quote:Tot de interessantste renners die reeds aan hebben gegeven dat ze waarschijnlijk in Parijs-Nice 2014 starten behoren de Nederlanders Wilco Kelderman, Tom Jelte-Slagter en Lieuwe Westra, de Amerikaan Tejay van Garderen, de Portugees Rui Costa, de Australiër Richie Porte, de Italiaan Vincenzo Nibali en de Luxemburger Andy Schleck.
Klopt. Misschien dat er ergens in 1 binnenbocht een stukje van 25% zat. Zie ook:quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:30 schreef Ereinion het volgende:
Volgens mij klopte er echt niks van die percentages.
TOMJELTE HOU DIE BENEN MAAR STIL WANT HOFGOD DOET HET JAAAquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:36 schreef TheArt het volgende:
Hofland ook nog in de groep bij Degenkolb.
Sterker nog, volgens mij zit Hofland zelfs in de groep Kelderman nuquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
TOMJELTE HOU DIE BENEN MAAR STIL WANT HOFGOD DOET HET JAAA
Hofland zekere overwinning.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Sterker nog, volgens mij zit Hofland zelfs in de groep Kelderman nu
Nee laat maar, hij zit bij Degenkolb.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hofland zekere overwinning.
Nee, bij de gele truiquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Sterker nog, volgens mij zit Hofland zelfs in de groep Kelderman nu
quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De spanning ik hou het niet meer.
Ik zag hem ook nietquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:41 schreef TheArt het volgende:
Ik zie Moreno nu eigenlijk helemaal niet meer. Misschien zag ik iemand van Bretagne voor hem aan
quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jelle Vanendert is tegenwoordig niet echt meer in vorm. Ibarguren kwijt.
Sinds de OSquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:46 schreef Principia het volgende:
Wat een weelde, sinds wanneer winnen wij ineens wedstrijden?
We zijn verwendquote:
Nee, ook geen halve. Al komt mn vriendin wel uit Brabant, dus halve reserve belgquote:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kan iemand even een TJS ui maken alstublieft.
quote:Slagter maakt gehakt van concurrentie in Belleville
wo 12/03/2014 - 15:47
Tom-Jelte Slagter heeft de eerste afspraak tussen de klassementsrenners gewonnen in Parijs-Nice. Hij klopte Geraint Thomas in de sprint.
Grote voorsprong.quote:
Nee, jouw kopquote:
Ah, een moderator die persoonlijke opmerkingen gaat maken. Stoere jongen.quote:
Ah, een user die persoonlijke opmerkingen gaat maken. Stoere jongen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Ah, een moderator die persoonlijke opmerkingen gaat maken. Stoere jongen.
twitter:Gertjakobs64 twitterde op woensdag 12-03-2014 om 15:45:55Yessssss Tom Jelte Slagter wint rit #ParisNice en @W1lcokelderman 3de onze youngsters doen het uitstekend yeahhhh dat word mooi dit jaar :-) reageer retweet
Dit! Sowieso!quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
En in tegenstelling tot het schaatsen zijn deze prestaties 100% schoon.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
En in tegenstelling tot het schaatsen zijn deze prestaties 100% schoon.
twitter:Vaughters twitterde op woensdag 12-03-2014 om 15:51:01Happy dance!!!! Happy dance!!!! Happy dance!!!! Shake yer booty!!! Shake it!!! reageer retweet
Inderdaad, er wordt wel eens gezegd dat Nederlandse wielrenners geen echte winnaars zijn, maar dit was echt uit het boekje.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:39 schreef Mani89 het volgende:
Wel mooi hoe cool TJS dit afmaakte, echt als een pro.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:39 schreef Mani89 het volgende:
Vaughters is ook blij.twitter:Vaughters twitterde op woensdag 12-03-2014 om 15:51:01Happy dance!!!! Happy dance!!!! Happy dance!!!! Shake yer booty!!! Shake it!!! reageer retweet
twitter:velocast twitterde op woensdag 12-03-2014 om 15:54:43@Vaughters @Ride_Argyle That image will haunt me in the night later. #SideshowBobShudder reageer retweet
twitter:Vaughters twitterde op woensdag 12-03-2014 om 15:58:52@velocast @Ride_Argyle I'll send video as soon as I put my pants back on. reageer retweet
Misschien heeft hij veel gekeken naar 'Leven als een prof' met Harry Vermeegen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:39 schreef Mani89 het volgende:
Wel mooi hoe cool TJS dit afmaakte, echt als een pro.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:40 schreef OProg het volgende:
Schleck zat in de eerste groep.ManmanmanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Big Tquote:Op woensdag 12 maart 2014 17:35 schreef Mani89 het volgende:
Die brillen van Garmin doen me trouwens een beetje denken aan die lasbril van Berzin
[ afbeelding ]
Ja, daarom werd hij op meerdere lengtes gezet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:05 schreef JMachi het volgende:
Thomas gaf natuurlijk de dagzege gewoon weg want het gaat om de gele trui en eventuele eindwinst voor hem.
Thomas speculeerde niet op de sprint maar reed al kilometers voluit richting finishlijn. Slagter speculeerde duidelijk wel op de dagzege en terecht natuurlijk.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, daarom werd hij op meerdere lengtes gezet.
Slagter is gewoon sneller.
Dat is absoluut waar, maar als Slagter wat meer werk had gedaan denk ik dat hij alsnog had gewonnen. Veel explosiever.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:13 schreef JMachi het volgende:
[..]
Thomas speculeerde niet op de sprint maar reed al kilometers voluit richting finishlijn. Slagter speculeerde duidelijk wel op de dagzege en terecht natuurlijk.
Rode of lente?quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kan iemand even een TJS ui maken alstublieft.
Klopt. Finishstraat liep ook nog wat op dus mano a mano zou Slagter het ook wel afgemaakt hebben.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is absoluut waar, maar als Slagter wat meer werk had gedaan denk ik dat hij alsnog had gewonnen. Veel explosiever.
152. LUXSCHLECK Andy 121 TREK FACTORY RACING 18h 30' 14'' + 15' 49''quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:53 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik kan Mandy niet eens vinden in de ranglijst:
http://www.wielerupdate.n(...)algemeen-klassement/
Ah vandaar.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:08 schreef 4-elements het volgende:
Bij Wielerupdate staat Lars Boom op nummer 152...
Die parkeerde iets eerder. Dumoulin parkeerde echter helemaal.quote:
Ja, nog 8km.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:28 schreef Principia het volgende:
Bah, de ontknopingen vallen telkens samen met mijn terugreis. Ze zijn net over de col van de tweede categorie?
Wielerupdatequote:Op donderdag 13 maart 2014 15:08 schreef 4-elements het volgende:
Bij Wielerupdate staat Lars Boom op nummer 152...
Bijna allemaal denk ik, Rojas, Degenkolb, Hofland, Boonen sowieso gezien.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:33 schreef Principia het volgende:
Hebben er nog wat sprinters de klim overleefd?
Degenkolb, Matthews, Boonen, Hofland sowieso.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:33 schreef Principia het volgende:
Hebben er nog wat sprinters de klim overleefd?
Daar lijkt het op.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:38 schreef Mani89 het volgende:
Was Degenkolb dan gewoon voor zijn klassement aan het rijden ofzo?
Dan had hij die bonificaties wel gewild.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:38 schreef Mani89 het volgende:
Was Degenkolb dan gewoon voor zijn klassement aan het rijden ofzo?
Nee, die is hem dan echt wel kwijt. Eerste peloton was 61 man, waaronder 5 Nederlanders (Hofland, Kelderman, Slagter, Langeveld en Terpstra).quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:47 schreef Chiappucci het volgende:
Degenkolb is morgen z'n klassement toch wel kwijt. Of onderschat ik hem dan?
Ja, normaal gesproken wel, denk dat van de sprinterstypes enkel Rojas dit kan overleven, zeker omdat het klassement nog alle kanten op kan.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:47 schreef Chiappucci het volgende:
Degenkolb is morgen z'n klassement toch wel kwijt. Of onderschat ik hem dan?
Slagter dan, want Kelderman bestaat niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:44 schreef Principia het volgende:
Nou wie wordt het vandaag Kelderman of Slagter? :p
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leuk, ik verspreek me, allemaal even lachen.
Precies op tijd.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:40 schreef IbanMayo het volgende:
Kelderman en Slagter nu ineens helemaal vooraan.
Ah ok.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:41 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Waszijn teammaat die op hem gaat wachten
?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:47 schreef OProg het volgende:
[..]
Slagter dan, want Kelderman bestaat niet.
Nee. Want bergop tochquote:
Kelderman gaat morgen een Landisje doenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Morgen pakken ze getergd een sweep.
Dat Slagter te vroeg ging en zichzelf tegenkwam. Zo ongeveer.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:08 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik was net te laat. Wat bazelde hij nu weer?
om nog maar te zwijgen over de fietswissel die hij nog met zicht op de finish kreeg.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:26 schreef Chiappucci het volgende:
Had gewoon puur met mechanische problemen te maken inderdaad. Net of je anders op 1,5 minuut binnenkomt. Slagter reed ook gedesillusioneerd naar de finish.
twitter:arjanschouten twitterde op vrijdag 14-03-2014 om 16:33:47Kelderman reed niet lek, mensen. Hij ging vlak voor de voet in de sandwich bij een Fransman. Alle spaken in zijn voorwiel naar de vaantjes. reageer retweet
Hij stond ook wel behoorlijk stil voor iemand met een lekke band.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:45 schreef 4-elements het volgende:
twitter:arjanschouten twitterde op vrijdag 14-03-2014 om 16:33:47Kelderman reed niet lek, mensen. Hij ging vlak voor de voet in de sandwich bij een Fransman. Alle spaken in zijn voorwiel naar de vaantjes. reageer retweet
Kelderman in het achterwiel van Slagter gehangen?twitter:Vaughters twitterde op vrijdag 14-03-2014 om 17:15:23TJ had his rear derailleur ripped apart by a rider behind him. Was stuck in one gear. Still attacked! But then the whole thing blew apart. reageer retweet
Ja dus...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:20 schreef baggerbaas het volgende:
Kelderman in het achterwiel van Slagter gehangen?twitter:Vaughters twitterde op vrijdag 14-03-2014 om 17:15:23TJ had his rear derailleur ripped apart by a rider behind him. Was stuck in one gear. Still attacked! But then the whole thing blew apart. reageer retweet
twitter:arjanschouten twitterde op vrijdag 14-03-2014 om 17:13:41Kelderman/Slagter-saga krijgt extra dimensie. Ze reden tegen elkaar aan, aan voet slotklim, aldus Slagter tegenover NOS. #parisnice reageer retweet
Omg nog echt ookquote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:24 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ja dus...
twitter:arjanschouten twitterde op vrijdag 14-03-2014 om 17:13:41Kelderman/Slagter-saga krijgt extra dimensie. Ze reden tegen elkaar aan, aan voet slotklim, aldus Slagter tegenover NOS. #parisnice reageer retweet
Klopt, maar dit was dé kans op een top-5 plaats en misschien nog wel meer in een "grote" WT-rittenkoers, denk dat ze die niet zo vaak meer gaan krijgen, deze PN was eigenlijk gemaakt voor een type renner als Slagter..quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Zuur hoor...maargoed dit belooft wel veel voor de rest van het seizoen.
Beter dat het zo gaat dan dat ze er snoeihard van af worden gereden.
Maar zouden renners altijd precies zien wie er voor hen rijdt? Zou best kunnen dat ze elkaar ontzien hoor, maar het gebeurt niet bewust, dan maakt het eigenlijk ook weinig uit wie het veroorzaakt, lijkt me.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:18 schreef Drebbelman het volgende:
In de eerste seconden van dit filmpje zie je het gebeuren:
http://nos.nl/l/623288
Thomas en Slagter maken een zwieper en meteen valt Kelderman stil.
Valt me op dat ze elkaar in de interviews ontzien door geen namen te noemen. Wilco zegt dat iemand hem voorbij kwam, maar het lijkt toch wel duidelijk TJ die voor hem reed.
Dat maakt het eigenlijk alleen maar zuurder.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:23 schreef TheArt het volgende:
Wilco zet een Strava-record neer op het slotklimmetje:
[ afbeelding ]
quote:Nog 80 km De situatie ligt al een tijdje vast. Er zijn acht leiders die door het peloton op korte afstand worden gevolgd. Met nog 80 kilometer voor de boeg is de kloof nog 2'30".
Martquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:58 schreef Ambrosius het volgende:
De NOS begint ook, eerst even een gesprek met Lieuwe.
Ze waren zeker live bij de race.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:10 schreef TargaFlorio het volgende:
Schaatsen niet uitzenden maar wel een interview?
Ok heb ik dan gemist.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze waren zeker live bij de race.
NOSchaatsen.
De 500 meters moeten ook nog verreden worden en ook nog een ploegenachtervolging.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:23 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik wist niet dat schaatsen al zo vroeg afgelopen was.
Nu terug naar het wielrennen niet, we zijn verdorie Herbert niet.
Nee, zit op enkele minuten in de groep Degenkolb.quote:
Gisteren express tegen de fiets van Slagter aan kletsen om wat tijd te verliezen om vandaag met 10 seconden voorsprong te winnen.quote:
Martijn is er ook.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is Martijn Ducrot er ook? Of zit de Mart alleen.
Niet dat de Mart iemand anders nodig heeft.
Alleenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Martijn er zit dan heeft hij tot nu toe z'n mond gehouden.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Martijn is uit het raam aan het hangen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:41 schreef Mani89 het volgende:
Huh ik hoorde toch net Ducrot? Ok misschien waren dat stemmen in mijn hoofd.
Ik zag zeker Kelderman en Slagter van Dietschen bloed in het peleton.quote:
Je ijlt van de koorts of het is nog de alcohol van gisteren.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:41 schreef Mani89 het volgende:
Huh ik hoorde toch net Ducrot? Ok misschien waren dat stemmen in mijn hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |