quote:Is dit de eerste keer dat je last hebt van dun bms? (sorry volg het hier niet altijd ivm eigen perikelen ) Misschien dat je kunt opperen om een cyclus Progynova te gebruiken. Ik ben er afgelopen weken superwoman van geworden
(bms was 4.8 en enkelwandig en nu zit ik op 7.5 en triple line en triple line ben je nodig om zwanger te worden ... Ook bij een dun bms kun je zwanger worden mits er die triple line is (heeft te maken met de innesteling)
Ik zou het knap vinden als hij zwanger zou raken, bel je dan meteen ff de krant?? Ik zou het goddelijk vinden een man die zwanger raakt, hoef ik die polonaise niet aan mijn lijf <3 als het hem lukt doe ik meteen een huwelijks aanzoekquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:45 schreef FuryOverkill het volgende:
mijn buurjongen heeft nogal moeite met zwanger worden kan hij dan hier terecht
Lieve lieve schat! Ik hoop dat al de druk eraf is en de afstand gecreeerd is, het onverwachts toch gebeurd. Ik gun het je zo verschrikkelijk!quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:25 schreef Mrs.Peel het volgende:
Ik wil graag uit beide lijstjes. Vandaag werd ik ongesteld, en het maakt mij verdrietig. Ik wil dus even hier afstand nemen, dus als TS mij uit de OP wil halen?
Iedereen die op een tweede streepje wacht heel veel plezier en succes gewenst
Oke in Mei weer een check, en daarna als de uitkomst is dat je geschikt ben een behandeling plannen?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:19 schreef Cygne het volgende:
*onder steen vandaan kruipt.
Mrs peel![]()
Vandaag bij de oogkliniek geweest, ik heb nog -1, maar kan pas eind mei weer bij de oogkliniek terecht om te kijken of ik geschikt ben voor een laserbehandeling. Dus minimaal tot dan wachten.
*terug onder steen kruipt.
Spannend! Ga duimen voor julliequote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:08 schreef MevrouwCactus het volgende:
Knuffel voor Peel![]()
Morgen hebben we weer IUI... Eitje is heel snel gegroeid de laatste dagen. Mijn NOD klopt nog in de OP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |