quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:49 schreef dennistd het volgende:
[..]
Is het niet leuker om heen helemaal via Oostenrijk te gaan?Hmmm, misschien wel leuker ja. Ga zo eens goed bestuderen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meh, dan zal ik gruwelijk verkeerd gekeken hebben, my bad. Wordt toch via Oostenrijk ditmaal.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:10 schreef Sandrvich het volgende:
[..]
Als je Interrail hebt zal die meerkosten echt wel meevallen. Basel-Milano een euro of ¤4, Milano-Torino ¤10 & TGV ¤6.
Als je inderdaad voor bovengenoemde verbinding gaat zou ik ook rechtstreeks via Liechtenstein gaan, of misschien zelfs via Klagenfurt proberen te gaan, "als je dan toch de tijd hebt".
Meer info: http://www.utwente.nl/nie(...)n-ut-spin-off-q-ablequote:In de nieuwe reisplanner hoeft dus nog maar een zoekveld ingevuld te worden. De software die Tjin-Kam-Jet ontwikkelde deelt de zoekopdracht op in stukjes en vult deze automatisch in het juiste zoekveld op de NS website in. De software vertaalt bijvoorbeeld de term 'overmorgen' naar de daadwerkelijke datum en plaatst deze in het juiste veld. De NS evalueert de proef later dit jaar en bepaalt dan of de huidige reisplanner definitief vervangen wordt
FTFYquote:Op woensdag 12 maart 2014 17:53 schreef DriekOplopers het volgende:
IC Defect welnietwelnietwelniet toeslagvrij. BrandBriefje aan Timo Huges!
http://www.voorbeterov.nl/130219.php
Tot nu toe vind ik dat ding ongeveer van hetzelfde niveau als Eva, dus noemen we hem maar Adamquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:29 schreef bork het volgende:
(Mogelijke) nieuwe NS-planner kun je proberen op: http://www.ns.nl/freetext-reisplanner/
[..]
Meer info: http://www.utwente.nl/nie(...)n-ut-spin-off-q-able
Uit een kruising van beiden zal vast niet veel goeds voortkomenquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:42 schreef dennistd het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik dat ding ongeveer van hetzelfde niveau als Eva, dus noemen we hem maar Adam
quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hoi, we inspecteren ons te pletter, we werkzaamheden ons helemaal kleurenblind, en elke week gaat er "zomaar" weer iets stuk waar we nog nooit naar gekeken hebben. Echt hoor!
Welke treinen er rijden, of er treinen rijden, geen idee. Dat kun je het beste aan de treinen zelf vragen he. Want hey als iemand het weet zijn zij hetZe kunnen wel een beetje humeurig worden, want ze hebben tenslotte allemaal een eigen karakter haha ja
Geel/zwart klinkt als een DM'90 (Buffel), een dieseltreinstel. Zoiets:quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:14 schreef LtnGeorge het volgende:
Wat stond er vanochtend (rond 08:30) trouwens voor aparte geel/zwarte trein voor de prorail post in Groningen? Kon zo snel geen foto maken maar het leek geen GTW (of de zon vertekende wel heel erg)
Storingenpagina ns.nl = stuk...quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:54 schreef dennistd het volgende:
Tja een oneven getal bij een oneven getal levert natuurlijk wel een even getal op, dus je weet maar nooit
DM90quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:16 schreef James1988 het volgende:
[..]
Geel/zwart klinkt als een DM'90 (Buffel), een dieseltreinstel. Zoiets:
[ afbeelding ]
(Foto Wikipedia)
Dingen gebeuren wel eens ja..quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:42 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Storingenpagina ns.nl = stuk...
http://www.voorbeterov.nl/130219.php
Was ook alweer zo lang geleden natuurlijk. Misschien wel een week!quote:
In principe zullen de werkzaamheden niet uitlopen. Er is een bepaalde hoeveelheid tijd nodig om die werkzaamheden uit te voeren die niet binnen een huidige onderhoudskader (Meestal ~4 uur) afgerond kunnen worden. Dan heb je twee keuze's, of in de ochtend geen treinverkeer of laat in de avond. In >95% van de gevallen wordt gekozen voor geen treinverkeer aan het einde van de avond.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand enig idee wat er nou weer catastrophically gefailed heeft bij Schiedam trouwens? Dan kunnen we een poging tot inschatting doen van hoever de werkzaamheden zullen gaan uitlopen
Er zullen tientallen mensen weten wat er stuk is, maar dat is niet publieke informatie .quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee, dus we weten al sinds 10 uur vanochtend dat er "iets dringends" moet gaan gebeuren vanavond, maar niemand weet nog steeds waar, alleen dat het niet gaat uitlopen. Okee
Lijkt me grappig als het uitloopt en Rotterdam Centraal morgen wordt geopend terwijl er nauwelijks treinen rijden.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee, dus we weten al sinds 10 uur vanochtend dat er "iets dringends" moet gaan gebeuren vanavond, maar niemand weet nog steeds waar, alleen dat het niet gaat uitlopen. Okee
Dan is het dus iets om je teringdood voor te schamen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:10 schreef b2py het volgende:
[..]
Er zullen tientallen mensen weten wat er stuk is, maar dat is niet publieke informatie .
Nee hoor.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan is het dus iets om je teringdood voor te schamen.
Dat kan je niet beoordelen want je weet het zelf ook nietquote:
Da's een gescheurd puntstuk in Gouda, wordt vannacht ook vervangen, met alle gevolgen voor de in eerste instantie omgeleide nachttrein...quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:06 schreef b2py het volgende:
Overigens lijkt het probleem zich niet te Schiedam te bevinden, ook het nachtnet (dat normaal Rotterdam - Gouda - Den Haag doet) wordt vervangen door 'taxibusjes'.
Er wordt iets aan die spoorbruggen over de Delftse Schie gefikst. Vet kans dat het uitloopt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee, dus we weten al sinds 10 uur vanochtend dat er "iets dringends" moet gaan gebeuren vanavond, maar niemand weet nog steeds waar, alleen dat het niet gaat uitlopen. Okee
Ik hoop het niet, maar de kans is wel aanwezig, ja.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:10 schreef remcoP het volgende:
[..]
Lijkt me grappig als het uitloopt en Rotterdam Centraal morgen wordt geopend terwijl er nauwelijks treinen rijden.
zat ik toch in de goede richting te denken. Weet dat er op dat betreffende spoortje regelmatig schouwtreinen en dergelijke staan als ze even ergens neergezet moeten worden. Zo staan ze niemand in de weg namelijk.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:56 schreef LtnGeorge het volgende:
Was geen buffel, dat profiel is te herkenbaar.
Lijkt op een UST 96, was het niet.
Maar dankzij die hint ben ik er wel achter dat het deze moet zijn geweest:
[ afbeelding ]
Veel buiten en spul op het dak en een apart front silhouette.
Nee hoor kijk maar:quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:57 schreef b2py het volgende:
In principe zullen de werkzaamheden niet uitlopen.
Driek schreef eerder dat er ook iets in Gouda moet worden vervangen, vandaar.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:06 schreef b2py het volgende:
Overigens lijkt het probleem zich niet te Schiedam te bevinden, ook het nachtnet (dat normaal Rotterdam - Gouda - Den Haag doet) wordt vervangen door 'taxibusjes'.
ja, de linkerhand moet verbonden worden, omreisroute rechterhand moet alleen geopereerd worden. Linkerhand heeft geen idee natuurlijkquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:48 schreef James1988 het volgende:
[..]
Driek schreef eerder dat er ook iets in Gouda moet worden vervangen, vandaar.
quote:Extra werkzaamheden Rotterdam-Schiedam-Den Haag HS na 22.00 uur
Message woensdag 12 maart 2014, 19:16 :
Reason: Herstelwerkzaamheden
Na 22.00 uur rijden er veel minder treinen tussen Rotterdam, Schiedam en Den Haag vanwege herstelwerkzaamheden aan het spoor.
Houdt u rekening met een langere reisduur en extra overstappen. Ook het nachtnet is aangepast vanwege deze werkzaamheden. Tussen Den Haag en Rotterdam rijden bussen.
Ook rijden er taxibusjes in plaats van de nachtnettreinen van Gouda naar Rotterdam en Den Haag v.v. Dit duurt vanaf 22.00 uur de rest van de avond.
Plan uw reis kort van tevoren op ns.nl. Plant u een reis tussen Amsterdam en Rotterdam v.v. met het nachtnet, toets dan ook het âviaâ station Delft in voor het actuele reisadvies.
fixed.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
NS Storingenpagina al ruim een twee uur down inmiddels. Tralala.
Wat een apelul zeg.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:58 schreef JDude het volgende:
Het gortdroge commentaar van de conducteur: "toch maar even op de bordjes kijken he".
en we kunnen VOORAL NIET over het andere spoor nog een beperkte treindienst blijven uitvoerenquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:00 schreef James1988 het volgende:
Eindhoven - Weert is volledig gestremd vanwege een gestrande trein. Ofwel, er is een machinist door rood gegaan en nu is het hele circus begonnen om te achterhalen waarom.
Mag niet, want de systemen (verkeersleiding, relais checken, enz) moeten worden bevroren om uitgelezen te worden.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en we kunnen VOORAL NIET over het andere spoor nog een beperkte treindienst blijven uitvoeren
Achterlijk bananenland is het ookquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:02 schreef James1988 het volgende:
[..]
Mag niet, want de systemen (verkeersleiding, relais checken, enz) moeten worden bevroren om uitgelezen te worden.
Volgens mij had de helft van die trein uit Amsterdam ook niet door wat er gaande was, zag veel mensen blijven zitten terwijl de trein vrij vlot zou moeten keren. In de app werd'ie overigens aangekondigd als trein uit Maastricht met +99quote:
Videoschouwtrein. Stond op spoortje 40.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:14 schreef LtnGeorge het volgende:
Wat stond er vanochtend (rond 08:30) trouwens voor aparte geel/zwarte trein voor de prorail post in Groningen? Kon zo snel geen foto maken maar het leek geen GTW (of de zon vertekende wel heel erg)
Op zich wel begrijpelijk: je wilt een schuldvraag kunnen vaststellen (heeft de machinist een STS-passage veroorzaakt door een technische fout of door een menselijke fout?) en er is tijd nodig om de situatie ter plekke te onderzoeken. Zolang er bewegende delen zijn (rijdende treinen, relais die gebruikt worden, enz) kun je niet garanderen dat er geen cruciale informatie verloren gaat.quote:
twitter:NS_online twitterde op woensdag 12-03-2014 om 22:05:08Eindhoven-Weert: de gestrande trein is vertrokken. Het treinverkeer wordt geleidelijk opgestart. http://t.co/axyyfHsO3W #EhvWt reageer retweet
Doet me denken aan die machinist die de wissel linksleidend moest passeren, maar die rechtsleidend lagquote:In Engeland is het wel eens gebeurd dat een monteur een fout had gemaakt waardoor een sein dat rood moest tonen in een zeer specifieke situatie groen toonde. Door de situatie ter plaatse te bevriezen kun je dat ontdekken, niet door de andere treinen te laten rijden.
Ah, telt dat ook als "gestrande trein"? Ik dacht dat zoiets als "defecte trein" wordt gecommuniceerd.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:11 schreef Monopoly het volgende:
Vaak wel ellende. Maar niet altijd.
Wij hadden van de week een gestrande trein bij Zuidbroek. Vaste remmen. Probeerde het nog 2 keer maar wilde niet.
Uiteindelijk moeten kloten en na dik 20 minuten kon hij weer (als leeg mat) vertrekken. Op dat moment wat hij wel gestrand (rijvoorwaarden moesten worden overbrugd),
Ligt er meestal aan volgens mij, weet dit niet zeker. Zal eens na vragen op werk hoe wij dat communiceren en hoe Prorail dat doetquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:13 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ah, telt dat ook als "gestrande trein"? Ik dacht dat zoiets als "defecte trein" wordt gecommuniceerd.
Als je gewoon bijdetijdse systemen gedraaid had, dan had je al je systemen hoogstens 10 seconden hoeven bevriezen om een snapshot te maken en daarna vrolijk weer door kunnen rijden. Maar omdat hier zo nodig alles met Windows 95, VMS/Pascoe, relaiskasten, transistorbuizen en andere Fred Flintstone-age onzin draaiende gehouden moet worden, "MOET" nu weer urenlang het treinverkeer platgelegd worden en duizenden reizigers gedupeerd worden. Achterlijke pestkankerituszooiquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:09 schreef James1988 het volgende:
[..]
Op zich wel begrijpelijk: je wilt een schuldvraag kunnen vaststellen (heeft de machinist een STS-passage veroorzaakt door een technische fout of door een menselijke fout?) en er is tijd nodig om de situatie ter plekke te onderzoeken. Zolang er bewegende delen zijn (rijdende treinen, relais die gebruikt worden, enz) kun je niet garanderen dat er geen cruciale informatie verloren gaat.
Het zou me niet verbazen als het na een STS-passage gaat om een plaats delict, al zal dat vast wel afhankelijk zijn van de plek waar het is gebeurd. Een gemist S-Bord op een rangeerterrein zal een lagere prioriteit hebben dan een reizigerstrein die een STS mist in volle baan.
In Engeland is het wel eens gebeurd dat een monteur een fout had gemaakt waardoor een sein dat rood moest tonen in een zeer specifieke situatie groen toonde. Door de situatie ter plaatse te bevriezen kun je dat ontdekken, niet door de andere treinen te laten rijden.twitter:NS_online twitterde op woensdag 12-03-2014 om 22:05:08Eindhoven-Weert: de gestrande trein is vertrokken. Het treinverkeer wordt geleidelijk opgestart. http://t.co/axyyfHsO3W #EhvWt reageer retweet
U bedoelt het ongeluk bij Clapham Junction: https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/disastercast/DoT_Hidden001.pdfquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:09 schreef James1988 het volgende:
In Engeland is het wel eens gebeurd dat een monteur een fout had gemaakt waardoor een sein dat rood moest tonen in een zeer specifieke situatie groen toonde. Door de situatie ter plaatse te bevriezen kun je dat ontdekken, niet door de andere treinen te laten rijden.
Software is één. De situatie ter plaatse is twee.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je gewoon bijdetijdse systemen gedraaid had, dan had je al je systemen hoogstens 10 seconden hoeven bevriezen om een snapshot te maken en daarna vrolijk weer door kunnen rijden. Maar omdat hier zo nodig alles met Windows 95, VMS/Pascoe, relaiskasten, transistorbuizen en andere Fred Flintstone-age onzin draaiende gehouden moet worden, "MOET" nu weer urenlang het treinverkeer platgelegd worden en duizenden reizigers gedupeerd worden. Achterlijke pestkankerituszooi
Clapham Junction is wat ik bedoelde jaquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:24 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
U bedoelt het ongeluk bij Clapham Junction: https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/disastercast/DoT_Hidden001.pdf
Bijzonder interessant om te lezen, vooral de gelijkenis van de techniek met de Nederlandse. Het rapport geeft een heel goed inzicht waarom we in Nederland bepaalde werkwijzen hebben tav. het wijzigen in treinbeveiligingsinstallaties.
Antwoordquote:Beste,
Ik benader nu u, hiervoor heb ik al contact gehad met Veolia en NS hierover
Ik woon in het buitenland, en sinds kort reis ik weer regelmatig in de provincie brabant, en heb daarvoor sinds kort een voordeelprdukt van veolia op mijn kaart staan, deze is een jaar geldig. (Veolia Dalvoordeel Brabant)
Mijn kaart is echter, zoals u kunt zien, geldig tot 14 oktober.
Ik wil ook een NS product van een jaar er op zetten (Dalvoordeel)
NS zegt echter, uw kaart is nog maar korter dan een jaar geldig, hier heeft u (Alvast) een nieuwe. Dat is Fijn, want die kunnen hem naar mijn adres in Frankrijk sturen (Iets wat op deze website niet mogelijk is)
Echt mijn Veolia product kan de NS niet overzetten naar mn nieuwe kaart, daarvoor moet ik bij Veolia zijn.
Veolia Brabant zegt echter (Klantenservice Telefoon) Nee, het is de NS die aan Translink de opdracht moet geven op dit product over te zetten...
en nu ben ik een beetje de weg kwijt
Hoe gaat het nou verder (nu, en na 14 oktober), ga ik in de toekomst met 2 verschillende kaarten op stap moeten? Of is het toch mogelijk om 2 persoonlijke kaarten weer tot 1 te maken?
Vriendelijke groet,
Darkwing Duck
Hier zak je toch van door je hangmatquote:Geachte heer Duck,
Op 11-03-2014 heeft u ons een e-mail gestuurd. Daarin geeft u aan dat uw OV-chipkaart geldig is tot 14 oktober. U geeft verder aan dat er onduidelijkheid is ontstaan over het verlengen van uw kaart. Ik vind het vervelend voor u om te vernemen dat er onduidelijkheid is ontstaan over het verlengen van uw kaart.
Als uw persoonlijke OV-chipkaart verloopt, dan kunt u deze laten vernieuwen. Dit kan vanaf zes weken voor de einddatum tot een jaar na de einddatum. Eventueel resterend saldo ontvangt u op uw Nederlandse bankrekening, producten en automatisch opladen worden overgezet naar uw nieuwe kaart.
Nieuwe kaart aanvragen
Ongeveer zes weken voordat uw persoonlijke OV-chipkaart verloopt, ontvangt u een brief, waarin staat dat u een nieuwe kaart kunt aanvragen en uw oude kaart beëindigen. U doet dit op www.ov-chipkaart.nl/verlopenkaart. U heeft een digitale foto nodig en u betaalt met iDEAL. De nieuwe kaart kost ¤ 7,50. U krijgt uw nieuwe kaart binnen zeven werkdagen thuisgestuurd. Uw oude kaart is geldig en bruikbaar tot de einddatum die vermeld staat op uw kaart. U bepaalt zelf of u de oude kaart vernietigt of bewaart. Eventueel Resterend saldo van uw oude kaart wordt binnen 30 dagen na het verlopen van uw OV-chipkaart overgemaakt op uw bankrekening.
Abonnementen of reisproducten
Als u een abonnement of reisproduct van een vervoerder op uw oude kaart heeft staan, wordt deze overgezet op uw nieuwe OV-chipkaart door de klantenservice OV-chipkaart.
Ik vertrouw erop dat u hiermee voldoende informatie heeft. Heeft u nog aanvullende vragen, neem dan gerust contact met ons op. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 7.00 tot 21.30 uur, op zaterdag en zondag van 10.00 tot 16.00 uur op telefoonnummer 0900-0980 (¤ 0,10 p.m.).
Met vriendelijke groet,
Vanity van Dalen
Klantenservice OV-chipkaart
Dit is inderdaad een vrij treurig antwoord, maar je oorspronkelijke mail is veel te lang. Je had het volgende moeten vragen:quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:36 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Lezen die lui van TLS Hun email wel
[..]
Antwoord
[..]
Hier zak je toch van door je hangmat![]()
quote:Hallo Veolia,
Ik heb een Dalvoordeel Brabant-product bij u gekocht. Nu heb ik van NS een nieuwe OV-chipkaart gekregen en ik vind het onhandig om twee chipkaarten bij me te hebben.
Graag hoor ik van u hoe ik mijn Dalvoordeelproduct naar mijn tweede OV-chipkaart laat verplaatsen.
Kusjes en knuffels,
Donkergevleugelde Eend
Ik zou zeggen, stuur jij m zo eens op naar die Vanish Oxy Action van Dalen, misschien krijg je wel kusjes terug...quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:38 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dit is inderdaad een vrij treurig antwoord, maar je oorspronkelijke mail is veel te lang. Je had het volgende moeten vragen:
[..]
Gewoon naar Kassa of Radar of zo.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:40 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, stuur jij m zo eens op naar die Vanish Oxy Action van Dalen, misschien krijg je wel kusjes terug...
Wat zou daar fout gaan dan?quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar straks he. Dan kan ik geen MaandTrajectKaart meer kopen.
Het KAN gewoon niet waar zijn dat WeekendVrij en TrajectVrijMaand op 1 kaart vanzelf goed gaan. Toch maar een tweede kaart kopen dan?
quote:Op een OV-chipkaart kunnen meerdere producten worden opgeladen. Bepaalde producten gaan echter niet samen, bijvoorbeeld het studentenreisproduct met een NS-dalurenabonnement.
Zijn er meerdere producten geschikt om mee te reizen dan kiest het OV-chipkaartsysteem het product dat het hoogste op de prioriteitenlijst staat. Deze ziet er als volgt uit:[3]
Vrij reizen (nultarief)
OV-jaarkaart
N-sterabonnement en Viziris
Sterabonnement in de betrokken zones
Kids Vrij, Altijd Vrij
Vrij reizen (nultarief) met periodebeperkingen
Geactiveerde keuzedag 60+, Studenten Weekend-vrij/Week-vrij
Dal Vrij
Kortingsproducten
Altijd Voordeel
Altijd Korting
Studenten Weekend-korting / Weekend-Vrijdag / Studenten Week-korting
Voordeelurenabonnement
Dal Voordeel
Ander regionaal kortingsproduct
Vol tarief
Saldo reizen op vol tarief
Het zou me niet verbazen als het niet samen op één kaart kan, ook al zijn het beide producten die recht geven op vrij reizen...quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar straks he. Dan kan ik geen MaandTrajectKaart meer kopen.
Het KAN gewoon niet waar zijn dat WeekendVrij en TrajectVrijMaand op 1 kaart vanzelf goed gaan. Toch maar een tweede kaart kopen dan?
WeekendVrij zal wel gelijk staan aanquote:
Lijkt me ookquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WeekendVrij zal wel gelijk staan aan
Vrij reizen (nultarief) met periodebeperkingen
Dat product bestond nog niet toen de lijst werd opgesteld.quote:TrajectVrij Maand staat er gewoon niet tussen.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:50 schreef James1988 het volgende:
Dat product bestond nog niet toen de lijst werd opgesteld.
Een maandtraject kaart bestaat toch al ff? Of waar heb ik dan al die tijd mee Schiedam Rotterdam-West (quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:50 schreef James1988 het volgende:
[..]
Lijkt me ook
[..]
Dat product bestond nog niet toen de lijst werd opgesteld.
Met een papieren ding, of met een chipkaart waar het op geprint stond. Niet met een Traject Vrij-reisproductquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:52 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Een maandtraject kaart bestaat toch al ff? Of waar heb ik dan al die tijd mee Schiedam Rotterdam-West () Delft mee op en neer gependeld?
Deze maand voor het laatst ja. En dan komt er een opvolger, die heet TrajectMaandVrij, en daar schrikt iedereen van, want wat dat dan in werkelijkheid inhoudt daar heeft nog niemand aan gedacht. Dat zien we wel.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:52 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Een maandtraject kaart bestaat toch al ff?
Dat wou ik net zeggen, als prepaykaart werd het uitstekend, maargoed, dat deed de chipknip ook, maar er komen steeds meer produktjes...Als ik nu mijn inhoud van mn kaart bekijk heb ik acht (!)niet meer geldige seimenreiskorting-voor-een-dag eropstaanquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Wat een tomeloos geklungel zeg. Dat ding is echt als een soort alfa-concept de markt op gegooid, en voor elke situatie waar niet aan gedacht is, en overduidelijk is er letterlijk aan geen enkele situatie gedacht, moet een workaround gekunsteld worden. Mijn god wat een gepruts. Ik krijg er huilbuien van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |