abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137720939
Kwam deze ook tegen:

Gio _O_
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_137721222
quote:
Verwoede pogingen van Feyenoord om de talentvolle Rodney Kongolo zijn eerste profcontract in de Kuip te laten ondertekenen, hebben geen effect gesorteerd. Het broertje van eerste selectielid Terence maakt zich op voor een vertrek naar Manchester City, waar hij direct meer zal verdienen dan zijn oudere broer. Dat meldt het Algemeen Dagblad vandaag.

De pas 16-jarige Kongolo vertrekt in navolging van spelers als Rajiv van La Parra, Nathan Aké, Jeffrey Bruma, Karim Rekik en Kyle Ebecilio al vroegtijdig uit de jeugdopleiding op Varkenoord. Feyenoord ontvangt slechts een verplichte opleidingsvergoeding van enkele tonnen voor de jeugdinternational uit eigen kweek
Kut.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  vrijdag 14 maart 2014 @ 07:47:07 #78
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_137721478
Hij is volgens mij al 10x vertrokken. Eerst zien dan geloven.
pi_137721515
Godver, leren die gasten het dan nooit dat de meeste talenten hopeloos falen als ze die overstap te vroeg maken. :')

Ik snap dat zo'n grote club en miljoenenaanbod erg verleidelijk zijn, maar als je die overstap te vroeg maakt belandt je carriere op een zijspoor en zal het vervolg eerder slechter dan beter zijn dan wanneer je besluit zo'n overstap later te maken en je eerst verder te ontwikkelen in de eredivisie.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  vrijdag 14 maart 2014 @ 07:51:39 #80
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_137721520
Als hij zou gaan is het natuurlijk een domme zet. Gaat nooit in de basis komen daar.
pi_137721795
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 07:50 schreef Tomatenboer het volgende:
Godver, leren die gasten het dan nooit dat de meeste talenten hopeloos falen als ze die overstap te vroeg maken. :')

Ik snap dat zo'n grote club en miljoenenaanbod erg verleidelijk zijn, maar als je die overstap te vroeg maakt belandt je carriere op een zijspoor en zal het vervolg eerder slechter dan beter zijn dan wanneer je besluit zo'n overstap later te maken en je eerst verder te ontwikkelen in de eredivisie.
Op zich is hij wel voor zijn 18e miljonair :')

Verder kan hij natuurlijk net als de rest van het rijtje na 'falen' zich gewoon alsnog melden bij een gerenomemerde eredivisieploeg, maar dan wel met een glimlachende bankrekening en een kijkje in de keuken van een Europese topploeg.
Ik denk dat het ook niet de beste weg is hoor, en ik vind het ook kut als ie vertrekt, maar ik kan die afweging wel begrijpen ;(
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 08:31:39 #82
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_137721910
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 07:47 schreef Sunri5e het volgende:
Hij is volgens mij al 10x vertrokken. Eerst zien dan geloven.
Boeiend. Als je overal opzichtig faalt kan je daarna altijd nog bij een PSV terecht en daar op dezelfde voet verder gaan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 14 maart 2014 @ 08:35:52 #83
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_137721952
Zal mij niks verbazen als Terence ook die kant op gaat. Contract loopt nog maar een jaartje door, pa zal wel een dikke baan op papier in Manchester krijgen. Blijft 'ie anders ook alleen achter.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_137722015
Hebben we dat nieuwe supersponsorcontract nou al binnen?
  vrijdag 14 maart 2014 @ 08:41:33 #85
357045 Grifte
Feijenoord
pi_137722017
Tja zolang clubs als Twente en PSV dit soort lui nog een vangnet bieden als zij falen in Engeland, is het mooi makkelijk cashen met nog sportieve toekomstige Eredivisiegarantie.

Hoop dat ie hard afgaat als hij vertrekt.
pi_137722092
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 08:35 schreef Caland het volgende:
Zal mij niks verbazen als Terence ook die kant op gaat. Contract loopt nog maar een jaartje door, pa zal wel een dikke baan op papier in Manchester krijgen. Blijft 'ie anders ook alleen achter.
Terwijl hun pa hier niet zo'n voorstander van is, maar ja als je 3 hoog achter woont en je kan zo jong al dik cashen.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 08:48:18 #87
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_137722114
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 06:55 schreef H.FR het volgende:

[..]

Kut.
Tjongejonge :')
Je kan je toch niet voorstellen dat zo'n jonge jongen, ook al is hij zeer talentvol naar wat ik heb gehoord, daar voor iets anders heengaat dan het geld. Je moet echt volslagen achterlijk zijn als je denkt dat zoiets goed is voor je carrière.
pi_137722274
quote:
Broertje Rodney Kongolo vertrekt naar Manchester City en dus is iedereen bij Feyenoord nu gefocust op de oudere Terence Kongolo. De basisspeler in het elftal van trainer Ronald Koeman kan zijn contract, dat nog één jaar doorloopt, verlengen in de Kuip, bericht het Algemeen Dagblad vrijdagochtend.

Het management van Kongolo is echter niet van plan om direct toe te happen. De multifunctionele verdediger wil zijn sportieve situatie eerst afwachten, zeker met het oog op het volgende seizoen met de nieuwe hoofdcoach Fred Rutten.

Als Kongolo zijn contract niet wenst te verlengen dan is een zomers vertrek niet uitgesloten. Collega's Stefan de Vrij en Daryl Janmaat verkeren in eenzelfde situatie. Ook zij hebben nog een verbintenis tot medio 2015 en kunnen die openbreken en verlengen. Gaan zij daar niet op in dan is een verkoop onvermijdelijk.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_137722278
quote:
De schrik zat er bij Feyenoord gisteren even goed in. International Jean-Paul Boëtius verliet gisteren de training voortijdig met een knieblessure. Verzorger Fred Zwang ondersteunde de strompelende linksbuiten richting de kleedkamer. Dat schrijft het Algemeen Dagblad vandaag.

Medisch onderzoek in de Kuip kon geen schade aan het blessuregevoelige gewricht van de buitenspeler ontdekken, waardoor de blessure mee lijkt te vallen. De staf bij Feyenoord heeft dan ook goede hoop dat trainer Ronald Koeman zondagmiddag in het duel met sc Heerenveen gewoon een beroep kan doen op Boëtius.
pi_137722411
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 08:35 schreef Caland het volgende:
Zijn vader gaat inderdaad mee naar Manchester. Terence zal dus ook wel in Engeland willen gaan spelen.
blablablabla
  vrijdag 14 maart 2014 @ 09:12:43 #91
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_137722426
Leuk die samenwerking met city
pi_137722457
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 09:12 schreef Sunri5e het volgende:
Leuk die samenwerking met city
als - dan gelul.. maar als je die spelers niet was kwijtgeraakt aan zulke koopzieke clubs had je nu echt een behoorlijk ziek elftal staan :(
blablablabla
pi_137722476
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 09:14 schreef Elan het volgende:

[..]

als - dan gelul.. maar als je die spelers niet was kwijtgeraakt aan zulke koopzieke clubs had je nu echt een behoorlijk ziek elftal staan :(
inderdaad. Laten we wel weten: zo'n Rekik en Bruma zijn 40-45 keer beter dan Vrij / BMI, toch Elan? :')

Is gelul. Al die spelertjes (Op Aké na) hebben uiteindelijk bewezen het niveau miet aan te kunnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2014 09:16:25 ]
pi_137722500
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 09:16 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

inderdaad. Laten we wel weten: zo'n Rekik en Bruma zijn 40-45 keer beter dan Vrij / BMI, toch Elan? :')

Is gelul. Al die spelertjes (Op Aké na) hebben uiteindelijk bewezen het niveau miet aan te kunnen.
En natuurlijk onze vriend van Twente, Ebecilio. Die doet het ook prima.
Maar de meesten bakken er weinig van inderdaad.
pi_137722501
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 08:48 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Tjongejonge :')
Je kan je toch niet voorstellen dat zo'n jonge jongen, ook al is hij zeer talentvol naar wat ik heb gehoord, daar voor iets anders heengaat dan het geld. Je moet echt volslagen achterlijk zijn als je denkt dat zoiets goed is voor je carrière.
Bizar maar waar: voetballers geven meer om het pakken van tientallen miljoenen dan 'carrièreontwikkeling'. Ik had de gok ook genomen.
  Forum Admin vrijdag 14 maart 2014 @ 09:18:00 #96
35723 crew  GGMM
pi_137722518
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 09:16 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Jij riep aan het begin van dit seizoen net zo goed dat Rekik het wel zou halen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_137722536
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 09:18 schreef GGMM het volgende:

[..]

Jij riep aan het begin van dit seizoen net zo goed dat Rekik het wel zou halen.
Die is dan ook extreem door de mand gevallen.

Al moet je eerlijk wezen: Rekik zou het veel makkelijker redden met Kongolo, Janmaat en een goede LB naast zich. Dan zou het echt geen slechte speler zijn. Veruit de beste verdediger van PSV.
pi_137722548
Je vergeet dat mannetje van Twente. Ake inderdaad.
Rekik is 3 klassen beter dan De Vrij ja.

Bruma /care.

Gaat ook om de selectie als geheel.
Grote kracht van de joden is dat ze regelmatig rouleren terwijl het krediet van bepaalde figuren bij ons grenzeloos lijkt.
Mede door gebrek aan beter op de bank.
blablablabla
pi_137722590
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 09:19 schreef Elan het volgende:
Je vergeet dat manetje van Twente. Ake inderdaad.
Castaignos? Woehahaha _O-. Ja behalve nee.

quote:
Rekik is 3 klassen beter dan De Vrij ja.
Vrij is dan ook een extreem matige CV. Zegt niets over Rekik. Vergelijk Kongolo/Rekik eens, dan lach je je kapot.
quote:
Bruma /care.
Wat, nu tellen de voetballers die niet geslaagd zijn ineens niet mee? :')

quote:
Gaat ook om de selectie als geheel.
Grote kracht van de joden is dat ze regelmatig rouleren terwijl het krediet van bepaalde figuren bij ons grenzeloos lijkt.
Mede door gebrek aan beter op de bank.
Rekik, Bruma op je bank was geen 'beter' geweest op je bank.

Castaignos houden had betekend dat je nooit Pellè gehad had. Ik weet wel wie ik liever bij mijn club zie. :W

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2014 09:22:06 ]
  vrijdag 14 maart 2014 @ 09:23:44 #100
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_137722630
Ik snap eigenlijk wel dat hij naar City gaat. De voorzieningen daar om je te ontwikkelen zijn minstens 100x beter dan op Varkenoord, wat echt van belachelijk laag niveau is. Daarnaast betere spelers om je heen, dus ook dat zorgt voor betere ontwikkeling. Het wordt tijd dat Feyenoord het daadwerkelijke probleem onder ogen ziet: Varkenoord is niet meer van deze tijd en moet dringend op de schop.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')