quote:Tot de interessantste renners die reeds aan hebben gegeven dat ze waarschijnlijk in Parijs-Nice 2014 starten behoren de Nederlanders Wilco Kelderman, Tom Jelte-Slagter en Lieuwe Westra, de Amerikaan Tejay van Garderen, de Portugees Rui Costa, de Australiër Richie Porte, de Italiaan Vincenzo Nibali en de Luxemburger Andy Schleck.
Klopt. Misschien dat er ergens in 1 binnenbocht een stukje van 25% zat. Zie ook:quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:30 schreef Ereinion het volgende:
Volgens mij klopte er echt niks van die percentages.
TOMJELTE HOU DIE BENEN MAAR STIL WANT HOFGOD DOET HET JAAAquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:36 schreef TheArt het volgende:
Hofland ook nog in de groep bij Degenkolb.
Sterker nog, volgens mij zit Hofland zelfs in de groep Kelderman nuquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
TOMJELTE HOU DIE BENEN MAAR STIL WANT HOFGOD DOET HET JAAA
Hofland zekere overwinning.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Sterker nog, volgens mij zit Hofland zelfs in de groep Kelderman nu
Nee laat maar, hij zit bij Degenkolb.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hofland zekere overwinning.
Nee, bij de gele truiquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Sterker nog, volgens mij zit Hofland zelfs in de groep Kelderman nu
quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De spanning ik hou het niet meer.
Ik zag hem ook nietquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:41 schreef TheArt het volgende:
Ik zie Moreno nu eigenlijk helemaal niet meer. Misschien zag ik iemand van Bretagne voor hem aan
quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jelle Vanendert is tegenwoordig niet echt meer in vorm. Ibarguren kwijt.
Sinds de OSquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:46 schreef Principia het volgende:
Wat een weelde, sinds wanneer winnen wij ineens wedstrijden?
We zijn verwendquote:
Nee, ook geen halve. Al komt mn vriendin wel uit Brabant, dus halve reserve belgquote:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kan iemand even een TJS ui maken alstublieft.
quote:Slagter maakt gehakt van concurrentie in Belleville
wo 12/03/2014 - 15:47
Tom-Jelte Slagter heeft de eerste afspraak tussen de klassementsrenners gewonnen in Parijs-Nice. Hij klopte Geraint Thomas in de sprint.
Grote voorsprong.quote:
Nee, jouw kopquote:
Ah, een moderator die persoonlijke opmerkingen gaat maken. Stoere jongen.quote:
Ah, een user die persoonlijke opmerkingen gaat maken. Stoere jongen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Ah, een moderator die persoonlijke opmerkingen gaat maken. Stoere jongen.
twitter:Gertjakobs64 twitterde op woensdag 12-03-2014 om 15:45:55Yessssss Tom Jelte Slagter wint rit #ParisNice en @W1lcokelderman 3de onze youngsters doen het uitstekend yeahhhh dat word mooi dit jaar :-) reageer retweet
Dit! Sowieso!quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
En in tegenstelling tot het schaatsen zijn deze prestaties 100% schoon.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
En in tegenstelling tot het schaatsen zijn deze prestaties 100% schoon.
twitter:Vaughters twitterde op woensdag 12-03-2014 om 15:51:01Happy dance!!!! Happy dance!!!! Happy dance!!!! Shake yer booty!!! Shake it!!! reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |