Knappe inhaalrace van PSV. Zie al uit naar het duel in Eindhoven.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:40 schreef J.Pistone het volgende:
Gaat nog een mooie strijd worden voor plek 2.
Want? Plek 2 ligt nu weer volledig open, goede zaak juist.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Was er wel minder druk op de pot geweest.
Onbegrijpelijk is dat Koeman die standaard fouten er maar niet uit kan halen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:57 schreef Muto het volgende:
Dat is imo het zwakkere punt van Koeman. De ontwikkeling van bepaalde spelers is eigenlijk te laag. Dat werd voor een groot gedeelte verbloemd met het zwakker worden van de competitie, waardoor het allemaal vrij solide lijkt. Het zal echt niet helemaal aan Koeman liggen trouwens.
Eens, zeker omdat Vitesse nog tegen de neuzen moet. Maar jij en ik weten beide dat plek 2 een utopie is.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:50 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Want? Plek 2 ligt nu weer volledig open, goede zaak juist.
Utopie niet, de ploegen om ons heen prutsen net zo hard, en PSV zit nu wel in een flow maar niet echt op basis van goed voetbal, flinke dosis geluk de laatste tijd. Ik geef ons net zoveel kans als de 3 andere ploegen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Eens, zeker omdat Vitesse nog tegen de neuzen moet. Maar jij en ik weten beide dat plek 2 een utopie is.
Anders is koeman gewoon 3 keer op rij 2e geworden (jaja, doelsaldo). Dat is echt een wereldprestatie.
quote:
Nu geef je aan dat je vizier meer gericht is op de ploeg onder je (PSV) dan op de ploeg boven je (Vitesse), en de ploeg die je van de 2e plek af houdt.quote:
Fc neuzemvreugd amsterdam heeft altijd moeite met ze.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Eens, zeker omdat Vitesse nog tegen de neuzen moet. Maar jij en ik weten beide dat plek 2 een utopie is.
Anders is koeman gewoon 3 keer op rij 2e geworden (jaja, doelsaldo). Dat is echt een wereldprestatie.
Kan de kampioenswedstrijd zijnquote:Op zondag 16 maart 2014 10:07 schreef Vasion het volgende:
[..]
Fc neuzemvreugd amsterdam heeft altijd moeite met ze.
Zou niet gek opkijken als Vitesse wat puntjes zou afsnoepen.
Jup, iedereen speelt nog ergens voor.quote:Op zondag 16 maart 2014 11:42 schreef tja77 het volgende:
Ajax wordt gewoon kampioen, tis niet anders. De strijd daarachter gaat tussen 4 ploegen, het verschil tussen de 2e plek en de 5e plek kan aan het einde van het seizoen zomaar slechts 2 punten zijn. En er is nog geen fuck over te zeggen wie 2e gaat worden.
Clasie en Vilhena zijn beiden een beetje grijze muizen.. beiden hebben niks creatiefs in hun spel, doen nooit eens iets bijzonders met een bal.. Bij Vilhena valt mij eigenlijk ook steeds weer zijn dramatische traptechniek op.. scorend vermogen is bij beiden ook 0,0.quote:Op zondag 16 maart 2014 05:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ben zelf meest teleurgesteld in Clasie. Die lijkt niet alleen stil te staan maar zelfs achteruit te gaan. Betrap hem nog maar zelden op geniale passes. Ook Vilhena doet het slecht alleen heb ik daar nooit echt zoveel in gezien als Clasie.
Onze spelhervattingen inderdaadquote:Op zondag 16 maart 2014 11:53 schreef Dekatria het volgende:
Ik mis de mentaliteit van spelers om na een training nog even te blijven plakken om te oefenen op vrije trappen ofzo. Het kan zo'n effectief wapen zijn als je je er wat extra tijd in stopt.
V Hooijdonk oefende altijd extra na een training op vrije trappen, en zie waar het hem (en ons) heeft gebracht.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Onze spelhervattingen inderdaad;')
Dat moet toch trainbaar zijn zou je zeggen, maar elke corner is voor de keeper en elke vrije trap gaat in de muur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |