Hoe kun je je nou irriteren aan Titans? Grote robots zijn altijd ok!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:02 schreef Giester het volgende:
Ik zit nog steeds te twijfelen of ik Titanfall ga halen. De eerste indruk tijdens de beta was gruwelijk, maar ik zat me al snel te irriteren aan de Titans en aan de a.i.
Even in lekentaal: spuugt de Xbox nu 5.1 gamegeluid over dolby live via de optische uitgang?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:58 schreef Giester het volgende:
[..]
Sinds de laatste update worden DTS en DOLBY ondersteund over optical gewoon ondersteund!
DTS 5.1 werd al ondersteund, maar Dolby is daar bij gekomen. De bitstream optie is ook beschikbaar voor over optical.
Uncompressed 5.1 en 7.1 gaat alleen over HDMI.
Als ze in auto's of vliegtuigen veranderen, dan zeker!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:23 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Hoe kun je je nou irriteren aan Titans? Grote robots zijn altijd ok!
In lekentaal: JA.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:23 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Even in lekentaal: spuugt de Xbox nu 5.1 gamegeluid over dolby live via de optische uitgang?
OK, das weer een pluspunt. Wat bedoel je dan met uncompressed?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:25 schreef Giester het volgende:
[..]
In lekentaal: JA.
Sinds de update heb ik eindelijk ook surround op mijn Tritton headset. (via optical)
Ik zie het probleem nog steeds nietquote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:24 schreef Giester het volgende:
[..]
Als ze in auto's of vliegtuigen veranderen, dan zeker!
Maar hier was het teveel Titan fest, maar kan ook aan mij liggen. (Al denk ik van niet.)
DTS en Dolby zijn compressed audio formaten. Dus gecodeerd en ingepakt net als bijvoorbeeld ZIP files. Uncompressed is een lossles formaat.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
OK, das weer een pluspunt. Wat bedoel je dan met uncompressed?
Maar buiten Dolby en DTS is er geen uncompressed 5.1 standaard, dus wat is je punt dan?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:35 schreef Giester het volgende:
[..]
DTS en Dolby zijn compressed audio formaten. Dus gecodeerd en ingepakt net als bijvoorbeeld ZIP files. Uncompressed is een lossles formaat.
Wat is mijn punt? Jij wilde toch info?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:48 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Maar buiten Dolby en DTS is er geen uncompressed 5.1 standaard, dus wat is je punt dan?
Maak me dan niet in de war met je uncompressed rommel waar niemand wat aan heeft!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:54 schreef Giester het volgende:
[..]
Wat is mijn punt? Jij wilde toch info?
Dolby en DTS zijn gewoon meerkanaals en ja dan heb je dus 5.1!
Haha pannenkoek. Vraag er dan niet naar!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:55 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Maak me dan niet in de war met je uncompressed rommel waar niemand wat aan heeft!
Ik vroeg slechts of ik 5.1 gamegeluid had na de updatequote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:58 schreef Giester het volgende:
[..]
Haha pannenkoek. Vraag er dan niet naar!
Volgens mij vroeg jij aan mij wat uncompressed was. Zie hieronder.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:59 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik vroeg slechts of ik 5.1 gamegeluid had na de updateWho's the tosti now?
Wie wat tosti nu?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
OK, das weer een pluspunt. Wat bedoel je dan met uncompressed?
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:04 schreef Giester het volgende:
[..]
Volgens mij vroeg jij aan mij wat uncompressed was. Zie hieronder.
[..]
Wie wat tosti nu?
Begs to differ...quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:28 schreef Skull-splitter het volgende:
Iemand al duidelijkheid over het ondersteunen van 5.1 over de optische uitgang? Ik vertik het namelijk om enkel voor die xbox een HDMI-receiver te halen wannee mijn oude SR4300 nog prima is.
Still.. you asked about uncompressed. I gave you the info.quote:
Dit dus.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:13 schreef Ceased2Be het volgende:
Ah ik wil ook nog mee doen, uit de march update:
Dolby Digital sound. Optical out now supports 5.1 Dolby Digital, enabling devices such as sound bars and headsets with only optical in to be able to receive 5.1 Dolby Digital from Xbox One over optical. We’re also adding support for Dolby Digital surround sound over HDMI. Now you’ll be able to have the best sound quality no matter what speaker setup you are using.
Neuh, ik vroeg gewoon of iemand daar al duidelijkheid over had indien in bezit van Xbox One.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:18 schreef Giester het volgende:
[..]
Dit dus.
Maar dat wist Skull Splitter stiekem allang, want die heeft ook Google.
Ik heb dus bij deze officieel bevestigd dat 5.1 werkt over optical!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:19 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Neuh, ik vroeg gewoon of iemand daar al duidelijkheid over had indien in bezit van Xbox One.
quote:What to expect in this update preview
For those of you that participated in last month’s (1403) update preview, this preview wave will be a little different:
The 1404 update preview will run a bit longer than the 1403 preview. As a result, not all of the features listed below will be available in the first 1404 update. Some features will be enabled in 1404 updates that are rolled out later in the preview. Some of the features listed below will be enabled outside of a console update. Keep an eye on the forums for announcements and information on when new features are made available. What’s new in this release?
Game and app saves and updates. A game save progress bar will show you the status of your game saves. You will also be able to easily tell what games and apps are being updated or have been updated recently.
Friends improvements. Notifications will be added to see when favorites and friends sign in to Xbox Live. This actually was one of the most frequently requested features from the first preview wave and we made it a priority to include it in the April update. Also, friends who are in multiplayer will be identified in the friends list. We’ll also add the ability to view friends’ most popular apps.
Blu-ray 50 Hz video output support for content recorded at 50 Hz will resolve video playback issues some Xbox Live members in Europe are experiencing.
Kinect voice and motion improvements will continue to fine tune the quality and reliability of Xbox One commands.
Improved GameDVR video quality through compression algorithm improvements.
Updates to Xbox One device management to address issues controlling TVs, set top boxes, and receivers that our customers have reported.
New audio settings to tune how much volume is lowered when Kinect is used in communications.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |