Arme Cupido.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee Cupido moet uit mijn weg blijven. Ik doe het beter dan hem. hhaha
Gij kunt eigenlijk niet Cupido zijn, weet je waarom?quote:
Ik vind u niet eng, Fok! is eng.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Sorry
Ja ze lijkt me wel leuk hoor, maar ze vindt me een enge Fokker enzo
Omdat ik geen pijl en boog heb hangen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:13 schreef complicate het volgende:
[..]
Gij kunt eigenlijk niet Cupido zijn, weet je waarom?
Ik zit ook op andere sites hoorquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik vind u niet eng, Fok! is eng.
Dat ook , maar vooral omdat gij uw best doet en dat doet Cupido nooit.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat ik geen pijl en boog heb hangen?
Ohquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat ook , maar vooral omdat gij uw best doet en dat doet Cupido nooit.
Anders waren er geen scheidingen op aarde. Allemaal fout van Cupido
Nee want dan is cupido allang wegquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:19 schreef complicate het volgende:
Dat ook , maar vooral omdat gij uw best doet en dat doet Cupido nooit.
Anders waren er geen scheidingen op aarde. Allemaal fout van Cupido
Aaaah zo. maar autosite lijkt mij saaiquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:21 schreef Faxie het volgende:
[..]Kitesurf sites
Dat was het eigenlijk
Ow en nog een autosite![]()
Nouja het is een kleine site van een klein clubje liefhebbersquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Aaaah zo. maar autosite lijkt mij saai
quote:
Hoe moet ik me die site voorstellen? zoals inquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja het is een kleine site van een klein clubje liefhebbers
Amai, ben je fan van Cupido? Ben je dan zo tevreden van zijn "krachten"quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee want dan is cupido allang weg
Uh neequote:Op donderdag 13 maart 2014 23:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Hoe moet ik me die site voorstellen? zoals in:
Sorryquote:
Ja ik ben wel tevreden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Amai, ben je fan van Cupido? Ben je dan zo tevreden van zijn "krachten"
Met een datequote:Op donderdag 13 maart 2014 23:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Sorry, hoe kan ik het goedmaken?
Hallo Koffiequote:
Kweniequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |