Geen idee verderquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar waarom is die regel er? Als je de helft van de race op 100kg/u rijdt dan is je tank leeg.
Als je een kwart van de race op 100kg/u rijdt dan is je tank half leeg en kan je de overige driekwart van de race nog maar op 16kg/u rijden. Nou kan je me veel vertellen, maar niet dat dat de beste strategie is.
Voor het gemak dan even er vanuit gegaan dat een race precies 2 uur duurt.
dus ik snap die regel niet zo goed
Om te voorkomen dat je teveel power met de motor kan genereren, denk ik. Zodat je niet ineens de motor op kan schroeven en dat als power boost kan gebruiken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar waarom is die regel er? Als je de helft van de race op 100kg/u rijdt dan is je tank leeg.
Als je een kwart van de race op 100kg/u rijdt dan is je tank half leeg en kan je de overige driekwart van de race nog maar op 16kg/u rijden. Nou kan je me veel vertellen, maar niet dat dat de beste strategie is.
Voor het gemak dan even er vanuit gegaan dat een race precies 2 uur duurt.
dus ik snap die regel niet zo goed
Jamaar dan kun je dus in het geval van die limiet als je slechts een kwart van de race op vol toegestaan vermogen draait, de rest nog maar op 16kg/u draaien.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:26 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Om te voorkomen dat je teveel power met de motor kan genereren, denk ik. Zodat je niet ineens de motor op kan schroeven en dat als power boost kan gebruiken.
02:25 zo jij ontbijt vroeg!quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:10 schreef Karstman het volgende:
Hmm dat betekent training kijken tijdens het ontbijt!
VT2 wel.quote:Op donderdag 13 maart 2014 09:10 schreef Karstman het volgende:
Hmm dat betekent training kijken tijdens het ontbijt!
Wijsneus!quote:
Dat zou mooi zijn, beginnen we meteen met spektakelquote:
Daar hoop ik eigenlijk ook wel op, en in Melbourne hoort het eigenlijk ook gewoon droog te zijn. Mooi dat eind van de zomer sfeertje daarquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik hoop eigenlijk op een droge race, dan is het wat duidelijk hoe het er nu werkelijk voor staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |