel een finale mee halen
Ik heb ook het gevoel dat de finale er wel in zit. Ik 'voel' dat de Denen (die ook wel van country houden) ons een mooie startplek geven *O* , alleen als we eenmaal in de finale staan zie ik het vrij somber in.., tenzij we opnieuw een late startplek hebben maar zoveel geluk zullen we vast niet hebben.

Ik hoop echt dat Ilse (en Waylon) ons verrassen met een prachtig optreden, veel close-ups, elkaar aankijken, video-clip-achtig...jáá
~The present is all there is~
pi_137709025
Ik geloof dat ook niet maar wat het kost om de boel te organiseren ik geen kattenpis en dan moet je die sponsors maar zien te vinden.
En qua carrière, Ilse en Waylon zijn geen orgeltrutjes die bekend moeten worden via het ESF , net als Anouk kennen zij hun eigen weg wel, daar hebben ze het ESF niet voor nodig. Ik mag hopen dat ze het enkel leuk vinden om mee te doen want het ASF is geen opstapje naar een beter carriere.
Eerlijk gezegd vond ik het vorig jaar zonde voor Anouk maar haar heeft het bepaald geen windeieren gelegd. Niet gezegd dat dat voor Ilse en haar backvocal Waylon ook zo gaat lopen.
Waar het stinkt is het warm.
pi_137709035
Cornald vond de studioversie gewaagder toch? Ik hoor geen verschil.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_137709504
quote:
7s.gif Op donderdag 13 maart 2014 21:00 schreef grazz het volgende:

[..]

O+

en toch ben ik blij dat we tegenwoordig nationale voorrondes van andere deelnemende landen kunnen volgen, je komt soms prachtige en hilarische inzendingen tegen!
Mee eens maar anderzijds: het was toen wel spannender want je had geen flauw idee welk liedje welk land had, fantastisch avondje was dat altijd en heel spannend daardoor en sterker nog, daarom bleef iedereen die avond ook aan huis en tv gekluisterd. Ahhh, die oude goede tijd :P
Maar het was eigenlijk veel leuker, al geven we dat niet toe (en weet 3/4 van de Fokkers niet eens waar ik het ueberhaupt over heb, behalve over het jaar 0 of zo ;) )
Maar dat was ooit O+
Waar het stinkt is het warm.
pi_137710354
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 21:07 schreef marcodej het volgende:
Cornald vond de studioversie gewaagder toch? Ik hoor geen verschil.
Ik ook niet.
Waar het stinkt is het warm.
  donderdag 13 maart 2014 @ 21:31:11 #265
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_137710491
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:29 schreef Greys het volgende:
Ik kon het neuriën tot een uur na het luisteren ongeveer.
Nu zou ik er weer echt mijn best voor moeten doen om te bedenken hoe het ook alweer gaat :)
Dit
pi_137710718
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 21:15 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Mee eens maar anderzijds: het was toen wel spannender want je had geen flauw idee welk liedje welk land had, fantastisch avondje was dat altijd en heel spannend daardoor en sterker nog, daarom bleef iedereen die avond ook aan huis en tv gekluisterd. Ahhh, die oude goede tijd :P
Maar het was eigenlijk veel leuker, al geven we dat niet toe (en weet 3/4 van de Fokkers niet eens waar ik het ueberhaupt over heb, behalve over het jaar 0 of zo ;) )
Maar dat was ooit O+
Ik behoor tot de groep die ooit op die manier van het ESF heeft genoten O+ *O*
De verrassing was idd het horen van de liedjes. Uitzending opnemen en daarna uren, dagen terugkijken O+
~The present is all there is~
pi_137710969
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 21:07 schreef marcodej het volgende:
Cornald vond de studioversie gewaagder toch? Ik hoor geen verschil.
Ik had na de tweet van Cornald meer verwacht en was dus teleurgesteld. Er zitten in beide versies stukken die ik goed vind. In de live versie hoor je in het rustige stuk voornamelijk de drum en in studio versie gitaar + drums.., terwijl ik in dat hele stille stuk de drums net wat extra's vond geven... Ze kunnen altijd kleine aanpassingen doen, maar dat gebeurt toch niet.

Ik denk dat het straks live veel krachtiger gaat overkomen. Live vind ik ze net wat meer power geven dan in de studio versie, iets te braaf gezongen maarja veel meer kunnen ze toch niet doen met dit nummer..
~The present is all there is~
pi_137711120
Ik denk toch dat dit wel gaat scoren. Ik beeld me in dat dat nummer gebracht wordt in een volle zaal met de goede belichting en verdere aankleding. En dan krijg ik er best een positief gevoel over :)
pi_137711333
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 21:07 schreef marcodej het volgende:
Cornald vond de studioversie gewaagder toch? Ik hoor geen verschil.
Als er nou 1 iemand is die totaal geen feeling heeft voor wat er scoort op het ESF...
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 maart 2014 @ 21:48:56 #270
163650 Greys
pi_137711614
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 21:44 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Als er nou 1 iemand is die totaal geen feeling heeft voor wat er scoort op het ESF...
Dit.
Ik geloof warempel dat Jan Smit het deze keer beter verwoordde. 'Het is een stijlvol nummer, maar ik denk dat winnen toch echt iets te hoog gegrepen is voor dit liedje...'. Netjes gezegd voor 'weinig kans'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 13 maart 2014 @ 21:52:12 #271
375570 crew  Cyan9
pi_137711849
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 13:42 schreef Greys het volgende:
Goed, ik heb het nummer net voor het eerst geluisterd met oortjes in, dus alléén het nummer op wat harder volume. En ik begin het zowaar mooi te vinden :') :@
Harder volume klinkt inderdaad beter. _O_
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_137712139
Cornald reageert altijd zo veilig op Nederlandse inzendingen :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_137712291
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 13:42 schreef Greys het volgende:
Goed, ik heb het nummer net voor het eerst geluisterd met oortjes in, dus alléén het nummer op wat harder volume. En ik begin het zowaar mooi te vinden :') :@
Joan Franka had ook een mooi nummer.. maar een te weinig indruk makende show / vertolking voor het ESF helaas..
dag
pi_137712305
Cornald is nogal zuur geworden sinds ie uit dat hele songfestivalgebeuren gebonjourd is.
pi_137713961
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 21:58 schreef Peter het volgende:

[..]

Joan Franka had ook een mooi nummer.. maar een te weinig indruk makende show / vertolking voor het ESF helaas..
Kwam idd ook door dat indianenpak :') Voegde weinig toe. Zie ik hier ook nog wel gebeuren als Waylon in zo'n Amish pak komt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2014 22:30:30 ]
pi_137716197
Nou ja, ingetogen liedjes doen het vaak ook goed op het Songfestival. En ik verwacht dat Ilse en Waylon het wel professioneler aan gaan pakken dan Joan Franka en zonder indianentooi optreden. Als Waylon dan nog ook die hoed afzet. Wel had ik liever een keer goeie dancetrack gezien. Met dit nummer moet ik nog zien dat we de voorrondes overleven.
pi_137716202
Gerard Joling: Er zit geen modulatie in... -O-

Patricia Paay: Dat is al helemaal erg :{w

Bron: ShowLaat
~The present is all there is~
  Moderator donderdag 13 maart 2014 @ 23:10:37 #278
375570 crew  Cyan9
pi_137716436
quote:
7s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:05 schreef grazz het volgende:
Gerard Joling: Er zit geen modulatie in... -O-

Patricia Paay: Dat is al helemaal erg :{w

Bron: ShowLaat
Begrijpt Patriciaaaaa termen als modulatie überhaupt?
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_137717909
Fra Mols til Skagen, Deens liedje uit 95 was ook drie minuten kabbelen maar dat scoorde ook als een tiet
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_137719151
Dit zou wel eens het meest wisselvallige en bizarre (dus emotioneelste) ESF ooit kunnen gaan worden.
Aan de ene kant spectakel en herrie, aan de andere kant opvallend doods en kalm. Vreemde tijden vreemde song festivals.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 02:26:04 #281
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_137720704
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:25 schreef Greys het volgende:
Islands in the Stream blijft 1500 keer meer hangen dan zit, om eens wat te noemen :X
Da's zeer juist. Maar da's ook geschreven door Barry Gibb, die 14 Billboard nummer 1 hits op zijn naam heeft.

Als zijn nummer geen pakkende melodie heeft, gooit hij het weg. Had Ilse ook moeten doen, ze is nu super tevreden met niets.

Daarom is de naam van de Zweedse voorronde ook zo goed -- Melodifestivalen. Daar draait namelijk alles om.

Dan maakt het niet uit of het country, schlager, folk, of trance is.. dan zit je altijd goed. Je hebt helemaal niets aan "dat nummer moet groeien, je moet het 10x gehoord hebben, of de tekst is mooi, of de zang is goed", als de melodie, het intro, een refrein, een brug of een hook geheel afwezig zijn.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 06:54:08 #282
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_137721214
Heerlijk nummer, misschien wel te goed voor het ESF. De andere nummers uit andere landen zijn vaak heel slecht. Ik denk echter dat mensen op basis van gebrek aan inzicht voor slechte muziek kiezen en het mooie niet waarderen.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_137723691
Het is een goed nummer maar ik vind, net als vorig jaar, dat hun stemmen 100 x beter zijn dan dat ze laten horen. Ze kunnen nog beter, en nu blijft het allemaal een beetje eentonig. Net als vorig jaar.
pi_137723772
Omdat ik gewoon weet dat ze een dijk van een stem hebben en dit niet laten horen op het ESF.. Waarom?!
pi_137724258
WTF. Calm after the storm staat nu op nummer 1 in Estland! :') w/ *O*
http://www.hotmusiccharts.com/ee/itunes
pi_137724298
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 10:24 schreef aarontje112 het volgende:
WTF. Calm after the storm staat nu op nummer 1 in Estland! :') w/ *O*
http://www.hotmusiccharts.com/ee/itunes
:o _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_137724327
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 10:24 schreef aarontje112 het volgende:
WTF. Calm after the storm staat nu op nummer 1 in Estland! :') w/ *O*
http://www.hotmusiccharts.com/ee/itunes
wtf w/ _O_
pi_137724456
Ik heb hem even gecrosspost op een buitenlands forum Aarontje.... nu denk ik niet dat er heel veel downloads voor nodig zijn om daar bovenaan te komen maar toch :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 maart 2014 @ 10:51:39 #289
163650 Greys
pi_137725022
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 10:24 schreef aarontje112 het volgende:
WTF. Calm after the storm staat nu op nummer 1 in Estland! :') w/ *O*
http://www.hotmusiccharts.com/ee/itunes
Hoe kom je daar in godsnaam achter? :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_137725233
Tja waarschijnlijk zijn het niet zoveel downloads, maar wel een leuke opsteker
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_137725350
Ik zit eens te scrollen door die lijsten, maar Mr Probz heeft echt een megahit te pakken met Waves wereldwijd _O_

Da's misschien ook nog wel een mooi concept voor volgend jaar. Bekijk gewoon welk Nederlands product in de periode van oktober 2014 tot februari 2015 goed scoort in de internationale charts van de deelnemende landen en bombardeer die tot je inzending :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_137726073
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 10:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Hoe kom je daar in godsnaam achter? :D
Haha las het toevallig op een ander forum :'), maar ja Estland he, zo veel mensen zullen er niet wonen en dan sta je al gauw op nummer 1.
pi_137727711
Ik vind het een ontzettend mooi liedje w/ Het mooiste liedje van zowel Ilse DeLange als Waylon ooit. Volgens mij is het juist ontzettend moeilijk om zo'n klein liedje overtuigend te zingen, zie het tamelijk dramatische optreden van Spanje vorig jaar (wat ik ook een mooi liedje vond, de studioversie althans). Liedjes waarin de zanger/zangeres zonodig zijn/haar muzikaliteit moet etaleren, daar heb ik niks mee. Net als die tig liedjes met die bijna verplichte uithaal, Euroschlager-metamorfose (San Marino 2013) of oubollige discodeuntjes waarmee we jaarlijks worden overspoeld.

Ik vraag me echter ernstig af of het ook gaat scoren. Het scheelt dat Ilse DeLange en Waylon, anders dan de 3JS, niet de uitstraling van een natte krant hebben. Hopelijk kunnen we rekenen op steun van West-, Noord- en Zuid-Europese landen, plus Estland en Slovenië die traditioneel een soft spot voor onze inzendingen lijken te hebben.

Spanje 2013:

  vrijdag 14 maart 2014 @ 13:29:59 #294
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_137729440
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:30 schreef Toposcoupe het volgende:
Ik vind het een ontzettend mooi liedje
Ik ook, mooie tekst en sfeer bovendien. "Vol liefdesverdriet rijdt zij de nacht in terwijl er een zware regenbui overtrekt" Tears on a highway/ Water in my eyes/ This rain ain’t gonna change us/ So I used to cry .....
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
  vrijdag 14 maart 2014 @ 13:54:55 #295
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_137730337
quote:
7s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:05 schreef grazz het volgende:
Gerard Joling: Er zit geen modulatie in...
Deze 'Topper' heeft zelf ongelofelijk gefaald op het ESF met zijn hysterische 'liedje'.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
  vrijdag 14 maart 2014 @ 14:03:45 #296
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_137730656
Ik had wat verwacht in de stijl van Lady Antebellum - Need you now. Dit klonk erg vlak. Misschien moet ik het nog een paar keer horen.
pi_137731460
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:49 schreef knoblaucha6 het volgende:
Even nog, in the old days, toen het Eurovision Song Contest nog echt leuk was wist geen hond welk liedje gezongen ging worden, dat bleek pas tijdens de uitzending. Geen enkel liedje werd toen van te voren bekend gemaakt. En dat maakte het ESF wat het was,onbevooroordeeld voor de buis hangen en dan de uit de oude doos qua techniek live de punten laten geven, dat waren nog eens de ESF dagen. De spanning zonder te weten wat en hoe. Geweldig was dat en een avond vol pure verrassingen en dus ook een echt spontane winnaar O+
Juist ja.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 maart 2014 @ 15:42:41 #298
163650 Greys
pi_137734078
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 13:54 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Deze 'Topper' heeft zelf ongelofelijk gefaald op het ESF met zijn hysterische 'liedje'.
Hij werd negende, dat hebben velen na hem niet kunnen zeggen :+

En zó vreselijk is het toch niet als iemand opmerkt dat er geen modulatie in zit?
Dat was ook het eerste dat mij opviel :D
Het is geen ramp, maar het is toch wat 'men' altijd zegt over Songfestivalnummers, dat er haast de 'verplichte' modulatie is?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_137735188
Sterker nog, Gerard zei dat het een draak van een nummer is. _O_
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_137736133
Ik word wel moe van al die zogenaamde kenners zoals Geer, Gordon en Carlo B die krampachtig vasthouden aan wat 20 jaar geleden de criteria waren voor een songfestivalliedje... het ultieme songfestivalliedje bestaat niet, het enige moet zijn dat het je bij de eerste keer moet pakken/raken en dan maakt het geen klap uit of er een modulatie, panfluit, draaiorgel of soepkip wordt gebruikt
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')