Groot probleem idd.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:23 schreef Tomasso het volgende:
Ik snap eigenlijk wel dat hij naar City gaat. De voorzieningen daar om je te ontwikkelen zijn minstens 100x beter dan op Varkenoord, wat echt van belachelijk laag niveau is. Daarnaast betere spelers om je heen, dus ook dat zorgt voor betere ontwikkeling. Het wordt tijd dat Feyenoord het daadwerkelijke probleem onder ogen ziet: Varkenoord is niet meer van deze tijd en moet dringend op de schop.
Ja, dat zal de reden zijn: zijn ontwikkeling.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:23 schreef Tomasso het volgende:
Ik snap eigenlijk wel dat hij naar City gaat. De voorzieningen daar om je te ontwikkelen zijn minstens 100x beter dan op Varkenoord, wat echt van belachelijk laag niveau is. Daarnaast betere spelers om je heen, dus ook dat zorgt voor betere ontwikkeling. Het wordt tijd dat Feyenoord het daadwerkelijke probleem onder ogen ziet: Varkenoord is niet meer van deze tijd en moet dringend op de schop.
Maakt ook al geen indruk. Niet gek, familie van Bruma, kunnen er beide geen pokkepleuris van.quote:
Tuurlijk weegt dat mee. Maar jij werkt toch liever ook bij een bedrijf dat een goede kantine heeft, dat er schoon en opgeruimd uitziet, waar je 2 30" beeldschermen hebt en waar je goede cursussen kan volgen, in plaats van een ondergepiste kantine, oude teringmeuk en een 486?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja, dat zal de reden zijn: zijn ontwikkeling.
Niet 4.0-4.5 miljoen het jaar aan salaris, ten opzichte van 2 ton bij Feyenoord.
Oude teringmeuk en een 486 + 3 miljoen versus een mooie kantine en 2 monitoren voor 2 ton.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Tuurlijk weegt dat mee. Maar jij werkt toch liever ook bij een bedrijf dat een goede kantine heeft, dat er schoon en opgeruimd uitziet, waar je 2 30" beeldschermen hebt en waar je goede cursussen kan volgen, in plaats van een ondergepiste kantine, oude teringmeuk en een 486?
En zie hier de reden waarom Kongolo al lang en breed weg is.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:39 schreef satecl het volgende:
En toch meer verdienen dan je oude maten + geselecteerd worden door Nederlands Elftal.
De investering op Varkenoord kan ook los van het stadion. Sterker nog, volgens mij moeten ze dat nu zelfs doen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Oude teringmeuk en een 486 + 3 miljoen versus een mooie kantine en 2 monitoren voor 2 ton.
Doe mij optie 1 maar..
Bovendien is het in de club allang bekend dat Varkenoord niet voldoet. Punt is: investeren op Varkenoord moet simultaan gebeuren met een stadion. Ik snap je rant dus niet.
Weet je nog dat hele "we hebben geen geld verhaal"?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:42 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De investering op Varkenoord kan ook los van het stadion. Sterker nog, volgens mij moeten ze dat nu zelfs doen.
Dit ook. Daarnaast moeten we gewoon weg accepteren dat spelers niet meer 100% clubliefde hebben. Het is ook leuk hoor, dat De Vrij bij ons in de basis staat, maar hoe is zijn ontwikkeling nou de afgelopen 2 jaar?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:42 schreef PIETR het volgende:
We kunnen wel gaan lopen huilen, maar wat hij daar gaat verdienen als 16 jarige is bizar veel. Kun je niks aan doen.
Deze week zijn er trouwens twee Amerikaanse toptalentjes op proef geweest. Ook wij halen dus jonge spelers bij andere clubs vandaan.
Ajax betaalt een miljoen per jaar salaris en in tegenstelling tot Feyenoord heb je bij Ajax wel kans door te stromen naar bijvoorbeeld Engeland.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:42 schreef Elan het volgende:
Als het alleen om geld zou gaan zoals jij stelt HMF waarom lopen ze bih Ajax niet masaal weg dan??
Hoe kan je dan verwachten dat je toptalenten hier blijven, als ze op een derderangs complex moeten rondlopen (om het maar even cru en bot uit te spreken...)?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Weet je nog dat hele "we hebben geen geld verhaal"?
Nee?
We hebben geen geld. We hebben nog 33 miljoen schuld als je de aandelen meetelt.
Een complex kost al snel 10 miljoen. Investering in Varkenoord kan alleen als een investeerder daar poen in wil steken. En dat moet je dus echt niet willen. Krijg je van die "30% van alle transferrechten van de jeugd de komende 10 jaar zijn voor mij" constructies.
Ja eens.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:42 schreef PIETR het volgende:
We kunnen wel gaan lopen huilen, maar wat hij daar gaat verdienen als 16 jarige is bizar veel. Kun je niks aan doen.
Deze week zijn er trouwens twee Amerikaanse toptalentjes op proef geweest. Ook wij halen dus jonge spelers bij andere clubs vandaan.
Als je Terence en Rodney niet eens uit elkaar kan houden, dan zijn we officieel klaar met de discussie met jou.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja eens.
Maar zuur is het wel die terence speelt echt als een baas.
Hoe kan je verwachten dat de club een complex van 10 miljoen uit de grond stampt uit het eigen portemonneetje als we al met moeite een nieuwe grasmat kunnen leggen in de Kuip?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:45 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hoe kan je dan verwachten dat je toptalenten hier blijven, als ze op een derderangs complex moeten rondlopen (om het maar even cru en bot uit te spreken...)?
Dit dus. We zijn naar de klote, daar is dit het zoveelste bewijs van.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoe kan je verwachten dat de club een complex van 10 miljoen uit de grond stampt uit het eigen portemonneetje als we al met moeite een nieuwe grasmat kunnen leggen in de Kuip?
Ik verwacht helemaal niet dat jeugd blijft plakken. Maar ik wijd dat niet aan het complex: eerder aan de miljarden van city versus de honderdjes van Feyenoord in de kluis.
Dan zou het dus handiger zijn om eerst bij Ajax te tekenen dan komt die stap naar een grote competitie vanzelf.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ajax betaalt een miljoen per jaar salaris en in tegenstelling tot Feyenoord heb je bij Ajax wel kans door te stromen naar bijvoorbeeld Engeland.
Welke Feyenoorder die niet vanuit de jeugd vertrok is bij een topclub terecht gekomen? O ja. Kuijt. Dat is ACHT JAAR TERUG.
Ajax? Dit jaar (Eriksen). Het jaar ervoor (Verthongen). Het jaar ervoor (Vermaelen). Het jaar ervoor (Suarez). Het jaar ervoor (Huntelaar).
Begin je het nu een beetje te snappen?
Ik hoop toch niet dat dat nieuws voor je is?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:48 schreef Tomasso het volgende:
We zijn naar de klote, daar is dit het zoveelste bewijs van.
Europees voetbal, kampioenschappen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:42 schreef Elan het volgende:
Als het alleen om geld zou gaan zoals jij stelt HMF waarom lopen ze bih Ajax niet masaal weg dan??
Ajax is niet geinteresseerd in onze halve 'talenten'. Daarbij zullen de clubs eigenlijk nooit meer elkaars spelers overkopen denk ik zo.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan zou het dus handiger zijn om eerst bij Ajax te tekenen dan komt die stap naar een grote competitie vanzelf.
Of zouden ze dat niet aandurven.
Er vanuit gaande dat terence mee gaat met papa en broertje.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je Terence en Rodney niet eens uit elkaar kan houden, dan zijn we officieel klaar met de discussie met jou.
1 jaar contract, city zal geen haast hebben.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Prima. Kan je makkelijk een miljoen of 8 voor vragen. Volgende talenten staan alweer klaar.
Maar vooral:quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:49 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Europees voetbal, kampioenschappen.
Kan me niet voorstellen dat zijn ouders/zaakwaarnemer niet een deal proberen te sluiten waarin Terence meegaat zodat hij niet alleen achterblijft.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:50 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
1 jaar contract, city zal geen haast hebben.
Nee hoor, totaal geen nieuws. Ik vind het alleen frappant dat er dan van die verongelijkte reacties komen op dit vertrek van Kongolo.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik hoop toch niet dat dat nieuws voor je is? [ afbeelding ]
Anders breng ik je even 'up to speed' waar het fout is gegaan sinds, pakweg, 2001 qua beleid.
Dat jaartje.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat zijn ouders/zaakwaarnemer niet een deal proberen te sluiten waarin Terence meegaat zodat hij niet alleen achterblijft.
O dat. Ja dat is altijd wel grappig. Mensen snappen er niets van.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:51 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee hoor, totaal geen nieuws. Ik vind het alleen frappant dat er dan van die verongelijkte reacties komen op dit vertrek van Kongolo.
Dat is hij alleen volgens AD al 4x geweest.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En zie hier de reden waarom Kongolo al lang en breed weg is.
Tja die spreken dat natuurlijk gewoon af onder het genot van een hapje en een drankje ook al mag het eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:50 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
1 jaar contract, city zal geen haast hebben.
O, ik baseer me niet op het AD hoor.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:52 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat is hij alleen volgens AD al 4x geweest.
Precies.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Tja die spreken dat natuurlijk gewoon af onder het genot van een hapje en een drankje ook al mag het eigenlijk niet.
Da's allemaal natuurlijk wel leuk, maar BMI, Clasie, Janmaat enzo hebben nu al aardig wat interlandervaring erbij. En die krijg je alleen als je aan spelen bij je club toekomt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:58 schreef Helpmefok het volgende:
Elke speler ziet dat je vanaf Feyenoord niet doorstroomt naar een Premier League o.i.d.
Janmaat, Clasie, Pelle, BMI et cetera MOETEN dit jaar naar (semi-)topclubs om nog enigszins de jeugd iets voor te kunnen houden. Maar dat gaat ook niet gebeuren.
Moet je eens kijken naar Ajax. Dat is echt een spelersfabriek (Verthongen Vermaelen Suarez Eriksen). Daar zou ik dan ook wel nog even blijven plakken.
Feyenoordspelers zien maar een ding: een Premier Leagueclub kan tussen je 16e en 18e komen, anders ben je gedoemd te rotten in de Nederlandse competitie of Turkije o.i.d.
Spelers zien ook dat Van Gaal dalijk weg is en dat Hiddink daarvoor in de plaats komt. Die snappen ook wel dat Hiddink van zijn levensdagen niet in de Eredivisie gaat plukken. Die kiest liever meneer Affelay van Barcelona dan een of ander ventje uit de Ere.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Da's allemaal natuurlijk wel leuk, maar BMI, Clasie, Janmaat enzo hebben nu al aardig wat interlandervaring erbij. En die krijg je alleen als je aan spelen bij je club toekomt.
Want Afellay speelt ook elke weekquote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Spelers zien ook dat Van Gaal dalijk weg is en dat Hiddink daarvoor in de plaats komt. Die snappen ook wel dat Hiddink van zijn levensdagen niet in de Eredivisie gaat plukken. Die kiest liever meneer Affelay van Barcelona dan een of ander ventje uit de Ere.
Dat is een argument voor Van Gaal, niet Hiddink. Dat is dus exact mijn punt. Je moet niet kijken naar het beleid van die megalomane gek.quote:
Onzin, zo zal Hiddink niet beredeneren. Die gaat gewoon voor jongens die in potentie het beste zijn. En dan is zo'n Affelay echt extreem veel beter dan de troep die nu rondloopt in het NL elftal.quote:Wedstrijden, dat is hetgeen wat telt. Bankzitters heb je niks aan in een nationaal elftal.
Gedeeltelijk eens.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:58 schreef Helpmefok het volgende:
Elke speler ziet dat je vanaf Feyenoord niet doorstroomt naar een Premier League o.i.d.
Janmaat, Clasie, Pelle, BMI et cetera MOETEN dit jaar naar (semi-)topclubs om nog enigszins de jeugd iets voor te kunnen houden. Maar dat gaat ook niet gebeuren.
Moet je eens kijken naar Ajax. Dat is echt een spelersfabriek (Verthongen Vermaelen Suarez Eriksen). Daar zou ik dan ook wel nog even blijven plakken.
Feyenoordspelers zien maar een ding: een Premier Leagueclub kan tussen je 16e en 18e komen, anders ben je gedoemd te rotten in de Nederlandse competitie of Turkije o.i.d.
Dit zegt toch al genoeg?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Soms nog erger en worden ze uitgeleend aan degradatiekandidaten terwijl zulke spelers bij ons vrijwel altijd speeltijd krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |