Het zal toch nietquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:56 schreef Caland het volgende:
GERUCHT: Ajax heeft interesse in B1-buitenspeler Rashaan Fernandes. Hij heeft geen contract en kan daardoor makkelijk de overstap maken.
Ook voor B1-verdediger Calvin Verdonk is interesse. Oa PSV en enkele buitenlandse clubs volgen hem met bovengemiddelde interesse.
Dan is de vraag: hoelang laat Feyenoord clubs nog rondneuzen voordat spelers contracten krijgen?
Van het jaarsalaris van Wesley Verhoek kan een heel jeugdelftal gecontracteerd worden. #keuzes
Voor de duidelijkheid: enkele van de grootste talenten van Varkenoord hebben nog géén contractvoorstel gehad.
@varkenoordwatch
Apart hé, Dirk-Kuijt. Dat ze allemaal die prachtige jeugdopleiding, al 4 jaar op rij de beste, willen verlaten.quote:
Ik vraag me alleen af waarom je in het binnenland van club zou willen wisselen. Dat je voor Man City kiest kan ik nog wel begrijpen ivm het salaris.quote:
Faciliteiten, europees voetbal, kampioenschap.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:09 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af waarom je in het binnenland van club zou willen wisselen. Dat je voor Man City kiest kan ik nog wel begrijpen ivm het salaris.
Die gasten zijn 16 jaar. Over 4 jaar als ze kans maken om in het eerste te spelen kunnen de kaarten totaal anders liggen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:12 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Faciliteiten, europees voetbal, kampioenschap.
Kan ook al over 2 jaar. En daarbij vind ik persoonlijk dat onze talenten maar weinig stappen maken zodra ze in het 1e spelen, dat is bij Ajax in de meeste gevallen wel anders.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:13 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Die gasten zijn 16 jaar. Over 4 jaar als ze kans maken om in het eerste te spelen kunnen de kaarten totaal anders liggen.
Bij ons maken Boetius, Kongolo en Janmaat stappen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:17 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Kan ook al over 2 jaar. En daarbij vind ik persoonlijk dat onze talenten maar weinig stappen maken zodra ze in het 1e spelen, dat is bij Ajax in de meeste gevallen wel anders.
Heeft natuurlijk ook met weerstand tijden europese potjes te maken maar ik denk ook met een bepaalde aanpak/visie.
Toch wordt Ajax kampioen en wij niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:20 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Bij ons maken Boetius, Kongolo en Janmaat stappen.
Wie maken er momenteel stappen bij Ajax? Blind, Klaassen, Kishna.
Het enige verschil is dat Ajax talenten direct worden gehyped. Kijk naar Fischer of van Rhijn. Die kunnen er allebei geen kont van.
Boetius en Kongolo zijn er net, Clasie etc. deden het ook heel goed toen ze nog 'nieuw' waren maren lijken in mijn ogen stil te staan.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:20 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Bij ons maken Boetius, Kongolo en Janmaat stappen.
Wie maken er momenteel stappen bij Ajax? Blind, Klaassen, Kishna.
Het enige verschil is dat Ajax talenten direct worden gehyped. Kijk naar Fischer of van Rhijn. Die kunnen er allebei geen kont van.
Dat heeft meer te maken met de breedte van onze selectie. Wij hebben 9 Feyenoord 1 waardige spelers. Dat zijn Janmaat, de Vrij, Mathijsen, Kongolo, BMI, Clasie, Vilhena, Boetius en Pelle. Daar zitten dus 5 verdedigers bij waarvan je er 4 van op kunt stellen. Je speelt dus elke wedstrijd (mits geen blessures of schorsingen) met maximaal 8 basiswaardige spelers. Dat komt natuurlijk het niveau in de wedstrijd als op de trainingen niet ten goede. Ook is de druk om te presteren bij deze 8 minder omdat er voor de rest toch niemand in aanmerking voor hun plek in de basis komt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Toch wordt Ajax kampioen en wij niet.
Al die aanstormende talenten staan volledig stil in hun ontwikkeling, met uitzondering van Boetius.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:24 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Boetius en Kongolo zijn er net, Clasie etc. deden het ook heel goed toen ze nog 'nieuw' waren maren lijken in mijn ogen stil te staan.
Clasie had het moeilijk na t vertrek van El Ahmadi, en speelde het begin van dit seizoen ook matig. Speelt nu alweer maanden behoorlijk sterk vind ik. Kan nu redelijk de kar trekken met een zwakke Vilhena en onbehendige Immers naast hem. De ontwikkeling gaat wel wat trager dan gedacht ja.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:09 schreef FR.1908 het volgende:
[..]
Al die aanstormende talenten staan volledig stil in hun ontwikkeling, met uitzondering van Boetius.
Clasie
Er werd, door meerdere personen hier, gezegd dat hij met een paar jaar "makkelijk" het niveau van Barcelona aan zou kunnen. Feit is dat ie soms nieteens mee kan bij Feyenoord. Meestal is na 70 minuten de pijp compleet leeg bij Clasie. Dat, terwijl ie ook een loper op het middenveld heeft in de naam van Immers. Dat zegt wel iets over de conditie van Clasie lijkt me.
Ook bemerk je dat Clasie veelvuldig afhankelijk is van de kwaliteit die om hem heen staat. Een duidelijke meelifter en niet iemand die de kar zélf trekt. In het seizoen dat Elhamadi er nog speelde zag je duidelijk progressie bij Clasie, sinds Clasie de kar moet trekken op het middenveld doet ie het veelal niet meer dan "aardig".
de Vrij
Veelvuldig bekritiseerd vanwege zijn veel te lieve karakter. Dat is ook het probleem van Stefan. Het zal nooit een echte topper worden door zijn karakter. Goed voor Feyenoord en voor de eredivisie, maar absoluut ongeschikt voor een niveau hoger. Ik zie Feyenoord dan ook niet veel geld verdienen aan de Vrij.
BMI
BMI heeft de pech dat die ouwe knar naar Feyenoord kwam en daardoor min of meer verplicht naar LB moest verkassen. Laten we bidden dat Everton hem aan het einde van dit seizoen over wil nemen. Ik denk niet dat er meer dan 5 tot 7 miljoen voor BMI gevangen kan worden.
Vilhena
Die jongen is misschien nog wel het zwakste van allemaal na 2 jaar te hebben geacteerd op eredivisie niveau. Wat kan ik me soms ergeren aan hem. Maar het is er wel 1 waarvan ook gezegd werd dat het weleens uit zou kunnen groeien tot een "hele grote"____!
Nee, we zullen het niet van deze lichting moeten hebben, een lichting waarvan vaak is gezegd dat het een goude generatie is. Natuurlijk is het toevallig dat er van deze leeftijd zoveel door weten te stromen naar het eerste. Of toch niet? Erg veel alternatieven zijn er niet voor handen hé. Feyenoord heeft geen cent te makken. Ook na het vertrek van straks een Pellè en Janmaat/BMI zal er bar weinig geld over blijven om opnieuw te investeren.
We zullen de komende jaren gewoon langzaam onze schuld moeten gaan aflossen en vanuit een schuldloze situatie weer proberen aansluiting te vindenKoeman heeft een hoop weten te verbloemen. Ik ben bang dat wanneer die slisser straks aan het roer staat, het volledig de mist in gaat.
Goede post.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:09 schreef FR.1908 het volgende:
[..]
Al die aanstormende talenten staan volledig stil in hun ontwikkeling, met uitzondering van Boetius.
Clasie
Er werd, door meerdere personen hier, gezegd dat hij met een paar jaar "makkelijk" het niveau van Barcelona aan zou kunnen. Feit is dat ie soms nieteens mee kan bij Feyenoord. Meestal is na 70 minuten de pijp compleet leeg bij Clasie. Dat, terwijl ie ook een loper op het middenveld heeft in de naam van Immers. Dat zegt wel iets over de conditie van Clasie lijkt me.
Ook bemerk je dat Clasie veelvuldig afhankelijk is van de kwaliteit die om hem heen staat. Een duidelijke meelifter en niet iemand die de kar zélf trekt. In het seizoen dat Elhamadi er nog speelde zag je duidelijk progressie bij Clasie, sinds Clasie de kar moet trekken op het middenveld doet ie het veelal niet meer dan "aardig".
de Vrij
Veelvuldig bekritiseerd vanwege zijn veel te lieve karakter. Dat is ook het probleem van Stefan. Het zal nooit een echte topper worden door zijn karakter. Goed voor Feyenoord en voor de eredivisie, maar absoluut ongeschikt voor een niveau hoger. Ik zie Feyenoord dan ook niet veel geld verdienen aan de Vrij.
BMI
BMI heeft de pech dat die ouwe knar naar Feyenoord kwam en daardoor min of meer verplicht naar LB moest verkassen. Laten we bidden dat Everton hem aan het einde van dit seizoen over wil nemen. Ik denk niet dat er meer dan 5 tot 7 miljoen voor BMI gevangen kan worden.
Vilhena
Die jongen is misschien nog wel het zwakste van allemaal na 2 jaar te hebben geacteerd op eredivisie niveau. Wat kan ik me soms ergeren aan hem. Maar het is er wel 1 waarvan ook gezegd werd dat het weleens uit zou kunnen groeien tot een "hele grote"____!
Nee, we zullen het niet van deze lichting moeten hebben, een lichting waarvan vaak is gezegd dat het een goude generatie is. Natuurlijk is het toevallig dat er van deze leeftijd zoveel door weten te stromen naar het eerste. Of toch niet? Erg veel alternatieven zijn er niet voor handen hé. Feyenoord heeft geen cent te makken. Ook na het vertrek van straks een Pellè en Janmaat/BMI zal er bar weinig geld over blijven om opnieuw te investeren.
We zullen de komende jaren gewoon langzaam onze schuld moeten gaan aflossen en vanuit een schuldloze situatie weer proberen aansluiting te vindenKoeman heeft een hoop weten te verbloemen. Ik ben bang dat wanneer die slisser straks aan het roer staat, het volledig de mist in gaat.
Dat klopt, Van Beek en Kongolo in het centrum zou het beste zijn voor Feyenoord.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:02 schreef Pascalus het volgende:
Volgens mij is Van Beek nu al beter dan De Vrij. De Vrij is sinds Vlaar weg is steeds slechter gaan spelen lijkt het wel.
Ja, alleen jammer dat niemand hem verstaat.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:41 schreef J.Pistone het volgende:
Wat dat betreft is het wel fijn dat Rutten komt, dat is toch wel een trainer die talenten beter maakt, als je de verhalen mag geloven.
Achja dat is maar een detail.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:08 schreef eight het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat niemand hem verstaat.
PSV heeft ook echt wel bizarrr veel geluk na de winterstop.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:20 schreef Vasion het volgende:
En ingehaald worden door psv
Dat zal overigens niet voor lang blijven, zelfs als we morgen punten verspelen.
Knappe inhaalrace van PSV. Zie al uit naar het duel in Eindhoven.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:40 schreef J.Pistone het volgende:
Gaat nog een mooie strijd worden voor plek 2.
Want? Plek 2 ligt nu weer volledig open, goede zaak juist.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Was er wel minder druk op de pot geweest.
Onbegrijpelijk is dat Koeman die standaard fouten er maar niet uit kan halen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:57 schreef Muto het volgende:
Dat is imo het zwakkere punt van Koeman. De ontwikkeling van bepaalde spelers is eigenlijk te laag. Dat werd voor een groot gedeelte verbloemd met het zwakker worden van de competitie, waardoor het allemaal vrij solide lijkt. Het zal echt niet helemaal aan Koeman liggen trouwens.
Eens, zeker omdat Vitesse nog tegen de neuzen moet. Maar jij en ik weten beide dat plek 2 een utopie is.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:50 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Want? Plek 2 ligt nu weer volledig open, goede zaak juist.
Utopie niet, de ploegen om ons heen prutsen net zo hard, en PSV zit nu wel in een flow maar niet echt op basis van goed voetbal, flinke dosis geluk de laatste tijd. Ik geef ons net zoveel kans als de 3 andere ploegen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Eens, zeker omdat Vitesse nog tegen de neuzen moet. Maar jij en ik weten beide dat plek 2 een utopie is.
Anders is koeman gewoon 3 keer op rij 2e geworden (jaja, doelsaldo). Dat is echt een wereldprestatie.
quote:
Nu geef je aan dat je vizier meer gericht is op de ploeg onder je (PSV) dan op de ploeg boven je (Vitesse), en de ploeg die je van de 2e plek af houdt.quote:
Fc neuzemvreugd amsterdam heeft altijd moeite met ze.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Eens, zeker omdat Vitesse nog tegen de neuzen moet. Maar jij en ik weten beide dat plek 2 een utopie is.
Anders is koeman gewoon 3 keer op rij 2e geworden (jaja, doelsaldo). Dat is echt een wereldprestatie.
Kan de kampioenswedstrijd zijnquote:Op zondag 16 maart 2014 10:07 schreef Vasion het volgende:
[..]
Fc neuzemvreugd amsterdam heeft altijd moeite met ze.
Zou niet gek opkijken als Vitesse wat puntjes zou afsnoepen.
Jup, iedereen speelt nog ergens voor.quote:Op zondag 16 maart 2014 11:42 schreef tja77 het volgende:
Ajax wordt gewoon kampioen, tis niet anders. De strijd daarachter gaat tussen 4 ploegen, het verschil tussen de 2e plek en de 5e plek kan aan het einde van het seizoen zomaar slechts 2 punten zijn. En er is nog geen fuck over te zeggen wie 2e gaat worden.
Clasie en Vilhena zijn beiden een beetje grijze muizen.. beiden hebben niks creatiefs in hun spel, doen nooit eens iets bijzonders met een bal.. Bij Vilhena valt mij eigenlijk ook steeds weer zijn dramatische traptechniek op.. scorend vermogen is bij beiden ook 0,0.quote:Op zondag 16 maart 2014 05:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ben zelf meest teleurgesteld in Clasie. Die lijkt niet alleen stil te staan maar zelfs achteruit te gaan. Betrap hem nog maar zelden op geniale passes. Ook Vilhena doet het slecht alleen heb ik daar nooit echt zoveel in gezien als Clasie.
Onze spelhervattingen inderdaadquote:Op zondag 16 maart 2014 11:53 schreef Dekatria het volgende:
Ik mis de mentaliteit van spelers om na een training nog even te blijven plakken om te oefenen op vrije trappen ofzo. Het kan zo'n effectief wapen zijn als je je er wat extra tijd in stopt.
V Hooijdonk oefende altijd extra na een training op vrije trappen, en zie waar het hem (en ons) heeft gebracht.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Onze spelhervattingen inderdaad;')
Dat moet toch trainbaar zijn zou je zeggen, maar elke corner is voor de keeper en elke vrije trap gaat in de muur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |