quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:18 schreef golfer het volgende:
Ach gossie, Monique van der Ven toen ze nog leukecht was in 1973.
Dat kan zomaar ff blijven hangen jaquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:25 schreef PdeHoog het volgende:
Blegh. Die droom van vanmorgen houdt me nog bezigDat was niet de afspraak
Niet gehoord maar weet wel al dat ik t niet leuk vind. Vind hun beide al niet leuk. Maar ik hou ook van een beatquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:48 schreef golfer het volgende:
Heb het Nederlandse songfestivalliedje van Ilse en Waylon net even beluisterd. Wat een draak. Countrymuziek.
Wat een end rijdenquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:11 schreef FutureFairytale het volgende:
Heerlijk gedanst
En weer 2 boekingen erbij, in Verweggistan.... (Leeuwarden en Balkbrug).
Zojuist iets meer voeding gegeven en meer vocht en ze scharrelde naar de bakquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:12 schreef AnneX het volgende:
Poes doet het goed, lees ik. ( en B. en golfer ook!) Fijn.
Oh wat lijkt me dat leuk!!quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:12 schreef AnneX het volgende:
..
Lekker zingen met acoustiek hé.
Vandaag werd er door een geïnspireerde zangjuf de puntjes op de i gezet.
Hemelvaartsdag treden wij op samen met een koor uit Noorwegen ?!
Half 1 naar bed en half 5 wakkerquote:
En praten ze vervolgens elkaar allemaal naquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:55 schreef borisz het volgende:
Debat Moskee zit erop. Onze kandidaat deed het goed.
Al van het begin van het debat kreeg ik al info over een andere bijeenkomst verderop. Uurtje later is het barst het los in de media.
12 km. Doe ik 35-40 minuten over. Ik heb een bus deo en een schoon overhemd bij mij in de fietstasquote:Op donderdag 13 maart 2014 09:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Hoe ver moet je Pee? Ik heb ook het voornemen meer te gaan fietsen. Het is toch wel een half uur voor mij maar zolang ik halve dagen werk en 's ochtends niet per se voor 8 uur aanwezig wil zijn kan dat welDat weerhield me er altijd van, plus dat ik altijd zo bezweet raak
Slim idd.quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
12 km. Doe ik 35-40 minuten over. Ik heb een bus deo en een schoon overhemd bij mij in de fietstas
Wat vind je leuk?quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:06 schreef Jagärtrut het volgende:
Heeft hier iemand nog tips voor leuke boeken? Ik wil m'n kindle nog even volladen voordat ik wegga...
Ik vind de terugweg altijd veel minder erg. Dan ga ik naar huisquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Slim idd.En ook een pittig stuk zo voor je werk
vind het op de terugweg altijd minder ver
Ja precies! En dan werkt het ontspannend ipv vermoeiendquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind de terugweg altijd veel minder erg. Dan ga ik naar huis
Ja, want dan is het klaar. Terwijl de heenweg, pfff. EERST 12 km fietsen en dan nog de hele dag, ik wil naar bed. Dat.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja precies! En dan werkt het ontspannend ipv vermoeiend
Nederlands of Engels?quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:10 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
geen scifi of fantasy, en geen thrillers. Voor de rest, alles!
Ik lees veel thrillers, dus ik moet wel even nadenken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
maakt niet uit...Nou ja, zal engels zijn, odmat ik het op amazon.com koop.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:10 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
geen scifi of fantasy, en geen thrillers. Voor de rest, alles!
Oh, en de Daisy Sisters van Henning Mankell. Eigenlijk alles van die man, maar je moet de thrillers er even uitfilteren.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
maakt niet uit...Nou ja, zal engels zijn, odmat ik het op amazon.com koop.
bedoel je a million little pieces?quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:17 schreef Lonaa het volgende:
En A thousand pieces van James Frey. En het vervolg daarop, My friend Leonard. Aparte schrijfstijl, maar mooi.
Ik merkte vanmorgen dat ik er toch energie van krijgquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Slim idd.En ook een pittig stuk zo voor je werk
vind het op de terugweg altijd minder ver
Als ik na het fietsen lekker op een bureaustoel kan ploffen vind ik het wel lekker. Maar als je door moet vliegen en rennen zoals voor de klas, dan kost het me toch net iets te veel energie vooraf. Iig voor de lange dagen..quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik merkte vanmorgen dat ik er toch energie van krijgen lekker wakker wordt
Ja, die bedoel ik. Ik vergiste me in de Engelse titel.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:27 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
bedoel je a million little pieces?
Hennig Mankel heb ik het meeste van gelezen.
Bedankt iig!
Ik schaarde detectives bij thrillers, maar is natuurlijk eigenlijk wat anders. Lees je die wel? Aangezien je Mankell leest? Ik kan je dan namelijk een IJslandse serie aanraden van Indridason (de Inspecteur Erlendur serie). Mooie sfeer.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:27 schreef Jagärtrut het volgende:
Hennig Mankel heb ik het meeste van gelezen.
Die schrijver was ook bij Oprah m te vertellen dat het allemaal echt gebeurd was in het boek. Bleek een enorme leugenaarquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:34 schreef Lonaa het volgende:
Ja, die bedoel ik. Ik vergiste me in de Engelse titel.
Ja, dat wist ik, maar inderdaad, wel een fijn boek.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die schrijver was ook bij Oprah m te vertellen dat het allemaal echt gebeurd was in het boek. Bleek een enorme leugenaarWel knap geschreven.
Ik heb Sobotta er bij gepakt (hèt boek voor anatomie), maar er staat niets bij elleboogsholtequote:Op donderdag 13 maart 2014 11:02 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb trouwens major zonne-allergie. Zo boven m'n jetsers, in m'n nek en op m'n schouders. Oh, en in mijn elleboogholtes (heten die dingen eigenlijk anders dan zo?)
quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb Sobotta er bij gepakt (hèt boek voor anatomie), maar er staat niets bij elleboogsholte
Ik lees niet veel detectives, vind ze vaak niet zo goed geschreven, en erger me daar snel aan...Ik ga eens bij Indridason kijken....quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik schaarde detectives bij thrillers, maar is natuurlijk eigenlijk wat anders. Lees je die wel? Aangezien je Mankell leest? Ik kan je dan namelijk een IJslandse serie aanraden van Indridason (de Inspecteur Erlendur serie). Mooie sfeer.
Kate Atkinson kan ik je aanraden. Speelt in Engeland en Schotland. De BBC heeft er ook een serie van gemaakt, maar de boeken vond ik nog veel spannender.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:52 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik lees niet veel detectives, vind ze vaak niet zo goed geschreven, en erger me daar snel aan...Ik ga eens bij Indridason kijken....
Meh. Mijn voet is de afgelopen week wel weer dik(ker) geworden, evenals onderbeen. Knie is nog steeds een groot dik ei.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:41 schreef AnneX het volgende:
En hoe houdt de knie zich na een uurtje lopen?
Wij zijn weer klaar voor het Voorjaar.
Geknipt, gekleurd en geschoren![]()
# blond
Die ga ik ook ff opzoeken! Leuke setting namelijkquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kate Atkinson kan ik je aanraden. Speelt in Engeland en Schotland. De BBC heeft er ook een serie van gemaakt, maar de boeken vond ik nog veel spannender.
Krijgje nou niet allemaal vragen over het programma en over D'66? Kan je die goed beantwoorden vind je? Lijkt me zo moelijk! Mensen kunnen echt zoveel vragen over zulke uiteenlopende dingen!quote:
Niet altijd, maar het gaat me wel aardig af. En je loopt twee aan twee dus dat scheelt ook al.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Krijgje nou niet allemaal vragen over het programma en over D'66? Kan je die goed beantwoorden vind je? Lijkt me zo moelijk! Mensen kunnen echt zoveel vragen over zulke uiteenlopende dingen!
hier ook, ik heb een ponyquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:41 schreef AnneX het volgende:
En hoe houdt de knie zich na een uurtje lopen?
Wij zijn weer klaar voor het Voorjaar.
Geknipt, gekleurd en geschoren![]()
# blond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Memento-Mori op 13-03-2014 19:42:41 ]
Leuke aflevering weer.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:28 schreef AnneX het volgende:
En over vissticks (troep) bij KvW op drie.![]()
Ik moet nog vakanties gaan plannen dit jaarquote:
Ik ga thuis luierenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 07:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen.
Ga je nog ergens naartoe P?
Ik heb ook nog niks gepland.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:27 schreef golfer het volgende:
Pfoe...dat was de laatste van True Detective.
Beste serie die ik de laatste jaren gezien heb.
Wat goedquote:
Tof he! Wij waren ook onder de indruk. Goed acteerwerk, mooi gefilmd, goed geschreven..quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:27 schreef golfer het volgende:
Pfoe...dat was de laatste van True Detective.
Beste serie die ik de laatste jaren gezien heb.
Ik heb geloof ik deze winter maar 1 dag sneeuw gezienquote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:15 schreef Jagärtrut het volgende:
Hier onderweg naar Stockholm, nog wat laatste dingen kopen.. Morgen gaat het hier sneeuwen...
het is hier ook 12 graden vandaag, dus zelfs voor hier is het bizar...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik deze winter maar 1 dag sneeuw gezienBizar dat het daar gaat sneeuwen, terwijl ik de afgelopen week steeds zonder jas naar buiten ben geweest.
Kan wel kloppen, er is toen met name in het Noorden sneeuw gevallen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb helemaal geen sneeuw gezien deze winter
Er zijn wel speciale Accountantsessies, maar zeer weinig kantoren aanwezigquote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat goedMisschien kan je een leuk trainee traject vinden
Ik ga hem volgende week, als ik toch vrij benquote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tof he! Wij waren ook onder de indruk. Goed acteerwerk, mooi gefilmd, goed geschreven..
Wat zijn dat, controllerfuncties?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:06 schreef borisz het volgende:
Er zijn wel speciale Accountantsessies, maar zeer weinig kantoren aanwezig. Nou ja dan maar eens buurten bij andere bedrijven. Voor controllerfuncties sta ik ook open.
Financial controller dan neem ik aan?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Er zijn wel speciale Accountantsessies, maar zeer weinig kantoren aanwezig. Nou ja dan maar eens buurten bij andere bedrijven. Voor controllerfuncties sta ik ook open.
Ah gelukkig, was al even bang dat je iets leuks ging doenquote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]Vooral acteerwerk en sfeer zijn van zeldzaam hoog niveau.
Dat huis, wat was dat ook goed gedaan he wat een darksidige klerenzooiquote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Tof he! Wij waren ook onder de indruk. Goed acteerwerk, mooi gefilmd, goed geschreven..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Blues op 14-03-2014 13:16:08 ]
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ah gelukkig, was al even bang dat je iets leuks ging doen![]()
(Fotootje bijgevoegd).quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:14 schreef AnneX het volgende:
Goed nieuws over Xena.
Wat heeft het beest het getroffen met jullie.
Stiekum was ik een beetje bang, dat zij incontinent op de bank zou liggen.
Ws las ik daarom over piesen op de bank, oh gelukkig...op de bák.![]()
Wij gaan de economie stimuleren: voor mn.AX schoenen en broeken
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:02 schreef Bluezz het volgende:
Kattenbulletin voor de geinteresseerden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Wat is het voor christenen toch altijd lastig om te begrijpen dat de belangrijkste boodschap van die aan die boom gespijkerde schizo was: Het zou toch fijn zijn als mensen gewoon wat aardiger tegen elkaar warenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:39 schreef golfer het volgende:
Wat heb je toch een idioten op deze wereld:
http://nos.nl/artikel/623187-dood-van-els-borst-geen-toeval.html
Kattenbulletin voor de geinteresseerden :Ach gossie, de patient. Hoop dat ze weer goed opknapt. Sterkte met de/het zorgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
Kattenbulletin voor de geinteresseerden :Awww, dat pootje. Laat der maar snel nog meer opknappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Taartjes al ingeleverd?quote:
Ik zou gisteren couscous eten met o.a. aubergine, velderwtjes en lamsvlees. Toen was ik te laat voor werk en lietquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:07 schreef minilot het volgende:
& kweenie wat ik vanavond moet eten.Ik wil snel, gezond en vegetarisch, maar heb nul inspiratie.
Ik kijk het nu. Die vrouw van Schoemacher.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:05 schreef minilot het volgende:
Hihi.. Ik kijk dat soort zooi nooit, maar ik werd getipt dat Ryanne/Elle Bandita (de tegenwoordige vriendin van Christina Curry) afgelopen week in 'Jouw Vrouw / Mijn Vrouw VIPS' zat, waarbij ze ruilde met de vrouw van Robert Schoemacher.
Ik ben ooit, in een ver, grijs gothicverleden in Rotterdam een heel klein poosje stikverliefd geweest op Ryanne en na deze aflevering wist ik weer helemaal waaromHeh. Wel bizar om haar zo op teevee te zien..
RTL Gemist, voor de geïnteresseerden.
Heftig hè, dat huwelijk? Moet je toch niet aan denken!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik kijk het nu. Die vrouw van Schoemacher.
Nee, ik maak ze volgende week nog een keer. Ik moet nog even een spuitzak bestellen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:17 schreef minilot het volgende:
[..]
Taartjes al ingeleverd?![]()
(Ik ben nog steeds in dubio omtrent wat ik zal maken. Ik vrees dat het ertoe leidt dat ik uiteindelijk niks inlever.![]()
)
Maar ze is ook onaardig.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:40 schreef minilot het volgende:
[..]
Heftig hè, dat huwelijk? Moet je toch niet aan denken!
Ook lekker! Maar heb de hele week nogal wat beesten op (grote garnalen, hele grote gehaktballen), dus snak wel naar iets vegetarisch met een hoop groen intussenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zou gisteren couscous eten met o.a. aubergine, velderwtjes en lamsvlees. Toen was ik te laat voor werk en lietde couscous te gaar worden.
Nu is de couscous op dus vanavond eten we quinoa.
Quinoa-salade met feta, pompoen, rucola, rauwe paprika en uhm, tomaat?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:42 schreef minilot het volgende:
[..]
Ook lekker! Maar heb de hele week nogal wat beesten op (grote garnalen, hele grote gehaktballen), dus snak wel naar iets vegetarisch met een hoop groen intussen
Kijken of je dat ook nog vindt na de OKSELHAAR-scène!quote:
Pompoen, neejjoh! Het is lente! Pompoenen eet ik rond Halloween. Ik zoek iets in de richting van erwtjes en slaquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Quinoa-salade met feta, pompoen, rucola, rauwe paprika en uhm, tomaat?
Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:43 schreef minilot het volgende:
[..]
Kijken of je dat ook nog vindt na de OKSELHAAR-scène!![]()
![]()
Quinoa met erwtjes en sla. En rauwe oranje paprika.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:44 schreef minilot het volgende:
[..]
Pompoen, neejjoh! Het is lente! Pompoenen eet ik rond Halloween. Ik zoek iets in de richting van erwtjes en sla
Heb een paar jaar na mijn bakvisserige gothic-tijdperkse verliefheid nog een paar weken met haar bij hetzelfde Rotterdamse callcenter gewerkt en echt iedereen daar liep met haar weg, vooral ook de mensen die qua levensstijl compleet het tegenovergestelde waren. Achter die brute, onbehouwen motoriek en de rauwe manier van uiten zit echt een fantastische, te gekke persoonlijkheid en volgens mij is iedereen die haar langer dan een kwartier kent meteen volstrekt dol op haar.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.Maar ze is in ieder geval respectvol naar iedereen.
Wat ik er nu van zie, zou dat in mijn geval ook zo zijn. Ik vind sowieso bijzondere mensen veel leuker.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:47 schreef minilot het volgende:
[..]
Heb een paar jaar na mijn bakvisserige gothic-tijdperkse verliefheid nog een paar weken met haar bij hetzelfde Rotterdamse callcenter gewerkt en echt iedereen daar liep met haar weg, vooral ook de mensen die qua levensstijl compleet het tegenovergestelde waren. Achter die brute, onbehouwen motoriek en de rauwe manier van uiten zit echt een fantastische, te gekke persoonlijkheid en volgens mij is iedereen die haar langer dan een kwartier kent meteen volstrekt dol op haar.
O, die aflevering moet ik nog zien. Ik zet het op de kijklijst voor als de telefoon hier op kantoor ooit nog ophoudt met rinkelen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:49 schreef golfer het volgende:
N.a.v. de visstick-uitzending van KvW van gisteravond gaan wij vissticks eten.
Maar dan geheel zelfgemaakte van kabeljauwhaas.
Ik heb pompoensoep met appel en mijn eigen cajunspicemix gemaaktquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:44 schreef minilot het volgende:
Pompoen, neejjoh! Het is lente! Pompoenen eet ik rond Halloween. Ik zoek iets in de richting van erwtjes en slaKomt goed!
Met je eigen spicemolentje?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb pompoensoep met appel en mijn eigen cajunspicemix gemaakt
Wat een leuke vrouw vond ik haar!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:05 schreef minilot het volgende:
Hihi.. Ik kijk dat soort zooi nooit, maar ik werd getipt dat Ryanne/Elle Bandita (de tegenwoordige vriendin van Christina Curry) afgelopen week in 'Jouw Vrouw / Mijn Vrouw VIPS' zat, waarbij ze ruilde met de vrouw van Robert Schoemacher.
Ik ben ooit, in een ver, grijs gothicverleden in Rotterdam een heel klein poosje stikverliefd geweest op Ryanne en na deze aflevering wist ik weer helemaal waaromHeh. Wel bizar om haar zo op teevee te zien..
RTL Gemist, voor de geïnteresseerden.
Pompoen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb pompoensoep met appel en mijn eigen cajunspicemix gemaakt
quote:
Ik hou ook van pompoen hoor! Zeer veel zelfs. Maar ik vind het altijd wel leuk om een beetje (niet heel consequent hoor) rekening te houden met wat er in het seizoen is, want ik vind het tof om echt uit te kunnen kijken naar de beste tijd voor pompoenen, de beste tijd voor aardbeien, de beste tijd voor glühwein, etc.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Pompoen.![]()
Ik hou van pompoen. Ook in de lente. Net als zuurkool, daar hou k ook van en dat eten we zondag.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:18 schreef Isabeau het volgende:
Note to self: als je denkt dat er 3 blaadjes laurier in zaten en je vindt er maar twee dan moet je doorzoeken vóór je de blender er in zetDat was niet zo heel handig.
Nee, ik ben het met je eens hoor. Ik doe dat ook maar ook niet heel erg consequent. Voor pompoen maak ik graag een uitzondering. Hoewel ik wel merk dat ik dat dan eet op regenachtige koude dagen in het voorjaar.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:19 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik hou ook van pompoen hoor! Zeer veel zelfs. Maar ik vind het altijd wel leuk om een beetje (niet heel consequent hoor) rekening te houden met wat er in het seizoen is, want ik vind het tof om echt uit te kunnen kijken naar de beste tijd voor pompoenen, de beste tijd voor aardbeien, de beste tijd voor glühwein, etc.Ik eet ook altijd pas sinterklaassnoep wanneer de Goedheiligman z'n intocht weer goed is afgelopen. Onnozel misschien, maar ik heb daardoor wel een hoop eetpret!
Het moet voor de vrouw van Schoemacher wel heel akelig geweest zijn om terug te zien. Sneu voor haar, toch wel.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:21 schreef Lonaa het volgende:
Verder, aflevering afgekeken. Ryanne is leukKindje van Schoemacher ook.
Ze heeft een kap op, zalf op poot (de d.a. zei dat het wel een heel agressief spul is geweest waar ze in 'gevallen/gegleden' is) Er zit nog een flinke zweer achter in haar keel/op haar tong, vandaar dat ze nog niet eet en drinkt. Doorgaan met sondevoeding dus, ze was niets afgevallen dus dat gaat goed verder.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:00 schreef minilot het volgende:
Kus voor de poes! Hoe was het bij de dierenarts Bloes?
Dat zou mij ook zomaar overkomenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:18 schreef Isabeau het volgende:
Note to self: als je denkt dat er 3 blaadjes laurier in zaten en je vindt er maar twee dan moet je doorzoeken vóór je de blender er in zetDat was niet zo heel handig.
Als ik naar dat pootje kijk denk ik juist direct: dat geneest wel, maar och hemel die slokdarm...quote:
Ik heb er al wat fragmentjes uitgevistquote:
Snap ik. Maar ik wel.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:25 schreef golfer het volgende:
Ik heb die dame (nou ja...zo te zien meer bijna een man..) even opgezocht (nooit van gehoord) maar ik krijg er geen kriebels van/bij.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze heeft een kap op, zalf op poot (de d.a. zei dat het wel een heel agressief spul is geweest waar ze in 'gevallen/gegleden' is) Er zit nog een flinke zweer achter in haar keel/op haar tong, vandaar dat ze nog niet eet en drinkt. Doorgaan met sondevoeding dus, ze was niets afgevallen dus dat gaat goed verder.
Antibiotica omdat het open pootje niet mag gaan ontsteken. (dat doe ik ook weer samen met het voer door de sonde)
Het kan nog wel een week duren voor je echt verbetering ziet.
Denk maar aan brandwonden bij mensen zei ze.
Niet poepen is niet erg, het speciale blikvoer wat ze heeft vermengen we met veel water, het bestaat al uit veel vocht en ze krijgt er nog veel vocht bij, dus dat is niet echt erg. Komt wel goed zei ze. Bovendien hebben haar darmen 2 dagen of zo stilgelegen en het is nu pas de 3e hele dag dat ze 4X daags eten via de sonde krijgt.
Dinsdag weer terug.
De patient :Ook nog zo'n kraag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel mooi om te zien dat ze lekker uit het raam zit te kijken.The love you take is equal to the love you make.
Ik hoef er ook geen seks mee, maar erg ontwapenend.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:25 schreef golfer het volgende:
Ik heb die dame (nou ja...zo te zien meer bijna een man..) even opgezocht (nooit van gehoord) maar ik krijg er geen kriebels van/bij.
Ja vogeltjes blijven nu eenmaal aantrekkelijkquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ook nog zo'n kraag!
Wel mooi om te zien dat ze lekker uit het raam zit te kijken.
Ik nietquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:29 schreef Isabeau het volgende:
Nu ben ik wel nieuwsgierig naar de jongedame in kwestie!
Getailleerde tuinslang zonder tieten.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:30 schreef Lienekien het volgende:
Ik hoef er ook geen seks mee, maar erg ontwapenend.
Daar kan zij natuurlijk ook niets aan doenquote:
Met gebakken rauwe hamquote:
Heb jij wel een beetje tieten, golfer?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Getailleerde tuinslang zonder tieten.
Ik heb tegenwoordig meer tiet dan dat meisje.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:37 schreef Lienekien het volgende:
Heb jij wel een beetje tieten, golfer?
Ja, daar was ik al een beetje bang voor!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig meer tiet dan dat meisje.
rossig/blond.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:38 schreef Lienekien het volgende:
Ja, daar was ik al een beetje bang voor!![]()
Met grijs borsthaar?
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb jij wel een beetje tieten, golfer?
Iemand moet het doen hequote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ah gelukkig, was al even bang dat je iets leuks ging doen![]()
Dat kan nooit kwaad.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:51 schreef borisz het volgende:
ag in de zin van leuke/zinnige workshops ja, maar qua bedrijven zat er niet veel voor mij tussen.
Wel bijvoorbeeld een zinnige workshop argumentatieleer in sollicitatiegesprekken gevolgd.
Ruilen?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Fft: volgens mij moet jij eens naar die manager gaan en dit aangeven. Hier kan jij niets mee toch? Bizarre situatie weer, je lijkt er een abonnement op te hebben..
Nee hoor, maar ik maak het niet mijn probleem.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ruilen?
Ach bizar... Tis jammergenoeg een collega met wie ik t minder kan vinden maar helaas mijn directe collega. Ze is jong en wil zich laten zien maar dat gaat niet zo goed. Heb jij alleen maar leuke collega's gehad? Zou ik ook wel willen dan.
We zaten bij hem maar hij zei niks helaas. Alleen omdat ik degene ben met meer ervaring moet ik aan haar wennen vindt hij. Snap de logica er niet van maar goed.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:20 schreef Myraela het volgende:
Is dat die ene die de vorige keer naar je manager ging? Want dat zou ik zorgen dat jij deze keer degene bent die als eerst bij hem/haar op de deur klopt.
laurier gaat meestal wel goed. kruidnagel wil nog wel eens een keer achter blijven.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:18 schreef Isabeau het volgende:
Ook ervaring meequote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:04 schreef z80 het volgende:
laurier gaat meestal wel goed. kruidnagel wil nog wel eens een keer achter blijven.
en ook dat is niet lekker om op te kauwen.
Lucky tv zet er tenminste een eigen audio bij. Dat gedoe met grappige ondertitels werkt alleen als je geen duits verstaatquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:15 schreef AnneX het volgende:
Die scėne wordt wel vaker gebruikt voor persiflage.
Ik loop dagelijks ca een uur-anderhalf uur met matroos hond, kom ik daar ook wel aan.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:05 schreef PdeHoog het volgende:
Whehehehe... 300 km gewandeld al dit jaarin 2,5 maand
Knap hoor.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik loop dagelijks ca een uur-anderhalf uur met matroos hond, kom ik daar ook wel aan.
Werd 21.15u wakker maar dacht 'blijf nog ff liggen'quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:10 schreef Bluezz het volgende:
Next time als je een dutje doet de wekker zetten na een uurtje!
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:38 schreef AnneX het volgende:
En grappig...wij liepen in een winkelcentrum waar wij zelden komen en komen bekenden tegen, die daar nog nooit waren geweest![]()
Samen harinkie happen
dat was de reden om Matroos Hond welkom te heten aan boord het goede schip Pugwash,( samen met Seaman Staines, Roger the Cabinboy en Master Bates, maar dit terzijde). Na mijn longinfectie was mijn conditie vreselijk slecht, kon geen 100 meter lopen zonder uit te moeten puffen. Heb dit weer opgebouwd en wil dit blijven doen. Matroos Hond moet er uit, of het nu koud is of regent, sneeuwt of zonnetje schijnt. Hij moet eruit.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Knap hoor.![]()
Ik zie in het wandelpark waar het Openluchttheater Caprera onderdeel van is ook elke keer dezelfde wandelaars(sters) met hun honden bij mijn kassa langskomen en vaak pas ca. 1,5 tot 2 uur later terug komen. En dat terwijl we besloten een bos-duingebied hebben van ca. 25 hectare met heel veel oneffenheid. Als ik omhoog het eerste duin opklim moet ik daarna al even rust nemen.
Ik ken de droom nuquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Hoeft niet raar te zijn maar door diega ik wel rare dingen denken.
Ik mocht van D66 op ons winkelcentrum de (tafelmodel-)3Dprinter aaien die ze er voor campagnedoeleinden hadden neergezet. Het hoe en waarom werd niet helemaal duidelijk, vooral niet toen ik enthousiast liet vallen dat ik lid ben van de partij en de aandacht van de camagnevoerders zich subiet richtte op andere voorbijgangers.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:04 schreef borisz het volgende:
Zo'n drie uur in Velserbroek gestaan. Veel stemmers daar. Santpoort-Noord valt dan weer een beetje tegen
Je moet je leden juist af en toe aandacht gevenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:11 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik mocht van D66 op ons winkelcentrum de (tafelmodel-)3Dprinter aaien die ze er voor campagnedoeleinden hadden neergezet. Het hoe en waarom werd niet helemaal duidelijk, vooral niet toen ik enthousiast liet vallen dat ik lid ben van de partij en de aandacht van de camagnevoerders zich subiet richtte op andere voorbijgangers.![]()
Vertel dat de lijsttrekker van onze dorps-D66.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Je moet je leden juist af en toe aandacht geven.
Ja, ik bier wel behoorlijk deze week. Dinsdag van 11 tot 4, donderdag van 11 tot 4, gisteren van half 9 tot 1 en vanavond zal het wel van 9 tot 4 worden ofzo.quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:34 schreef golfer het volgende:
Ik heb raar gedroomd en Isabeau kwam in die droom voor.
Ik heb nog nergens jalapenos gezien! Zoek ze voor een Mexicaans buffet vlg week.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:13 schreef minilot het volgende:
Trouwens..
..onze Albert Heijn heeft jalapeños al een poosje vers in het assortiment!
![]()
![]()
Mijn C1000 heeft ze ook vaak vers.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb nog nergens jalapenos gezien! Zoek ze voor een Mexicaans buffet vlg week.
Pictures van de AXtuinman @ workquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:42 schreef AnneX het volgende:
Piet en Matroos![]()
MnAX heeft een deal gemaakt: een stapel hardhouten planken om borders te maken in de voortuin.inclusief schroeven en paaltjes.
Trust him![]()
Hij weigert om het te láten doenen na ruim een half jaar gaat-ie zelluf aan de slag
Wat was de kritiek?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:48 schreef golfer het volgende:
Grappig. Het restaurant dat ik al in januarie gereserveerd had voor a.s. zaterdag, Jaimie van Heije, wordt vandaag in het VK-magazine besproken (zeventje) door hun recensent Mac van Dinther.
Benieuwd of hij zich nog wat aantrekt van de suggesties in dat stukje.
Dat ie iets teveel bezig is met het uiterlijk en mooi opdienen van z'n gerechten en beter wat meer aandacht zou kunnen besteden aan het koken zelf.quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:58 schreef AnneX het volgende:
Overigens...wat een impact heeft de zelfdoding van nog geen drie weken geleden.
Wakkerworden in de nacht of niet in slaap vallen en malende gekmakende gedachten.
Snap ik wel, het was ook niet niks. Collega's er ook nog zo'n last van?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:58 schreef AnneX het volgende:
@workeven (af)wachten ...
![]()
Overigens...wat een impact heeft de zelfdoding van nog geen drie weken geleden.
Wakkerworden in de nacht of niet in slaap vallen en malende gekmakende gedachten.
Jeuh...jij gaat losquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:15 schreef minilot het volgende:
O, ter info.. Paastopic: http://forum.fok.nl/topic/2085071
..it's on!
Geef het tijd. En koekjes bakken helpt met alles, en zelfs als het niet helpt, dan heb je in elk geval koekjes.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:20 schreef AnneX het volgende:
Overdag gaat het nog met de dagelijkse beslommeringen en is het op de achtergrond.
Een wederzijdse vriendin was er vorige week en die zag er slecht uit.
Wij hebben toen urenlang uitputtend gepraat en ik dácht dat ik het had geaccepteerd met alle verhalen en gebeurtenissen die daarbij naar voren kwamen.
Nou wil ik koekjes bakken...ga alleen geen 10 km rijden voor 2 1/2 tl zuiveringszout.
Zou het ook met bakpoeder kunnen en in welke hoeveelheid.
P.'s recept http://www.toetjesentaart(...)okies-met-hazelnoot/
Awwwwquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Dat was weer gezellig bij babi M. en J. M. wordt echt slim en J. begint ook steeds beter te praten. Ze gingen op een gegeven moment hand in hand lopen. En elkaar knuffelen, alhoewel dat meer op duwen lijkt en ze op een gegeven moment huilen
Dat wordt nog spanned danquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:48 schreef golfer het volgende:
Grappig. Het restaurant dat ik al in januari gereserveerd had voor a.s. zaterdag, Jaimie van Heije, wordt vandaag in het VK-magazine besproken (zeventje) door hun recensent Mac van Dinther.
Benieuwd of hij zich nog wat aantrekt van de suggesties in dat stukje.
Kleine biggetjes zijn ook lievquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dude is er ooit mee begonnen om baby's hier babi's te noemen
Awwquote:
Oeh welke?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:10 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben in een fijne melancholieke bui en luister keihard Pink Floyd.
Wish you were here knalde net door de speakers, terwijl nu de laatste windvlaag klinkt.quote:
Die staat al heel lang op het verlanglijstje.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Gister Control weer gezien en vanmiddag de docu nog maar eens gekeken.. over melancholie gesproken..
Nou hij kwam gister op tv dusquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Die staat al heel lang op het verlanglijstje.
Gisteren had ik bezoek en daarna was ik in de stad.quote:
Oh wat leukquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Aww![]()
Ik was net in de super tot 19.55u, ging om 20u dicht maar toen ik wegging was het nog druk! Is Pasen al bijna begonnen ofzo?
En bij de snackbar ernaast wilde ik een slush halen en de snackbarboy had een grote beker ingeschonken voor ik bij de balie stond en ik kreeg em gratis. Ik zei 'nee joh, ben je gek?' Hij zei 'ja ik ben gek' met een superlieve smile
Hier ook! Zelf guacamole gemaakt. En een tomatensalsa. En een megapittige (vond ik) chili. Lekker met wraps / taco's, creme fraiche en een mengsel van ui, koriander en cheddarquote:
Yup. Hier ook. En nog een andere peperquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:13 schreef minilot het volgende:
Trouwens..
..onze Albert Heijn heeft jalapeños al een poosje vers in het assortiment!
![]()
![]()
Ik had hier 1,5 kilo rundvlees verwerkt in een chili en dat is met 6 man schoon op gegaanquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Dat wordt nog wat, mag voor 14 man koken en weet echt niet aan hoeveel vlees ik dan moet denken. Zijn wel bijna allemaal grote eters. Dat wordt volgend weekend stressen!
Denk hetquote:
Love is in the air?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:09 schreef FutureFairytale het volgende:
En bij de snackbar ernaast wilde ik een slush halen en de snackbarboy had een grote beker ingeschonken voor ik bij de balie stond en ik kreeg em gratis. Ik zei 'nee joh, ben je gek?' Hij zei 'ja ik ben gek' met een superlieve smile
Ik vind die 3e het leukst, die kontjesquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aiks! Ik stal mn tafel vol Mexicaans eten. Wraps, taco's en alles wat daarin kan los zodat mensen zelf kunnen pakken wat ze willen. Kip, gehakt en vega gehakt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik had hier 1,5 kilo rundvlees verwerkt in een chili en dat is met 6 man schoon op gegaan
Haha tis een schattige jongen, echt heel lief. Vast een leuk vriendje voor zijn leeftijdsgenootjesquote:
Waar smaakt meikaas naar? Is dat hele jonge kaas?quote:Op zondag 16 maart 2014 00:20 schreef golfer het volgende:
Weer terug van gezamenlijke verjaardagsfeestje van schoonzussie die samen met mijn neefje (haar zoon) 65 zijn geworden.
Lekker nog even chillen op de bank met een whiskietje en wat emmentaler en meikaas.
(lactasepil ingenomen).
Oh, je wilt het jochie geen trucjes leren?quote:Op zondag 16 maart 2014 00:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Haha tis een schattige jongen, echt heel lief. Vast een leuk vriendje voor zijn leeftijdsgenootjes.
Hele neutrale smaak. Inderdaad hele jonge kaas.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Waar smaakt meikaas naar? Is dat hele jonge kaas?
Ben het zelf inmiddels al verleerdquote:Op zondag 16 maart 2014 00:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, je wilt het jochie geen trucjes leren?
Nee, dat is wel voorbehouden aan bejaarde mannen.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Hij 'maakt niets uit, alle kleuren van de regenboog.'
Zoiets hoor ik niet vaak van jonge jongens
Hoog-Soeren. Er gaat iemand mee die wat conditie wil opbouwen en dus vermoedelijk niet grote afstanden kan doen en dan is dat wel ideaal. Rondje lopen, lunch, rondje lopenquote:
Lekker! Dat wordt vast wel een succesquote:Op zondag 16 maart 2014 00:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Aiks! Ik stal mn tafel vol Mexicaans eten. Wraps, taco's en alles wat daarin kan los zodat mensen zelf kunnen pakken wat ze willen. Kip, gehakt en vega gehakt.
+ Rijstsalade met o.a. kapucijners en avocado. 8ps tafel komt ws helemaal vol. Maar dat zou betekenen dat ik 3,5 kg vlees moet hebben...
Daar moet ik ook nog eens heen, vind stuwwalbossen vaak erg mooiquote:Op zondag 16 maart 2014 10:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Mooi daar. Wij waren gisteren op de Lemelerberg. Ook erg de moeite waard. Dus als je een keer zin hebt om deze kant op te komen..
Goeiemorgen!quote:Op zondag 16 maart 2014 10:18 schreef Selestha het volgende:
[..]
Lekker! Dat wordt vast wel een succes
Ja prachtig is het hier idd.quote:Op zondag 16 maart 2014 10:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Daar moet ik ook nog eens heen, vind stuwwalbossen vaak erg mooi
Nee, nog steeds heel zielig.Maar met kleine stapjes vooruit.quote:Op zondag 16 maart 2014 10:19 schreef Selestha het volgende:
Goedemorgen trouwens
Ik heb misschien iets gemist, maar is het inmiddels weer OK met de poes B & G?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |