Titanfall deed bij mij gisteravond al raar.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:55 schreef Mothzor het volgende:
TItanfall servers down?
Ik heb een keer een ochtend vrij zonder dat de kleine om me heen rent papa papa!!
Las op twitter is over updates, maar dat was voor de 360, geen idee of het ook voor de one op gaat.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:00 schreef Giester het volgende:
[..]
Titanfall deed bij mij gisteravond al raar.
Connections vielen weg en veel lag etc.
Ik wil ook nog steeds Forza spelen, maar deze maand komt ook al Watch Dogs en ik speel ook nog steeds BF4, Titanfall en Trials.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:02 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Las op twitter is over updates, maar dat was voor de 360, geen idee of het ook voor de one op gaat.
Dan Thief maar ff uitspelen zodat ik die kan ruilen tegen AC of Forza
Ten opzichte van Forza 4 vind ik 5 wel een teleurstelling. Had m beter verwacht, maar eigenlijk is ie gelijkwaardig, maar dan met bugs, en een waardeloze split screen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:02 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Las op twitter is over updates, maar dat was voor de 360, geen idee of het ook voor de one op gaat.
Dan Thief maar ff uitspelen zodat ik die kan ruilen tegen AC of Forza
Je hebt een adaptertje en dan kan je hem gewoon aansluitenquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:40 schreef deVerdeler het volgende:
Gister xBox One gehaald. Ook Titanfall editie, maar ik heb gewoon een normale kleur xbox en controller gekregen
Afijn. Ander vraag... Ik heb een Tritton Headset (rood) 5.1 true surround pro+
Kan wel aangesloten worden aan de xbox one, maar niet aan de controller. Dus geen VOIP helaas. Hebben jullie hier een oplossing voor?
Btw bf4 op xbox one![]()
![]()
Dat adaptertje dat ik gebruikte voor de controller 360 past niet op die van One. OF bedoel jij wat anders?quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hebt een adaptertje en dan kan je hem gewoon aansluiten
http://www.xbox.com/en-US(...)ter#fbid=1VUxlWSL-V3quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:41 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Dat adaptertje dat ik gebruikte voor de controller 360 past niet op die van One. OF bedoel jij wat anders?
Fantastisch! Nu hopen dat ze hier verkrijgbaar zijn lol.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
http://www.xbox.com/en-US(...)ter#fbid=1VUxlWSL-V3
Die zijn overal te bestellen en anders gewoon los te koop bij de Gamemania.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:09 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Fantastisch! Nu hopen dat ze hier verkrijgbaar zijn lol.
Die aan mn xbox one headset zit.. zit vast![]()
![]()
helaas.
Hebben ze die ook al bij de gamemania? Dan moet ik daar binnenkort eens gaan kijkenquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:15 schreef Giester het volgende:
[..]
Die zijn overal te bestellen en anders gewoon los te koop bij de Gamemania.
Ik heb ook een Tritton en die werkt perfect met de Xbox One en de adapter.
Ja, Gamemania heeft inmiddels een maandje de Xbox One en alle Xbox One games en accessoires in hun winkel liggen. Omdat bijna elke webshop dat namelijk al deed, gingen hun het ook maar doen. Ze willen natuurlijk geen inkomsten mislopen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hebben ze die ook al bij de gamemania? Dan moet ik daar binnenkort eens gaan kijken
Ik geef ze groot gelijkquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:18 schreef Giester het volgende:
[..]
Ja, Gamemania heeft inmiddels een maandje de Xbox One en alle Xbox One games en accessoires in hun winkel liggen. Omdat bijna elke webshop dat namelijk al deed, gingen hun het ook maar doen. Ze willen natuurlijk geen inkomsten mislopen.
Nice! Ga ik even langs!quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:18 schreef Giester het volgende:
[..]
Ja, Gamemania heeft inmiddels een maandje de Xbox One en alle Xbox One games en accessoires in hun winkel liggen. Omdat bijna elke webshop dat namelijk al deed, gingen hun het ook maar doen. Ze willen natuurlijk geen inkomsten mislopen.
Die zul je voor de One opnieuw moeten kopen en downloaden denk ik.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:20 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Nice! Ga ik even langs!
Ik had met de 360 dlc's voor bf4... krijg ze maar niet mee en kan ze niet downloaden op mn xbox one. Kan ze niet eens vinden. Gaat dat niet via de game zelf? Heb jij een tip voor me>
Dat gaat je weer 50 ekkies kostenquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:20 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Nice! Ga ik even langs!
Ik had met de 360 dlc's voor bf4... krijg ze maar niet mee en kan ze niet downloaden op mn xbox one. Kan ze niet eens vinden. Gaat dat niet via de game zelf? Heb jij een tip voor me>
De ubertruuk is gewoon een 1e playtrough te doen om te levellen en dan gewoon vanaf 15 o.i.d. opnieuw te beginnen en dan kun je alles een stuk beter doen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:45 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Truc met Dead Rising is dat het bijna altijd onmogelijk is om alle missies in 1x spelen te doen, het spel is gemaakt om meerdere keren te spelen en daarmee uiteindelijk alle missies te zien
Ja, maar dat gaat niet vanuit de game zelf. Krijg error en geen lijst te zien. Staat mn region verkeerd ofzo?quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:22 schreef Giester het volgende:
[..]
Die zul je voor de One opnieuw moeten kopen en downloaden denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |