Ik overweeg om een dagticket voor de zaterdag te kopen. Moet de Rolling Stones toch een keer gezien hebben in een festival setting.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:35 schreef Norrage het volgende:
Wat staat die er ook nog? En Paolo Nutini ook
Dit is echt wel een lineup die 500x sterker is dan de vorige 10 jaar Pinkpop. Bizar hoor. Ik en mijn pinkpop haat zou het nog bijna overwegen te gaan.
Tof. Laat, bitte, even weten straks hoe de plaat in zijn geheel was.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:22 schreef Kerftminister het volgende:
Eindelijk Freddie Gibbs & Madlib op.
Begint gewoon als de tweede Madvillainy, maar dan andere stijl, maar zelfde kwaliteit.
Heb eerste paar nummers gehoord, was wel lachequote:Op woensdag 12 maart 2014 21:22 schreef Kerftminister het volgende:
Eindelijk Freddie Gibbs & Madlib op.
Begint gewoon als de tweede Madvillainy, maar dan andere stijl, maar zelfde kwaliteit.
Echt geweldig, enorm goede plaat. Komt zeker in de buurt van Madvillainy.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:35 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Tof. Laat, bitte, even weten straks hoe de plaat in zijn geheel was.
Het is wel eens tijd voor een nieuw album. Duurt te lang.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:58 schreef Moody het volgende:
Belle & Sebastian.....luister er al 15 jaar na, maar het blijft steengoed
Hé daar was ik bijquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:58 schreef Moody het volgende:
Belle & Sebastian.....luister er al 15 jaar na, maar het blijft steengoed
Vind ik het ook leuk? Ik houd niet zo van hiphop maar MF DOOM's stijl is echt heerlijk en de beats op Madvillainy kon ik ook zeker waarderen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:13 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Echt geweldig, enorm goede plaat. Komt zeker in de buurt van Madvillainy.
De beats zijn zeker vergelijkbaar, Freddie Gibbs is wel een heel ander type rapper dan MF DOOM, rapt veel sneller en meer over gangster stuff en allerdaagse dingen dan obscure references. Houd zelf overigens totaal niet van Gangster Rap, maar vind Freddie Gibbs echt een koning. Ik zou het gewoon een keertje proberen, Freddie Gibbs heeft zoveel skills dat het niet eens veel uitmaakt bij hem waar de teksten over gaan, verder is hij natuurlijk ook niet zo'n generic gangster rapper.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vind ik het ook leuk? Ik houd niet zo van hiphop maar MF DOOM's stijl is echt heerlijk en de beats op Madvillainy kon ik ook zeker waarderen.
Sportpaleis. Mijn ouders wilden naar Pinkpop maar er stond verder niets leuks dus dan maar helemaal naar Antwerpen. Of ik ook mee wilde.quote:
Domme vraagquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sportpaleis. Mijn ouders wilden naar Pinkpop maar er stond verder niets leuks dus dan maar helemaal naar Antwerpen. Of ik ook mee wilde.![]()
Puur muzikaal gezien eigenlijk wel gekquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:47 schreef Moody het volgende:
[..]
O.
Maar er dan naar toe gaan
De 40+ is flink in de minderheid denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |