quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:18 schreef golfer het volgende:
Ach gossie, Monique van der Ven toen ze nog leukecht was in 1973.
Dat kan zomaar ff blijven hangen jaquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:25 schreef PdeHoog het volgende:
Blegh. Die droom van vanmorgen houdt me nog bezigDat was niet de afspraak
Niet gehoord maar weet wel al dat ik t niet leuk vind. Vind hun beide al niet leuk. Maar ik hou ook van een beatquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:48 schreef golfer het volgende:
Heb het Nederlandse songfestivalliedje van Ilse en Waylon net even beluisterd. Wat een draak. Countrymuziek.
Wat een end rijdenquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:11 schreef FutureFairytale het volgende:
Heerlijk gedanst
En weer 2 boekingen erbij, in Verweggistan.... (Leeuwarden en Balkbrug).
Zojuist iets meer voeding gegeven en meer vocht en ze scharrelde naar de bakquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:12 schreef AnneX het volgende:
Poes doet het goed, lees ik. ( en B. en golfer ook!) Fijn.
Oh wat lijkt me dat leuk!!quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:12 schreef AnneX het volgende:
..
Lekker zingen met acoustiek hé.
Vandaag werd er door een geïnspireerde zangjuf de puntjes op de i gezet.
Hemelvaartsdag treden wij op samen met een koor uit Noorwegen ?!
Half 1 naar bed en half 5 wakkerquote:
En praten ze vervolgens elkaar allemaal naquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:55 schreef borisz het volgende:
Debat Moskee zit erop. Onze kandidaat deed het goed.
Al van het begin van het debat kreeg ik al info over een andere bijeenkomst verderop. Uurtje later is het barst het los in de media.
12 km. Doe ik 35-40 minuten over. Ik heb een bus deo en een schoon overhemd bij mij in de fietstasquote:Op donderdag 13 maart 2014 09:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Hoe ver moet je Pee? Ik heb ook het voornemen meer te gaan fietsen. Het is toch wel een half uur voor mij maar zolang ik halve dagen werk en 's ochtends niet per se voor 8 uur aanwezig wil zijn kan dat welDat weerhield me er altijd van, plus dat ik altijd zo bezweet raak
Slim idd.quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
12 km. Doe ik 35-40 minuten over. Ik heb een bus deo en een schoon overhemd bij mij in de fietstas
Wat vind je leuk?quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:06 schreef Jagärtrut het volgende:
Heeft hier iemand nog tips voor leuke boeken? Ik wil m'n kindle nog even volladen voordat ik wegga...
Ik vind de terugweg altijd veel minder erg. Dan ga ik naar huisquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Slim idd.En ook een pittig stuk zo voor je werk
vind het op de terugweg altijd minder ver
Ja precies! En dan werkt het ontspannend ipv vermoeiendquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind de terugweg altijd veel minder erg. Dan ga ik naar huis
Ja, want dan is het klaar. Terwijl de heenweg, pfff. EERST 12 km fietsen en dan nog de hele dag, ik wil naar bed. Dat.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja precies! En dan werkt het ontspannend ipv vermoeiend
Nederlands of Engels?quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:10 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
geen scifi of fantasy, en geen thrillers. Voor de rest, alles!
Ik lees veel thrillers, dus ik moet wel even nadenken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
maakt niet uit...Nou ja, zal engels zijn, odmat ik het op amazon.com koop.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:10 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
geen scifi of fantasy, en geen thrillers. Voor de rest, alles!
Oh, en de Daisy Sisters van Henning Mankell. Eigenlijk alles van die man, maar je moet de thrillers er even uitfilteren.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
maakt niet uit...Nou ja, zal engels zijn, odmat ik het op amazon.com koop.
bedoel je a million little pieces?quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:17 schreef Lonaa het volgende:
En A thousand pieces van James Frey. En het vervolg daarop, My friend Leonard. Aparte schrijfstijl, maar mooi.
Ik merkte vanmorgen dat ik er toch energie van krijgquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Slim idd.En ook een pittig stuk zo voor je werk
vind het op de terugweg altijd minder ver
Als ik na het fietsen lekker op een bureaustoel kan ploffen vind ik het wel lekker. Maar als je door moet vliegen en rennen zoals voor de klas, dan kost het me toch net iets te veel energie vooraf. Iig voor de lange dagen..quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik merkte vanmorgen dat ik er toch energie van krijgen lekker wakker wordt
Ja, die bedoel ik. Ik vergiste me in de Engelse titel.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:27 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
bedoel je a million little pieces?
Hennig Mankel heb ik het meeste van gelezen.
Bedankt iig!
Ik schaarde detectives bij thrillers, maar is natuurlijk eigenlijk wat anders. Lees je die wel? Aangezien je Mankell leest? Ik kan je dan namelijk een IJslandse serie aanraden van Indridason (de Inspecteur Erlendur serie). Mooie sfeer.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:27 schreef Jagärtrut het volgende:
Hennig Mankel heb ik het meeste van gelezen.
Die schrijver was ook bij Oprah m te vertellen dat het allemaal echt gebeurd was in het boek. Bleek een enorme leugenaarquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:34 schreef Lonaa het volgende:
Ja, die bedoel ik. Ik vergiste me in de Engelse titel.
Ja, dat wist ik, maar inderdaad, wel een fijn boek.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die schrijver was ook bij Oprah m te vertellen dat het allemaal echt gebeurd was in het boek. Bleek een enorme leugenaarWel knap geschreven.
Ik heb Sobotta er bij gepakt (hèt boek voor anatomie), maar er staat niets bij elleboogsholtequote:Op donderdag 13 maart 2014 11:02 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb trouwens major zonne-allergie. Zo boven m'n jetsers, in m'n nek en op m'n schouders. Oh, en in mijn elleboogholtes (heten die dingen eigenlijk anders dan zo?)
quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb Sobotta er bij gepakt (hèt boek voor anatomie), maar er staat niets bij elleboogsholte
Ik lees niet veel detectives, vind ze vaak niet zo goed geschreven, en erger me daar snel aan...Ik ga eens bij Indridason kijken....quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik schaarde detectives bij thrillers, maar is natuurlijk eigenlijk wat anders. Lees je die wel? Aangezien je Mankell leest? Ik kan je dan namelijk een IJslandse serie aanraden van Indridason (de Inspecteur Erlendur serie). Mooie sfeer.
Kate Atkinson kan ik je aanraden. Speelt in Engeland en Schotland. De BBC heeft er ook een serie van gemaakt, maar de boeken vond ik nog veel spannender.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:52 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik lees niet veel detectives, vind ze vaak niet zo goed geschreven, en erger me daar snel aan...Ik ga eens bij Indridason kijken....
Meh. Mijn voet is de afgelopen week wel weer dik(ker) geworden, evenals onderbeen. Knie is nog steeds een groot dik ei.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:41 schreef AnneX het volgende:
En hoe houdt de knie zich na een uurtje lopen?
Wij zijn weer klaar voor het Voorjaar.
Geknipt, gekleurd en geschoren![]()
# blond
Die ga ik ook ff opzoeken! Leuke setting namelijkquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kate Atkinson kan ik je aanraden. Speelt in Engeland en Schotland. De BBC heeft er ook een serie van gemaakt, maar de boeken vond ik nog veel spannender.
Krijgje nou niet allemaal vragen over het programma en over D'66? Kan je die goed beantwoorden vind je? Lijkt me zo moelijk! Mensen kunnen echt zoveel vragen over zulke uiteenlopende dingen!quote:
Niet altijd, maar het gaat me wel aardig af. En je loopt twee aan twee dus dat scheelt ook al.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Krijgje nou niet allemaal vragen over het programma en over D'66? Kan je die goed beantwoorden vind je? Lijkt me zo moelijk! Mensen kunnen echt zoveel vragen over zulke uiteenlopende dingen!
hier ook, ik heb een ponyquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:41 schreef AnneX het volgende:
En hoe houdt de knie zich na een uurtje lopen?
Wij zijn weer klaar voor het Voorjaar.
Geknipt, gekleurd en geschoren![]()
# blond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Memento-Mori op 13-03-2014 19:42:41 ]
Leuke aflevering weer.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:28 schreef AnneX het volgende:
En over vissticks (troep) bij KvW op drie.![]()
Ik moet nog vakanties gaan plannen dit jaarquote:
Ik ga thuis luierenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 07:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen.
Ga je nog ergens naartoe P?
Ik heb ook nog niks gepland.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:27 schreef golfer het volgende:
Pfoe...dat was de laatste van True Detective.
Beste serie die ik de laatste jaren gezien heb.
Wat goedquote:
Tof he! Wij waren ook onder de indruk. Goed acteerwerk, mooi gefilmd, goed geschreven..quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:27 schreef golfer het volgende:
Pfoe...dat was de laatste van True Detective.
Beste serie die ik de laatste jaren gezien heb.
Ik heb geloof ik deze winter maar 1 dag sneeuw gezienquote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:15 schreef Jagärtrut het volgende:
Hier onderweg naar Stockholm, nog wat laatste dingen kopen.. Morgen gaat het hier sneeuwen...
het is hier ook 12 graden vandaag, dus zelfs voor hier is het bizar...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik deze winter maar 1 dag sneeuw gezienBizar dat het daar gaat sneeuwen, terwijl ik de afgelopen week steeds zonder jas naar buiten ben geweest.
Kan wel kloppen, er is toen met name in het Noorden sneeuw gevallen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb helemaal geen sneeuw gezien deze winter
Er zijn wel speciale Accountantsessies, maar zeer weinig kantoren aanwezigquote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat goedMisschien kan je een leuk trainee traject vinden
Ik ga hem volgende week, als ik toch vrij benquote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tof he! Wij waren ook onder de indruk. Goed acteerwerk, mooi gefilmd, goed geschreven..
Wat zijn dat, controllerfuncties?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:06 schreef borisz het volgende:
Er zijn wel speciale Accountantsessies, maar zeer weinig kantoren aanwezig. Nou ja dan maar eens buurten bij andere bedrijven. Voor controllerfuncties sta ik ook open.
Financial controller dan neem ik aan?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Er zijn wel speciale Accountantsessies, maar zeer weinig kantoren aanwezig. Nou ja dan maar eens buurten bij andere bedrijven. Voor controllerfuncties sta ik ook open.
Ah gelukkig, was al even bang dat je iets leuks ging doenquote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]Vooral acteerwerk en sfeer zijn van zeldzaam hoog niveau.
Dat huis, wat was dat ook goed gedaan he wat een darksidige klerenzooiquote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Tof he! Wij waren ook onder de indruk. Goed acteerwerk, mooi gefilmd, goed geschreven..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Blues op 14-03-2014 13:16:08 ]
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ah gelukkig, was al even bang dat je iets leuks ging doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |